ροή ειδήσεων

Which?: Αυτές είναι οι καλύτερες και οι χειρότερες αεροπορικές εταιρίες | Πολλές οι αντιδράσεις από τους “χαμένους”



Η British Airways κατατάχθηκε ως ο χειρότερος αερομεταφορέας σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, η Ryanair και η Wizz Air κατέλαβαν τις τελευταίες θέσεις της κατάταξης των αεροπορικών εταιριών μικρών αποστάσεων, ενώ στον αντίποδα, η Jet2.com κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των μικρών αποστάσεων, για τέταρτη συνεχή χρονιά, σε νέα έρευνα της Which?, η οποία δημιούργησε “θύελλα” αντιδράσεων.

Στην ετήσια έρευνα της ομάδας καταναλωτών ο βρετανικός αερομεταφορέας, ο οποίος λέει ότι έχει επενδύσει δισεκατομμύρια σε βελτιώσεις τα τελευταία χρόνια, δεν έχει καταφέρει να συμβαδίσει με τους ανταγωνιστές του, όπως η Virgin Atlantic και η Emirates, και συγκεντρώνει τη χαμηλότερη βαθμολογία πελατών σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, μαζί με την Air Canada -και οι δύο βαθμολογήθηκαν συνολικά με μόλις 62%.

Η BA και η Air Canada βαθμολογήθηκαν με δύο αστέρια στα πέντε σε διάφορες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της σχέσης ποιότητας-τιμής, της άνεσης των καθισμάτων και του περιβάλλοντος της καμπίνας, σύμφωνα με την Which?

Η BA παρουσίασε, επίσης, υψηλά επίπεδα ακυρώσεων της τελευταίας στιγμής, με περίπου το 2% των πτήσεων να ακυρώνονται εντός 24 ωρών από την αναχώρηση, σύμφωνα με τα στοιχεία της βρετανικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (CAA).

Εν τω μεταξύ, η BA κατέλαβε τη 12η από τη 16η θέση στην κατηγορία των μικρών αποστάσεων.

Η Ryanair επέστρεψε και πάλι στην τελευταία θέση του πίνακα των αεροπορικών εταιριών μικρών αποστάσεων για το 2025, με μια παταγώδη βαθμολογία μόλις 49%: ακολουθούμενη από την Wizz Air (51%) και την Lufthansa (55%).

Εν τω μεταξύ, η Jet2 αναδείχθηκε ξεκάθαρος νικητής, συγκεντρώνοντας το εντυπωσιακό 80% της συνολικής βαθμολογίας πελατών. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα της Which? βαθμολόγησαν την εξυπηρέτηση πελατών της αεροπορικής εταιρίας με πέντε αστέρια, ενώ η διαδικασία κρατήσεων, η καθαριότητα και η σχέση ποιότητας-τιμής έλαβαν τέσσερα αστέρια. Η αεροπορική εταιρία για 10η χρονιά αποτελεί συνιστώμενο πάροχο από την Which?.

Η Jet2.com παρουσίασε επίσης ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά ακυρώσεων της τελευταίας στιγμής από οποιαδήποτε αεροπορική εταιρία που συμμετείχε στην έρευνα, με μόλις 0,1% ακυρώσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με τα στοιχεία της CAA.

Στην κατηγορία των μεγάλων αποστάσεων, η Singapore Airlines πήρε την πρωτιά με 81% βαθμολογία πελατών, πάνω από την Etihad και την Emirates, συγκεντρώνοντας πέντε αστέρια για πλήθος παραγόντων, όπως το περιβάλλον της καμπίνας και η εξυπηρέτηση πελατών.

Η Which? δημοσίευσε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ικανοποίησης αεροπορικών εταιριών, τα οποία προέκυψαν μετά από έρευνα για τις εμπειρίες των ταξιδιωτών σχετικά με τις πτήσεις τον τελευταίο χρόνο, αναλύοντας τα ευρήματα για περισσότερες από 9.000 πτήσεις συνολικά από 7.828 μέλη της Which?. Σε κάθε αερομεταφορέα δόθηκε μια συνολική βαθμολογία πελατών με άριστα το 100 βάσει διαφόρων κριτηρίων. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται ο αριθμός των ακυρώσεων της τελευταίας στιγμής, καθώς και οι αξιολογήσεις των πελατών για την καθαριότητα της αεροπορικής εταιρίας, το φαγητό και τα ποτά που προσφέρει, τη διαδικασία επιβίβασης και την άνεση των καθισμάτων.

Οι αντιδράσεις

Η έρευνα της Which? ξεσήκωσε μεγάλες αντιδράσεις μεταξύ των αεροπορικών εταιρίων που τοποθετήθηκαν σε χαμηλά επίπεδα στις αντίστοιχες κατατάξεις.

Η ΒΑ υποστήριξει ότι, αυτή η έρευνα της Which? έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα σχόλια των εκατοντάδων χιλιάδων πελατών, που ταξιδεύουν με την εταιρία.

“Τα σχόλιά τους μας διαβεβαιώνουν ότι οι πελάτες αντιλαμβάνονται τα οφέλη του επενδυτικού μας προγράμματος ύψους 7 δισεκατομμυρίων λιρών, με τη βελτίωση των λειτουργικών επιδόσεων κατά 18% τους τελευταίους 12 μήνες, σε συνδυασμό με την εισαγωγή νέων αεροσκαφών, την παρουσίαση της νέας θέσης First, τη δωρεάν αποστολή μηνυμάτων Wi-Fi στις πτήσεις και την αναβάθμιση εννέα αιθουσών αναμονής. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης σε μια πρόσφατη ανεξάρτητη μελέτη του Newsweek, η οποία διεξήχθη σε 17.000 άτομα που μας ψήφισαν ως την πιο αξιόπιστη αεροπορική εταιρία. Υπάρχουν πάντα περιθώρια βελτίωσης και γνωρίζουμε ότι δεν κάνουμε πάντα τα πράγματα σωστά, αλλά είμαστε υπερήφανοι για την πρόοδο που σημειώνουμε και θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στην παροχή των καλύτερων δυνατών υπηρεσιών για τους πελάτες μας”, τόνισε η εταιρία.

Εκπρόσωπος της Ryanair δήλωσε: “Η Ryanair φέτος θα μεταφέρει 200 εκατομμύρια επιβάτες. Κανένας από τους 200 εκατομμύρια επιβάτες μας δεν επιθυμεί να πληρώσει «υψηλότερες τιμές», όπως ψευδώς ισχυρίζεται η Which?”.

Η Wizz Air κατηγόρησε την Which? ότι “για άλλη μια φορά παραπλανά το κοινό”, με μια έρευνα που χαρακτηρίζεται από ένα “συγκλονιστικά μικρό” μέγεθος δείγματος.

“Η Wizz Air μετέφερε πάνω από 12 εκατομμύρια επιβάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά το περασμένο έτος και η Which? διεξήγαγε έρευνα μόνο σε 109 πελάτες της Wizz Air -λιγότερο από το 0,001% της πελατειακής μας βάσης. Επομένως, δεν αποτελεί δίκαιη ή ακριβή εκπροσώπηση των κορυφαίων επιχειρησιακών επιδόσεων της Wizz Air και της σημαντικά βελτιωμένης εξυπηρέτησης των πελατών της. Πέρυσι, η Wizz Air ήταν η δεύτερη πιο συνεπής αεροπορική εταιρία στο Ηνωμένο Βασίλειο και κατά την εν λόγω περίοδο της έρευνας, το ποσοστό ολοκλήρωσης των πτήσεων της εταιρίας ήταν 99,4%, ένα από τα υψηλότερα σε ολόκληρο τον κλάδο. Συνεχίσαμε να δίνουμε προτεραιότητα στην εμπειρία των πελατών μας και πραγματοποιήσαμε σημαντικές επενδύσεις τους τελευταίους 12 μήνες για να διευκολύνουμε τους πελάτες μας να έχουν πρόσβαση σε βοήθεια και υποστήριξη”, ανέφερε εκπρόσωπος της low cost αεροπορικής εταιρίας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, εφέτος η εταιρία θα προβεί σε περαιτέρω βελτιώσεις για να διασφαλίσει ότι οι επιβάτες θα έχουν μια ομαλή και ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία, ενώ παράλληλα θα εξασφαλίσει ότι διαθέτει τις καλύτερες λύσεις σε περίπτωση απροσδόκητης διακοπής.

Ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα της έρευνας εμφανίστηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Jet2.com και της Jet2holidays, Steve Heapy, λέγοντας: “Ο κατάλογος των επαίνων που έχουμε λάβει από την Which? σημαίνει ότι οι πελάτες και οι ανεξάρτητοι ταξιδιωτικοί πράκτορες γνωρίζουν ότι μπορούν να μας εμπιστεύονται και να βασίζονται σε εμάς για να κάνουμε το κάτι παραπάνω όταν πρόκειται να τους φροντίσουμε, και ξέρουμε ότι αυτό αλλάζει τα δεδομένα όταν πρόκειται να αποφασίσουν με ποιον θα κάνουν κράτηση για τις επόμενες διακοπές τους”.

Η κατάταξη των αεροπορικών εταιρίων που εκτελούν πτήσεις μικρών αποστάσεων

Αεροπορική εταιρία Συνολική βαθμολογία πελατών

Jet2.com 80%
Logan Air 72%
SAS 71%
Norwegian 69%
Aegean Airlines 67%
KLM 67%
Aer Lingus 66%
TUI Airways 64%
Turkish Airlines 63%
easyJet 61%
Vueling Airlines 60%
British Airways 57%
TAP Portugal 57%
Lufthansa 55%
Wizz Air 51%
Ryanair 49%


Η κατάταξη των αεροπορικών εταιρίων που εκτελούν πτήσεις μεγάλων αποστάσεων

Αεροπορική εταιρία Συνολική βαθμολογία πελατών

Singapore Airlines 81%
Etihad Airways 78%
Emirates 77%
Qantas 73%
Virgin Atlantic 73%
Air France 72%
Delta Airlines 72%
KLM 72%
United Airlines 72%
Qatar Airways 69%
Lufthansa 68%
Turkish Airlines 68%
Cathay Pacific 67%
TUI Airways 67%
Aer Lingus 66%
American Airlines 65%

Malaysia Airlines 64%
Air Canada 62%
British Airways 62%


Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε μαζί μας

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *