ροή ειδήσεων

Καταγγελία για υψηλές χρεώσεις τηλεφώνου



Αναγνώστης: Καρπαθακης χρηστοσ-λερος 69....

Σε συνεχεια προηγουμενης καταγγελιας για τηνν ΝΟΒΑ σα στελλω και τα παροντ

Αρχες δεκμβρη βδεχθηκα μηνυμα από ΝΟΒΑ ότι ο λογαριασμος μου παρουσιαζει ασυνηθη λειτουργια με υψηλες χρεωσει από 5ωηφιους αριθμους(54770 και 54220)ζητησα την α,εση φραγη και με διαβεβαιωσαν ιτι την εκαναν και εκεινη τη στιγμη ο λογ ηταν 90 ευρω(ημερα-ωρα 28.11.24 και περι ωρα 14.οο????)

Ουδεποτε καλεσα τετοιο αριθμο….Ο λογαρισμος ηρθε 6/12/24?? Και τελικα στην αναλυση υπηρχαν 54??? Τετοιες κλησει?χρεωσεις!!!!

Μερα από 10 ???φορμες καταγγελιας σε ΝΟΒΑ μου απαντουν

Σημετα ότι ολες οι χρεωσεις ενια καταγραμμενες και δεν αμφισβητουντα προφανεις χρησιμοποιουν αδυνατα συστηματα προστασιας των πελτων τους και μας εκθετουν ή όχι σε κινδυνο.

Ενδεχομενα να μην χρεωθουν ποτε και τα εισπραχθεντα να παραμεινουν σ αυτους.Στην οποια πριπτωση ειμαι συνταξιουχος και δεν μπορω να καλυψω τις φαρμακυτικες μου δαπανες..


ΠΟΙΟς ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ νοβα?????

ΜΠΟΡΕΙΤΕς ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΤΕ?????


σασ κοινοποιω την καταγγελια μου στην ΕΕΤ...Μηπωσ πρεπει να μου δωσετε μια απαντηση γιατν τυχη των ερωτηματων που καταωκαιρουσ σας ανεφερα????
1/αντιγραφα συνομιλιων μου με ΟΤΠ?????
2/αντικατασταση ελαττωματικου κινητου με αλλο ηλεγμενο για την καλη no refushed λειτουργια του
kai
3/αποκατασταση της ηθικης και ψυχολογικης βλαβης και της κοροιδιας που μου προκαλεσατε 3 μηνες τωρα
Από:noreply@eett.gr
4/Ερωτημα .Η κατασταση αυτη αποτελει λογο για αθετηση εκ μερουσ σαστης συμφωνιας και λυσης του συμβολαιου αν το ζτησω????


σε αναμονη απαντησης σασ
Προς:karleros@ymail.com


Σάβ 26 Οκτ στις 11:31 μ.μ.


Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. 28018 και ημερομηνία 22-10-2024.
Η καταγγελία σας έλαβε τον αριθμό διαχείρισης 105887 και έχει αποσταλεί στους παρακάτω αποδέκτες:
NOVA M.Α.Ε.


Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 18-11-2024. Η προθεσμία δύναται να παραταθεί κατόπιν αιτήματος του αποδέκτη/αποδεκτών.


Έχετε πρόσβαση στα στοιχεία της καταγγελίας σας από εδώ.
Ο σύνδεσμος είναι ενεργός έως και εξήντα (60) ημέρες από την ολοκλήρωση εξέτασης της καταγγελίας.



Στις Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2024 στις 11:12:14 π.μ. EEST, ο χρήστης NOVA Customer care team <noreply@nova.gr> έγραψε:


Αγαπητέ κύριε Καρπαθάκη


Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Αναφορικά με την επικοινωνία σας με κωδικό 37-43254541755 και μετά από διερεύνηση του ζητήματός σας, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε καταρχάς συγνώμη για την ταλαιπωρία και να σας ενημερώσουμε πως θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος και θα ενημερωθείτε για το τι ακριβώς θα χρειαστεί να κάνετε με την συσκευή που σας αποστείλαμε.


Για ό,τι χρειαστείτε μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών Nova:
- Μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia/forma-epikoinonias
- Μέσω Messenger
- Καλώντας στο 13800 (24/7), με αστική χρέωση
- Επιλέγοντας ένα κατάστημα Nova


Με εκτίμηση,
Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών Nova


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: Το παρόν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προέρχεται από τη NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA. Τόσο το παρόν μήνυμα όσο και τα συνημμένα του είναι εμπιστευτικά, ενδέχεται να περιέχουν νομικά απόρρητες πληροφορίες και προορίζονται αποκλειστικά για τη χρήση του ατόμου (ή της οντότητας) στο οποίο απευθύνονται. Το περιεχόμενο του παρόντος δεν πρέπει να γνωστοποιηθεί σε κανέναν άλλον εκτός από τον/τους παραλήπτη/ες. Οι μη εξουσιοδοτημένοι παραλήπτες παρακαλούνται να τηρούν την εμπιστευτικότητα αυτή και να μας ενημερώνουν με δικά μας έξοδα για τυχόν λάθη κατά τη μετάδοση και να καταστρέφουν αμέσως το μήνυμα που έλαβαν μαζί με τυχόν συνημμένα αρχεία και τυχόν αντίγραφά του. Απαγορεύεται αυστηρά οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη διάδοση ή αντιγραφή του παρόντος ηλεκτρονικού μηνύματος ή των συνημμένων του, καθώς και οποιαδήποτε χρήση ή αποκάλυψη των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτό.




-----Original Message-----
From: ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗΣ [mailto:karleros@ymail.com]
Sent:10/21/2024 19:08:32
To:noreply@nova.gr
Subject:6936831168


13 Αυγ 2024, 12:53?μ.μ.
Στείλατε
Τεχνικό Πρόβλημα
NOVA
NOVA
Γεια σας. Η ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ να σας βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε. Θέλετε να ξεκινήσουμε;
Στείλατε
kalhmera,
NOVA
NOVA
Η ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ να σας βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε. Θέλετε να ξεκινήσουμε;
Στείλατε
6936831168 2247309006 ΚΑΡΠΑΘΑΚΗΣ ΧΡΣΤΟΣ ΑΦΜ 024803651 ΛΕΡΟΣ...Η BFS ΣΤΙΣ 6.8.24 ΜΟΥ ΕΤΣΙΛΕ ΤΑ ΔΩΡΑ ΜΟΥ-ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΧΙΑΟΜΙ ΝΟΤΕ 12 5G (HΔΗ ΕΝΕΡΓΟ) ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΑΟΜΙ 12C (ELATTVMATIKO)..τΟ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΝΟVA/ΛΕΡΟΣ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑς ΤΟ ΞΑΝΑΣΤΕΛΩ ΓΙΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΙΝ ΧΑΣΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΓΚΑΙΡΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ-ΑΠΟΣΤΟΛΗς,ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ .....ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ??????
NOVA
NOVA
Η ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ να σας βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε. Θέλετε να ξεκινήσουμε;
Στείλατε
ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ???ΕΓΩ ΤΕΛΕΙΩΣΑ.....ΣΑΣ ΕΘΕΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ...ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ-ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΑΣ
NOVA
NOVA
Δεν έλαβα τις πληροφορίες που απαιτούνται. Παρακαλώ περιμένετε να σας συνδέσω με έναν εκπρόσωπο για να σας βοηθήσει.
Στείλατε
ΟΑΤΑΝ ΜΕ ΘΥΜΕΙΘΕΙΤΑΙ ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΕ
NOVA
NOVA
Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Σεραφείμ.


Θα ήταν εύκολο να μου αποστείλετε μία φωτογραφία της συσκευής παρακαλώ; Ταυτόχρονα, κατά πόσο είναι ελαττωματική η συσκευή που παραλάβατε;
NOVA
NOVA
Δεν έχουμε λάβει κάποιο μήνυμά σας εδώ και αρκετή ώρα. Θα μπορούσα να σας εξυπηρετήσω σε κάτι άλλο;
Στείλατε
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΕΝΤ ΜΙ 12C KAI H ΘΥΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΕΧΕΙ ΜΠΟΚΑΡΕΙ...
Στείλατε
ΕΓΩ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ,...ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΤΕ ΘΡΑΣΥΣ...
Στείλατε
ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ...ΕΔΩ ΤΟ ΒΠΗΓΑ ΣΤΗ ΝΟΒΑ.....
Στείλατε
Στείλατε
Στείλατε
Στείλατε
Στείλατε
Στείλατε
Στείλατε
Στείλατε
Στείλατε
Στείλατε
Στείλατε
NOVA
NOVA
Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να μας αποστείλετε μία φόρμα επικοινωνίας, την οποία μπορείτε να συμπληρώσετε εδώ : https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia/forma-epikoinonias.
Στείλατε
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ//////
6:19?μ.μ.
Στείλατε
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑς,ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΣΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ...ΘΕΛΩ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΤΩΡΑ
NOVA
NOVA
Γεια σας. Η ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ να σας βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε. Θέλετε να ξεκινήσουμε;
Στείλατε
ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ 4 ΦΟΡΕΣ ΣΗΜΕΡΑ
NOVA
NOVA
Η ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ να σας βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε. Θέλετε να ξεκινήσουμε;
Στείλατε
ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΡΟΠΟ
NOVA
NOVA
Η ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ να σας βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε. Θέλετε να ξεκινήσουμε;
Στείλατε
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ
NOVA
NOVA
Δεν έλαβα τις πληροφορίες που απαιτούνται. Παρακαλώ περιμένετε να σας συνδέσω με έναν εκπρόσωπο για να σας βοηθήσει.
Στείλατε
ΤΩΡ Α ΜΕ ΠΕΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ
Στείλατε
ΑΚΟΜΗ????
NOVA
NOVA
Καλησπέρα σας, είμαι η Αλεξάνδρα. Θα προχωρήσουμε μαζί στον έλεγχο του ζητήματος για το οποίο επικοινωνήσατε μαζί μας.
Στείλατε
ΟΚ...ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ
Στείλατε
???????ΞΑΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ
NOVA
NOVA
Θα μπορούσατε να μου περιγράψετε ακριβώς το θέμα που θέλετε να δούμε μαζί παρακαλώ πολύ;
Στείλατε
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΜΕ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ Α/ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΩΝ ΣΕ ΤΟΒ ΚΑΙ ΦΟΡΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΡΑ...Β/ΜΙΑ ΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΣΠΑΣΙΜΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΣΑΣ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΝΟΒΣ
Στείλατε
ΑΝ Η ΝΟΒΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΕΣ ΜΟΥ ΤΟΒ/ΦΟΡΜΕ,ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΛ ΚΑΙ ΜΕΙΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΧΑΛΑΛΙ ΤΗΣ .....ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΗΣ
Στείλατε
ΤΙ ΕΓΙΝΕ????ΤΟΣΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ????
NOVA
NOVA
Θα ήθελα παρακαλώ το όνομα και το επίθετο σας, το ΑΦΜ σας καθώς και την ημερομηνία γέννησής σας για να ελέγξουμε τα στοιχεία στην καρτέλα σας.
Στείλατε
ΟΧΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ,,,ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΕΙΑ
NOVA
NOVA
Για να μπορέσω να σας εξυπηρετήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, θα χρειαστεί να μου επιβεβαιώσετε τα στοιχεία σας.
Στείλατε
ΟΧΙ...ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ
Στείλατε
ΚΑΙ ΕΠΙ ΒΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡ ΚΑΙ ΤΑΧ/ΚΗ ΔΝΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΝ????
NOVA
NOVA
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας καθώς χρειάζεται να αποχωρήσω από την συνομιλία, θα προωθήσω την επικοινωνία μας σε εξειδικευμένο συνάδελφο από το τμήμα μας.
Δώστε μου ένα λεπτό σας παρακαλώ ώστε να μεταφέρω την συνομιλία.
Στείλατε
ΤΩΡΑ ΣΩΘΗΚΑΜΕ...Η ΝΟΒΑ ΣΤΗΝ ΝΟΒΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Στείλατε
ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΙΑ 1 ΛΕΠΤΑ
NOVA
NOVA
Καλωσήρθατε στην ομάδα Εξυπηρέτησης NOVA.
Ονομάζομαι Βασίλης, πως θα μπορούσα να σας εξυπηρετήσω;
Στείλατε
ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ 1 ΛΕΠΤΑ...ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Στείλατε
Κ ΒΑΣΙΛΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ....
NOVA
NOVA
Προτού συνεχίσω με το αίτημά σας θα χρειαστώ μία γρήγορη ταυτοποίηση των στοιχείων σας. Θα ήθελα το όνομα και το επίθετό σας, το ΑΦΜ σας, καθώς και την ημερομηνία γέννησής σας.
Στείλατε
ΟΧΙ ΣΑΣ ΤΑ ΕΔΨΣΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕς 2-3 ΗΜΕΡΕΣ 15 ΦΟΡΕΣ
NOVA
NOVA
Μπορείτε να μας αποστείλετε το αίτημά σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia/forma-epikoinonias με επισυναπτόμενο αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητάς σας και υπεύθυνη δήλωση από το gov.gr , αναγράφοντας το αίτημα σας.
Στείλατε
ΑΙΤΗΜΑ 37-432522032605., 37-42077100835 ΚΑΙ 37-43101115775.....ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ...ΟΤΑΝ ΥΠΕΓΡΑΦΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΔΕΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
NOVA
NOVA
Χωρίς τη ταυτοποίηση σας δυστυχώς δεν μπορώ να προχωρήσω τη συνομιλία μας.
NOVA
NOVA
Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας, καλή σας συνέχεια.
Στείλατε
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
NOVA
NOVA
Γεια σας. Η ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ να σας βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε. Θέλετε να ξεκινήσουμε;
Στείλατε
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ
NOVA
NOVA
Η ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ να σας βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε. Θέλετε να ξεκινήσουμε;


Ας ξεκινήσουμε
Μήνυμα στους NOVA
----------------------------------------------------------------------


NOVA_Customer_Experience_Team@nova.gr

Από:nova_customer_experience_team@nova.gr

Προς:karleros@ymail.com

Πέμ 2 Ιαν στις 12:01 μ.μ.

ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ, ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΜΕ ΑΡ. 37-44319792405

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑΣ, ΕΓΙΝΕ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ. ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΚΑΘΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΚΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ. ΓΙΑ ΟTΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, 24 ΩΡΕΣ ΤΟ 24ΩΡΟ, 7 ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ LIVE CHAT ΣΤΟ NOVA.GR Η ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://nova.gr/epikoinonia


οτιδήποτε χρειαστείτε. Θέλετε να ξεκινήσουμε;

4:35 PM

Nova Bot • 4:35 PM

You said

Ας ξεκινήσουμε

4:35 PM

You • 4:35 PM

Nova Bot said

Καλωσήρθατε, στο chat της Nova. Ισχύει η πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων.

4:35 PM

Nova Bot said

Καλησπέρα. Πως μπορώ να σας βοηθήσω σήμερα;

4:35 PM




Nova Bot said

Για να ξεκινήσουμε, επιλέξτε παρακάτω το θέμα για το οποίο χρειάζεστε βοήθεια!

4:35 PM

Nova Bot • 4:35 PM

You said

Εξυπηρέτηση Πελατών

4:35 PM

You • 4:35 PM




Nova Bot said

Επιλέξτε αν το θέμα σας αφορά:

4:35 PM

Nova Bot • 4:35 PM

You said

Τηλεφωνική σύνδεση

4:35 PM

You • 4:35 PM




Nova Bot said

Ευχαριστώ. Ποιόν αριθμό τηλεφώνου αφορά το θέμα σας; (69xxxxxxxx ή 2xxxxxxxxx)

4:35 PM

Nova Bot • 4:35 PM

You said

6936831168

4:36 PM

You • 4:36 PM




Nova Bot said

Το τηλέφωνο που καταχωρήσατε είναι το 6936831168 Σωστά;

4:36 PM

Nova Bot • 4:36 PM

You said

Σωστά

4:36 PM

You • 4:36 PM




Nova Bot said

Ευχαριστώ. Για να καταλάβω καλύτερα, παρακαλώ περιγράψτε μου το θέμα που αντιμετωπίζετε.

4:36 PM

Nova Bot • 4:36 PM

You said

σασ εχω στελει 4-6 φορμεσ για κακοβουλες χρεωσει απο 5ωηφια...πληρωσα ολο ρο ποσο 188 ευρω αντι του συνηθουσ 66 ευρω και ακομη με κοροιδευεται????συνταξιουχοσ τραπεζουπαλληλοσ δεν εω να παρω τα φαρμακα μου επειδη εσει ς δεν εχετε τοιχους προστασιας μας......

4:39 PM

You • 4:39 PM




Nova Bot said

Ευχαριστώ, σύντομα ένας εκπρόσωπος θα είναι διαθέσιμος για να σας βοηθήσει.

4:39 PM

Nova Bot • 4:39 PM

You said

τον περιμενω εδω και 1 μηνα και κομη....τωρα ποσο καιρο θα κανει/????

4:39 PM

You • 4:39 PM

Μαρία-Αδαμαντία said

Καλησπέρα σας και Καλή Χρονιά! Είμαι η Μάντυ.

4:41 PM



Μαρία-Αδαμαντία said

Eχετε λάβει απάντηση στο mail σας στις 02/01.

4:41 PM

Μαρία-Αδαμαντία • 4:41 PM

You said

συηθως κανω υπομονη 5-10-15 λεπτα κι μεετα κλεινει η γραμη.εχετε τα αρχεια στειλτε μου απομαγνητωφωνημενες ολες τις συν μιλιες μς απο 1.12.24 εψς σημερα .

4:41 PM

You said

να κλαι η να γελω δεσποινις μου

4:43 PM

You • 4:43 PM

Μαρία-Αδαμαντία said

Για το συγκεκριμένο ζήτημα θα χρειαστεί να προωθήσετε το αίτημα σας στην φόρμα επικοινωνίας στον παρακάτω σύνδεσμο.

4:43 PM



Μαρία-Αδαμαντία said

https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia/apostoli-aitimatos

4:44 PM

Μαρία-Αδαμαντία • 4:44 PM

You said

το εσω κανει 10 φορες//....για τι με κοροιδευετα?????

4:44 PM

You • 4:44 PM



Μαρία-Αδαμαντία said

Αναφέρεστε σε κλήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών ή με το 5ψήφιο που σας έχει χρεώσει;

4:46 PM

Μαρία-Αδαμαντία • 4:46 PM

You said

ολα

4:50 PM

You said

η κατασταση δεν υποφερεται

4:50 PM

You said

ειστε απαραδεκτοι

4:51 PM

You said

αν κανενας προισταμενος εχει φιλοτικμοας με παρει τηλεφ να μπυ εεξηγησει γιατι αδιαφορειτε?????

4:53 PM

You • 4:53 PM



Μαρία-Αδαμαντία said

Προτού συνεχίσω με το αίτημά σας θα χρειαστώ μία γρήγορη ταυτοποίηση των στοιχείων σας! Θα χρειαστώ το όνομα και το επίθετό σας, τον αριθμό ταυτότητας ή το ΑΦΜ σας καθώς και την ημερομηνία γέννησής σας παρακαλώ πολύ.

4:54 PM

Μαρία-Αδαμαντία • 4:54 PM

You said

χρηστοσ κρπαθακησς 024803651,17.7.1955

4:55 PM

You said

Μαρια συγνωμη που συνπεριφερομαι ετσι.Εχω τιμηθει απο τον πατριαρχη με το χρυσο σταυρο του πατριαρχειου....δεν μ αρεσει να υφιταμαι τις κοροιδιες της Νοβ ...δεν ειναι προσωπικο μαζι σας...

4:57 PM


---------------------------------------------------------


Σχόλια

  1. Ανώνυμος6/1/25 16:23

    ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΑΚΟΜΑ ΔΙΝΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΠΑΛΑ ? ΤΟΣΑ ΣΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΜΠΟΞ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΙΡΑΤΙΚΑ ΤΖΑΠΑ .ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΒΑΖΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΤΩΝ 15 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/1/25 17:54

    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΙΤΕ -ΑΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ - ΕΙΝΑΙ LSNunter.net

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *