Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς να τις υιοθετούμε.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές και η ταυτότητα τους είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΛΛΟΙ ΒΑΡΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΟΣ ΤΗ ΑΗΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήTa mixanakia ta afokinita pou kanane parkin ta pezodromia den sou ftene?🤮🤮🤮🤮🤮🤮
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ 13.37 .ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΒΑΘΜΟΦΟΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήAra ise apo aftous tou malakes pou afinoune ta mixanakia ke ta aftokinita opou nane.
ΔιαγραφήΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΟ ΒΡΕΙΚΕΣ 08.25 ΑΛΛΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΡΟΔΙΤΗΣ ΑΛΛΟ Ο ΜΠΡΑΣΤΟΥΝΟΒΛΑΧΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ .ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑΜΑ ΘΕΣ Τ ΠΑΡΚΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΑΦΟΥ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήAmma thes na sinantithoume na sou shiso tin kolsrasou ke olosou to soi.
ΔιαγραφήΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΜΕΝΑ ΝΑ .ΕΓΩ ΣΤΟ ΠΑΚΡΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕΝΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήKαι που θες να τα παρκαρουν ρε οι ανθρωποι?........αφου δεν υπαρχει χωρος......απλα πρεπει να μεταφερθει εξω απο την πολη η πυροσβεστικη....οπως εγινε με τον στρατο πριν μερικα χρονια....
ΑπάντησηΔιαγραφή