ροή ειδήσεων

Νάταλι Θάνου: Απολαμβάνει τις διακοπές της στη Ρόδο παρέα με τον γιο της (Εικόνα)



Η τραγουδίστρια είχε δηλώσει πως «ο γιος μου είναι ο απόλυτος έρωτας, είναι ο λόγος της ύπαρξής μου».

Στη Ρόδο απολαμβάνει τις διακοπές της η Νάταλι Θάνου έχοντας μαζί της τον γιο της, Άρη.

Αν και η τραγουδίστρια έχει αποτραβηχτεί από τα φώτα της δημοσιότητας, ο φωτογραφικός φακός του πρακτορείου NDP τη συνέλαβε σε ξενοδοχείο του νησιού, φορώντας ένα λευκό μπικίνι και απολαμβάνοντας το ποτό της. Η ίδια ήταν ευδιάθετη και συνεχώς μαζί με το παιδί της, στο οποίο έχει μεγάλη αδυναμία.

Όπως είχε δηλώσει άλλωστε σε παλαιότερη συνέντευξή της: «Σταμάτησα το τραγούδι, μόλις γέννησα τον γιο μου. Δεν μπορούσα να έχω το ίδιο lifestyle, δεν μπορούσα να εμφανίζομαι βράδυ και το πρωί να έχω το μωρό. Ο γιος μου είναι ο απόλυτος έρωτας, είναι ο λόγος της ύπαρξής μου».


Δείτε την εικόνα


parapolitika

Σχόλια

  1. Ανώνυμος12/8/22 20:21

    .. Η Νάταλι Θάνου (Βελιγράδι, 6 Ιανουαρίου 1983, σέρβικα: Натали Тану) είναι Ελληνοσέρβα μοντέλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος13/8/22 06:54

    KANENAS PLOYSIOS ΤΙΠΟΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΓΑΜΟ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/8/22 08:56

    Χρησιμοποιημένη με κάθε δυνατό τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *