ροή ειδήσεων

ΕΡΕΥΝΑ: Αυτές είναι οι καλύτερες και οι χειρότερες ξενοδοχειακές αλυσίδες για το 2024 | ΛΙΣΤΑ


-Κερδίζουν στα σημεία τα λιγότερο γνωστά ξενοδοχειακά brands
Τα λιγότερο γνωστά, ισπανικά brands ξενοδοχείων Iberostar, Paradores και Riu βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης της Which? με τις 37 καλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες για το 2024, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε ο οργανισμός προστασίας των καταναλωτών, αποκαλύπτοντας ότι μικρότερες, οικογενειακές μάρκες κερδίζουν… έδαφος, έναντι των καθιερωμένων στην παγκόσμια ξενοδοχειακή σκηνή.
 

Στην έρευνα συμμετείχαν 2.000 μέλη, τα οποία ερωτήθηκαν για τις εμπειρίες από τη διαμονή τους σε διεθνείς μάρκες ξενοδοχείων τον τελευταίο χρόνο και τους ζητήθηκε να βαθμολογήσουν τη διαμονή τους με πέντε αστέρια με βάση 10 κριτήρια, όπως η καθαριότητα, η άνεση του κρεβατιού, η εξυπηρέτηση των πελατών και η σχέση ποιότητας-τιμής.


Η βαθμολογία των πελατών υπολογίστηκε με βάση τη συνολική ικανοποίηση και την πιθανότητα να συστήσουν τη μάρκα.

Τα ξενοδοχεία Iberostar, Paradores Hotels και Riu ισοβαθμούν στην πρώτη θέση με βαθμολογίες πελατών της τάξης του 85%, με την Which? να αποκαλύπτει ότι και στα τρία ξενοδοχεία απονεμήθηκε το διάσημο βραβείο Which? Recommended Provider, ενώ η Iberostar και η Paradores Hotels απέσπασαν επίσης το σήμα Great Value.

 

Ο πρωταθλητής στον τομέα της προστασίας των καταναλωτών προσθέτει: “Η ξενοδοχειακή αυτοκρατορία της Iberostar, η οποία ιδρύθηκε αρχικά από μια οικογένεια βιοτεχνών υποδηματοποιών από τη Μαγιόρκα, σήμερα διαθέτει περισσότερα από 100 ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων στην Ευρώπη, την Αφρική και την Αμερική. Τα παραθαλάσσια, all-inclusive ξενοδοχεία βρίσκονται στον πυρήνα του χαρτοφυλακίου της, με δραστηριότητες όπως γιόγκα και paddle boarding, καθώς και κοκτέιλ στην πισίνα, που περιλαμβάνονται στην τιμή”.

Η Riu αποδείχθηκε “εξίσου εντυπωσιακή”, με την Which? να σχολιάζει: “Μια άλλη οικογενειακή επιχείρηση που ξεκίνησε από τη Μαγιόρκα, έλαβε επίσης μια σειρά από αξιολογήσεις πέντε και τεσσάρων αστέρων, συμπεριλαμβανομένων πέντε αστέρων για τις τοποθεσίες της, οι οποίες κυμαίνονται από ένα ιδιωτικό νησί στις Μαλδίβες μέχρι μια λιμνοθάλασσα με αλμυρό νερό γεμάτη με εξωτικά πουλιά στη Γκραν Κανάρια. Το φαγητό και το ποτό εντυπωσίασαν επίσης, με πέντε αστέρια να απονέμονται για τους υψηλής ποιότητας μπουφέδες και τα ειδικά εστιατόρια, που προσφέρουν τα πάντα, από μπριζόλα μέχρι σούσι. Σε κάθε σημείο, οι ερωτηθέντες μιλούσαν με ενθουσιασμό, περιγράφοντας τις διαμονές ως “υπέροχες”, “εξαιρετικές” και “άριστες””.

Η Paradores, εν τω μεταξύ, “αποδείχθηκε η καλύτερη επιλογή για μια πολιτιστική διαμονή στην Ισπανία”, με την Which? να υπογραμμίζει: “Αυτά τα υπό κρατική διαχείριση ξενοδοχεία βρίσκονται σε μερικά από τα πιο μεγαλοπρεπή και ιστορικά κτίρια της χώρας, με διαθέσιμα καταλύματα σε μοναδικά κτίρια, όπως ανακαινισμένα κάστρα, παλάτια ακόμη και μοναστήρια. ‘Αν και οι τιμές τους μπορεί να ποικίλλουν ανάλογα με την τοποθεσία, βρήκαμε εξαιρετικά ιστορικά ακίνητα στο χαρτοφυλάκιο της Paradores για μόλις 100 λίρες ανά διανυκτέρευση,κερδίζοντας την αξιολόγηση Great Value”.

Η μάρκα έλαβε μια εντυπωσιακή σειρά αξιολογήσεων πέντε και τεσσάρων αστέρων, με τους παραθεριστές να επαινούν τις “εξαιρετικές υπηρεσίες, το εξαιρετικό φαγητό και τα φανταστικά κτίρια”.

Άλλες μάρκες με κορυφαία βαθμολογία που πέτυχαν το Which? Recommended Provider status περιελάμβαναν την Relais & Chateaux, με βαθμολογία πελατών 84%, την Pestana και τα Leading Hotels of the World ,που ισοβάθμησαν με 83% και τα Melia Hotels, με βαθμολογία πελατών 80%. Τα Logis Hotels (81%) έλαβαν το σήμα Great Value, με μέση τιμή ανά διανυκτέρευση μόλις 108 λίρες.

Η άλλη… όψη

Σύμφωνα με την έρευνα της Which?, τα διάσημα brands “δεν είναι πάντα αξιόπιστα ως προς την παροχή της καλύτερης εμπειρίας”, με τέσσερις μάρκες που ανήκουν στη Hilton να βρίσκονται στο δεύτερο μισό του πίνακα, μαζί με τις μάρκες Wyndham, Holiday Inn και Ibis Budget.

Στην άλλη άκρη του πίνακα, η αλυσίδα Campanile -μια συνηθισμένη επιλογή κοντά σε αεροδρόμια, αυτοκινητόδρομους και διάφορα κέντρα πόλεων σε όλη την Ευρώπη αλλά και πέρα από αυτήν και ευρέως διαδεδομένη στη Γαλλία- βρίσκεται στην τελευταία θέση με βαθμολογία 57%.

Αποκαλύπτοντας τα ευρήματα της έρευνας, η Which? σχολιάζει: “Κατά μέσο όρο, ένα δίκλινο δωμάτιο κοστίζει 64 λίρες -μία από τις φθηνότερες μέσες τιμές δωματίου των εταιριών που συμμετείχαν στην έρευνα- αλλά παρά τις οικονομικές τιμές της, η αλυσίδα έλαβε μόνο δύο αστέρια για τη σχέση ποιότητας-τιμής. Έλαβε, επίση, μόλις δύο αστέρια σε άλλες βασικές κατηγορίες, όπως η καθαριότητα, τα μπάνια, τα υπνοδωμάτια, οι κοινόχρηστοι χώροι και η διακόσμηση, με έναν ερωτηθέντα να λέει ότι τα δωμάτια ήταν “βασικά””.

Ωστόσο, η μάρκα δεν είναι καθολικά αντιπαθής, με έναν ερωτηθέντα να λέει ότι “προσέφερε αυτό που ανέφερε η περιγραφή” και έναν άλλο να δηλώνει ότι τα καταλύματά της “είναι ιδανικά για μια διανυκτέρευση”.

Το Hampton by Hilton είναι η δεύτερη μάρκα με τη χαμηλότερη βαθμολογία, αφού η βαθμολογία των πελατών του ανέρχεται μόλις στο 58%, ενώ στο δεύτερο μισό του πίνακα βρίσκονται οι μάρκες Doubletree (61%), Hilton Garden Inn (62%) και Hilton (68%).

Η Which? αποκαλύπτει: “Το Hampton by Hilton έλαβε μόλις δύο αστέρια σε πέντε από τις δέκα κατηγορίες που αξιολογήθηκαν, συμπεριλαμβανομένης της σχέσης ποιότητας-τιμής, των μπάνιων, του φαγητού και του ποτού, των κοινόχρηστων χώρων και της διακόσμησης, καθώς και του πόσο καλά η περιγραφή ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα. Ένας ερωτώμενος ανέφερε ότι το ξενοδοχείο στο οποίο έμεινε ήταν «γενικά υποβαθμισμένο», ενώ ένας άλλος είπε ότι το φαγητό ήταν “σχετικά στοιχειώδες και φτωχό”. Παρόλα αυτά, η μάρκα είχε καλύτερες επιδόσεις σε άλλους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της βαθμολογίας τεσσάρων αστέρων για την καθαριότητα και την άνεση των κρεβατιών, με έναν επισκέπτη να περιγράφει το δωμάτιό του ως “καθαρό και άνετο””.

Πίσω από την Hampton by Hilton και τρίτη από το τέλος βρίσκεται η Wyndham, με βαθμολογία πελατών 60%.

“Το brand έλαβε τη χαμηλότερη βαθμολογία του, μόλις δύο αστέρια, για το φαγητό και το ποτό, με έναν πελάτη να περιγράφει το πρωινό ως “βασικό” και έναν άλλο να παραπονιέται για μια “θορυβώδη, γεμάτη κόσμο τραπεζαρία”. Έλαβε ένα μείγμα τριών και τεσσάρων αστέρων στις υπόλοιπες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αστεριών για την καθαριότητα, την άνεση των κρεβατιών και τα υπνοδωμάτια”, υπογραμμίζει η Which?.

Ο Rory Boland, συντάκτης στην Which?, δήλωσε: “Η έρευνά μας διαπίστωσε ότι οι μικρότερες και οικογενειακές μάρκες συχνά κερδίζουν τα πιο γνωστά ονόματα όταν πρόκειται για την παροχή εξαιρετικών διακοπών, με τις ισπανικές μάρκες να κυριαρχούν στην κορυφή του πίνακα”.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *