Ο νέος ΚΟΚ προβλέπει μείωση του ορίου ταχύτητας μέσα στις πόλεις από τα 50 στα 30 χιλιόμετρα
Στα σκαριά είναι ο επικαιροποιημένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας που αναμένεται να φέρει η κυβέρνηση προς ψήφιση στη Βουλή το επόμενο χρονικό διάστημα. Ο νέος ΚΟΚ θα αυστηροποιήσει τις ποινές για παραβάσεις υψηλής επικινδυνότητας όπως η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και η υπερβολική ταχύτητα.
Ο νέος ΚΟΚ προβλέπει μείωση του ορίου ταχύτητας μέσα στις πόλεις από τα 50 στα 30 χιλιόμετρα αλλά και ποινές για τους πεζούς αν περνούν τον δρόμο εκτός διάβασης ή με κόκκινο. Το κράνος θα είναι υποχρεωτικό και για αναβάτες ποδηλάτων και πατινιών. Σύμφωνα με πληροφορίες, η επανάληψη παράβασης για το κράνος μπορεί να αφαιρέσει την άδεια οδήγησης ακόμη και για πέντε χρόνια.
Σύμφωνα με ειδικούς, οδηγός σε αυτοκίνητο που κινείται με 30 χιλιόμετρα έχει πιθανότητα 20% σοβαρού ή θανάσιμου τραυματισμού σε περίπτωση τροχαίου ενώ οδηγός ΙΧ που κινείται με 50 χλμ έχει πιθανότητες 80%, όπως αναφέρει ο ΑΝΤ1.
Μάλιστα, στον νέο ΚΟΚ αναμένεται να επιτρέπονται οι «σφήνες» των δικύκλων με μειωμένη ταχύτητα και αν τα αυτοκίνητα είναι ακινητοποιημένα και τηρούνται οι πλευρικές αποστάσεις. Η παράλληλη στάθμευση με το πεζοδρόμιο αναμένεται να απαγορευτεί στα δίκυκλα.
Ο νέος ΚΟΚ προβλέπει μείωση του ορίου ταχύτητας μέσα στις πόλεις από τα 50 στα 30 χιλιόμετρα αλλά και ποινές για τους πεζούς αν περνούν τον δρόμο εκτός διάβασης ή με κόκκινο. Το κράνος θα είναι υποχρεωτικό και για αναβάτες ποδηλάτων και πατινιών. Σύμφωνα με πληροφορίες, η επανάληψη παράβασης για το κράνος μπορεί να αφαιρέσει την άδεια οδήγησης ακόμη και για πέντε χρόνια.
Σύμφωνα με ειδικούς, οδηγός σε αυτοκίνητο που κινείται με 30 χιλιόμετρα έχει πιθανότητα 20% σοβαρού ή θανάσιμου τραυματισμού σε περίπτωση τροχαίου ενώ οδηγός ΙΧ που κινείται με 50 χλμ έχει πιθανότητες 80%, όπως αναφέρει ο ΑΝΤ1.
Μάλιστα, στον νέο ΚΟΚ αναμένεται να επιτρέπονται οι «σφήνες» των δικύκλων με μειωμένη ταχύτητα και αν τα αυτοκίνητα είναι ακινητοποιημένα και τηρούνται οι πλευρικές αποστάσεις. Η παράλληλη στάθμευση με το πεζοδρόμιο αναμένεται να απαγορευτεί στα δίκυκλα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.