Η πολυτέλεια μικρής κλίμακας, οι διακοπές “αποτοξίνωσης” από τα social media, τα αναγεννητικά ταξίδια, σε συνδυασμό με την κατάλληλη “δόση” της τεχνητής νοημοσύνης, θα διαμορφώσουν το ταξιδιωτικό πλαίσιο το 2025, σύμφωνα με νέα έρευνα της TUI.
Για τον ταξιδιώτη του 2025, βασικό ζητούμενο είναι οι αυθεντικές εμπειρίες, η κοινωνική συναναστροφή και η βιωσιμότητα, όπως προκύπτει στην έρευνα, η οποία αποκαλύπτει τις πέντε κορυφαίες, ταξιδιωτικές τάσεις το νέο έτος. Αυτές είναι οι εξής:
1. Πολυτέλεια μικρής κλίμακας
Η πολυτέλεια και η μεγαλοπρέπεια δεν βρίσκονται πλέον στην κορυφή της λίστας προτεραιοτήτων των ταξιδιωτών. Αντιθέτως, το 2025, οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν την πολυτέλεια με τη μορφή της άνεσης, της χαλάρωσης και των κορυφαίων εμπειριών. Οι μικροπεριπέτειες χωρίς αυστηρά χρονοδιαγράμματα και με προσεκτικά επιλεγμένες δραστηριότητες γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς.
Οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στο να ξοδεύουν λίγο παραπάνω χρήματα σε ιδιωτικές ή εξατομικευμένες εκδρομές. Ενώ τα ταξίδια σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς και η ανακάλυψη των δικών τους αγαπημένων σημείων είναι το ζητούμενο.
Αντί να περάσουν το σύνολο των διακοπών τους σε ένα πολυτελές θέρετρο, θα επιλέξουν μισή μέρα σε ένα exclusive spa ή ένα ημερήσιο εισιτήριο σε ένα μοντέρνο beach club.
2. Ευτυχία 2.0
Το σύνθημα Away From Keyboard – AFK θα είναι το νέο σλόγκαν του 2025. Οι ταξιδιώτες αναζητούν ουσιαστικές συναντήσεις, αυθεντικές εμπειρίες και τοπικές γεύσεις, χωρίς τους περισπασμούς των οθονών και των ψηφιακών υπενθυμίσεων. Τώρα πλέον επιθυμούν να γελάνε περισσότερο μεταξύ τους.
Η ψηφιακή αποτοξίνωση στις διακοπές θα είναι γεγονός το 2025, στην προσπάθεια όλων είναι περισσότερο παρόντες και να απολαμβάνουν απλές χαρές. Η αληθινή ευτυχία μπορεί να είναι κάτι τόσο απλό όσο μια εβδομάδα χωρίς το ξυπνητήρι ή ένα πιάτο με ντόπιο κρέας υψηλής ποιότητας.
3. Το συλλογικό πλαίσιο
Η κοινότητα και οι κοινωνικές συναναστροφές είναι το 2025 εδώ. Το επίκεντρο των διακοπών είναι να περνάμε περισσότερο χρόνο μαζί. Οι ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμούς με βάση τη συντροφιά και το πλαίσιο, και όχι το αντίθετο.
Η ολοένα και πιο παρεμβατική ψηφιακή παρουσία και η εξ αποστάσεως εργασία έχουν δημιουργήσει την ανάγκη για αυθεντικές συναντήσεις. Οι μοναχικοί ταξιδιώτες θέλουν να γνωρίσουν νέους ανθρώπους και οι ομαδικές δραστηριότητες, όπως τα μαθήματα μαγειρικής και οι ξεναγήσεις, επιτρέπουν την κοινωνική συναναστροφή. Τα θεματικά ταξίδια μικρών ομάδων, που επικεντρώνονται στην ποδηλασία, το φαγητό και την ιστορία βρίσκονται σε άνοδο και τα ταξίδια μεταξύ των γενεών γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.
4. Έμφαση στην βιωσιμότητα με βάση την κοινότητα
Δεν είναι καινούργιο ότι οι καταναλωτές αναμένουν από τις εταιρίες και τα brands να εστιάζουν στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένου του ταξιδιωτικού κλάδου.
Τα αναγεννητικά ταξίδια είναι στη μόδα. Το επόμενο έτος, οι ταξιδιώτες θα επιδιώξουν να συμβάλλουν θετικά στους προορισμούς που επισκέπτονται και θα αναζητήσουν εμπειρίες με βάση την κοινότητα, που ωφελούν τον προορισμό και τους ντόπιους, όπως έργα διατήρησης του περιβάλλοντος και καθαρισμοί παραλιών.
Οι ενημερωτικές εκδρομές κερδίζουν… έδαφος, καθώς οι ταξιδιώτες θέλουν να μάθουν περισσότερα για τις τοπικές κοινότητες στους προορισμούς που επισκέπτονται.
5. “Έκρηξη” της τεχνητής νοημοσύνης
Ενώ το 2025 η έμφαση θα δοθεί στην ανθρώπινη επαφή, η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (AI) κάνει μεγάλα βήματα προόδου στον ταξιδιωτικό κλάδο για να προσφέρει στους πελάτες ακόμη πιο εξατομικευμένες και προσωποποιημένες υπηρεσίες.
Η νέα γενιά βοηθών AI λειτουργούν ως προσωπικοί ταξιδιωτικοί σύμβουλοι, προσφέροντας τα πάντα, από προτάσεις κρατήσεων στη φάση του σχεδιασμού μέχρι συστάσεις για δραστηριότητες, εστιατόρια και ενημερώσεις για τον καιρό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
money-tourism
ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΙΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΟΤΑΝ ΦΤΩΧΕΥΣΗ Η ΤΟΥΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΡΟΔΙΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή