Αγωγή εναντίον ενός επιβάτη κατέθεσε η Ryanair, καθώς, όπως ισχυρίζεται, διατάραξε μια πτήση και την ανάγκασε να εκτραπεί, και ζητά αποζημίωση ύψους 15.000 ευρώ.
Σύμφωνα με την ιρλανδική, αεροπορική εταιρία, η απαράδεκτη συμπεριφορά ενός επιβάτη, σε πτήση από το Δουβλίνο προς το ισπανικό νησί Λανθαρότε, στις 9 Απριλίου του 2024, ανάγκασε τον πιλότο να προσγειώσει το αεροσκάφος στην πορτογαλική πόλη Πόρτο, όπου διανυκτέρευσαν, τόσο το πλήρωμα, όσο και οι 160 επιβάτες, οι οποίοι έχασαν μία ημέρα διακοπών.
Η Ryanair έχει καταθέσει αγωγή αποζημίωσης στο Ιρλανδικό Περιφερειακό Δικαστήριο.
“Έχουμε τώρα κινήσει διαδικασία αστικής αγωγής για να ανακτήσουμε αυτά τα έξοδα από τον εν λόγω επιβάτη”, ανέφερε η αεροπορική εταιρία σε ανακοίνωσή της, χωρίς, ωστόσο, να κατονομάσει τον επιβάτη.
Σύμφωνα με τον χαμηλού κόστους αερομεταφορέα, είναι εντελώς απαράδεκτο οι επιβάτες που κοπιάζουν για να απολαύσουν ένα ταξίδι με την οικογένεια/τους φίλους τους να στερούνται την ευχαρίστηση λόγω της συμπεριφοράς ενός επιβάτη.
“Η Ryanair δεσμεύεται να διασφαλίσει ότι όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα θα ταξιδεύουν σε ένα ασφαλές και με σεβασμό περιβάλλον, χωρίς περιττές αναταραχές, που προκαλούνται από έναν μικρό αριθμό απείθαρχων επιβατών. Η Ryanair εφαρμόζει αυστηρή πολιτική μηδενικής ανοχής απέναντι στην ανάρμοστη συμπεριφορά ορισμένων επιβατών και θα συνεχίσει να λαμβάνει αποφασιστικά μέτρα για την καταπολέμηση της απείθαρχης συμπεριφοράς των επιβατών στα αεροσκάφη προς όφελος της μεγάλης πλειοψηφίας των επιβατών”, επισήμανε η αεροπορική εταιρία.
“Είναι απαράδεκτο γεγονός οι επιβάτες -πολλοί από τους οποίους ταξιδεύουν με την οικογένεια ή τους φίλους τους για να απολαύσουν χαλαρωτικές καλοκαιρινές διακοπές- να υφίστανται περιττή αναστάτωση και μειωμένο χρόνο διακοπών ως αποτέλεσμα της απείθαρχης συμπεριφοράς ενός επιβάτη. Ωστόσο, αυτό συνέβη, δυστυχώς, για τους επιβάτες της συγκεκριμένης πτήσης από το Δουβλίνο προς το Λανθαρότε, τον περασμένο Απρίλιο, η οποία αναγκάστηκε να εκτραπεί προς το Πόρτο λόγω της ενοχλητικής συμπεριφοράς ενός μεμονωμένου επιβάτη, προκαλώντας έξοδα διανυκτέρευσης, επιβατών και προσγείωσης ύψους 15.000 ευρώ. Τώρα, έχουμε καταθέσει αστική αγωγή για να ανακτήσουμε αυτά τα έξοδα από τον εν λόγω επιβάτη”, δήλωσε εκπρόσωπος της Ryanair.
Αυτό καταδεικνύει, πρόσθεσε, μία μόνο από τις πολλές συνέπειες που θα αντιμετωπίσουν οι επιβάτες που προκαλούν αναστάτωση στις πτήσεις, στο πλαίσιο της πολιτικής μηδενικής ανοχής της Ryanair, και ελπίζουμε ότι αυτή η ενέργεια θα αποτρέψει περαιτέρω ενοχλητικές συμπεριφορές στις πτήσεις, ώστε οι επιβάτες και το πλήρωμα να μπορούν να ταξιδεύουν σε ένα άνετο και με σεβασμό περιβάλλον.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.