Με στόχο τον μηδενισμό των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας μέσα στα επόμενα 30 χρόνια, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με την επιστημονική υποστήριξη του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, συνέταξε το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, το οποίο και έθεσε προς δημόσια διαβούλευση.
Μία από τις σημαντικότερες παρεμβάσεις που προβλέπει το προσχέδιο είναι η μείωση των ορίων ταχύτητας σε συγκεκριμένες κατηγορίες δρόμων καθώς και η αναβάθμιση των υποδομών.
Βέβαια, αυτό που μένει να φανεί είναι αν αυτά τα όρια θα τηρούνται καθώς το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι οι νόμοι και οι κανονισμοί αλλά κυρίως η εφαρμογή τους.
Ειδικότερα, στους δρόμους όλης της χώρας αυτό που κυριαρχεί είναι η ασυδοσία των οδηγών, η μη εφαρμογή του υπάρχοντος ΚΟΚ αλλά κυρίως η αίσθηση της ατιμωρησίας καθώς δεν υπάρχουν έλεγχοι, οι κάμερες ελέγχου της ταχύτητας υπολειτουργούν με αποτέλεσμα να υπάρχει η βεβαιότητα των παραβατών για ατιμωρησία.
Από τα όρια ταχύτητας, από τη χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση, από τα φιμέ τζάμια που όλο και πληθαίνουν, από τις πινακίδες που έχουν καλλυφθεί για να μην τους πιάνουν τα φωτογραφικά ραντάρ.
Οι έλεγχοι είναι σχεδόν ανύπαρκτοι στην καθημερινότητα και η συνέπεια είναι οι νόμοι να υπάρχουν τελικά μόνο για τον επιμερισμό των ευθυνών, κατόπιν εορτής.
Άρα, όσο κι αν μειωθούν τα όρια ταχύτητας στους δρόμους, το τελικό ζητούμενο είναι η εφαρμογή που τελικά είναι και πρόληψη.
Όρια ταχύτητας
Σε ό,τι αφορά στα όρια ταχύτητας, πρόκειται να δημιουργηθούν ζώνες με ανώτατο όριο 30 χλμ./ώρα εντός του αστικού ιστού, ενώ στα 20 χλμ./ώρα πρόκειται να περιοριστεί η μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα κίνησης έξω από όλα τα σχολικά κτίρια, από την ταχύτητα των 30 χλμ./ώρα.
Αλλαγές προωθούνται και στο υπεραστικό δίκτυο, όπου το όριο ταχύτητας μειώνεται από τα 90 χλμ./ώρα στα 80 χλμ./ώρα, ενώ προβλέπεται η αναβάθμιση του φωτισμού, των στηθαίων ακόμα ο ανασχεδιασμός της χάραξης ενός δρόμου.
Αντιθέτως δεν προβλέπονται ουσιαστικές αλλαγές στους Αυτοκινητοδρόμους της χώρας, στους οποίους η μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα κίνησης διατηρείται στα 130 χλμ./ώρα.
Παράλληλα με τα όρια ταχύτητας, το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας προβλέπει και την εντατικοποίηση της επιτήρησής τους, με σκοπό να αποκτήσει έναν πιο συστηματικό και στοχευμένο χαρακτήρα, δίνοντας έμφαση στις διεθνώς αναγνωρισμένες ως επικίνδυνες και αντικοινωνικές συμπεριφορές.
epiruspost
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή1)ΒΑΛΕΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.
2)ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΙΑΒΕΡΗ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΗΚΩΘΕΙ Η ΤΡΙΧΑ.
3) ΝΑ ΒΑΛΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΧΑΖΟΚΟΥΤΙ ( ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ) ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΠΡΑ ΦΕΡΕΤΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ
ΚΑΝΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΤΟΥ ΙΑΒΕΡΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ.
ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΕΤΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΗΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΠΙΣΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ (ΙΑΒΕΡΗΣ)
ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ΜΕ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ (ΙΑΒΕΡΗΣ)
https://www.youtube.com/c/ΙαβερηςΑναστασιοςΜαρκουιζος/videos
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΕ ΔΙΚΑΙΟΙ. ΕΓΩ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΣΤΗΣ 200 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ 12 ΜΕ 15 ΝΕΚΡΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για να γίνουν όλα αυτά, θα πρέπει να βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη, σε ένα διεφθαρμένο και ανάλγιτο κράτος και πολίτες φοροφυγάδες με 400 δισ. χρέος που μεγαλώνει συνεχώς επειδή η κάθε κυβέρνηση για να γίνει αρεστή δίνει απλόχερα επιδόματα και βοηθήματα από τα δανοικά φυσικά. Ελλαδιστάν το μεγαλείο σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΠΑΞΕ ΝΑ ΦΑΣ ΚΑΙ ΚΛΕΨΕ ΝΑΧΕΙΣ
Διαγραφή