ροή ειδήσεων

Απίστευτο σκηνικό σε τράπεζα στην Ρόδο...

 

Αναγνώστης: Επισκέφτηκα την τράπεζα στην πλατεία των 100 χ. με σκοπό να εξόφλησω το υπόλοιπο του στεγαστικού μου δανείου, μάζεψα χρήματα λόγω της δουλειάς και είπα να τα ρίξω στο δάνειο και να το κλείσω για να μην πληρώνω και τους τόκους. Πηγα εκεί και μόλις τους είπα ότι θέλω να εξοφλησω το στεγαστικό μου ,έπεσαν όλοι οι υπάλληλοι πάνω μου για να με αποτρέψουν να το κάνω, λέγοντας μου γιατι να ξοδέψεις τα λεφτά όλα μαζί κτλ κτλ,με πήραν ακόμη και στον διευθυντή για να με πείσει να μην το εξόφλησω.

Εγω μπερδεύτηκα με αυτά που μου έλεγαν, ειπα θα σκεφτώ ξανα, και τελικα δεν το έκανα. Αλλά επειδή εμένα με έτρωγε αυτή η συμπεριφορά τον υπαλλήλων, ρώτησα ένα πρώην τραπεζικό και μου είπε ότι όταν ένας πελάτης θέλει να εξοφλησει το δάνειο του προωρα είναι λέει σαν να τους καρφώνεις το μαχαίρι στην καρδιά ,γιατί θα χάσουν εννοείτε τους τόκους, αλλά θα πέσουν λέει και τα υπόλοιπα των ενεργών δανείων τους, αλλά και το κατάστημα θα εκτεθεί γιατί τους φεύγουν δάνεια λογω ολικης πληρωμης, γιατί έχουν λέει στόχους να μην μειωθούν τα δάνεια που έχουν δώσει. 

ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ !!ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ 2 ΚΑΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ!!! ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ!! ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΞΟΦΛΗΣΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ. ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΛΑΜΟΓΙΑ!!

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *