
Αναγνώστης: Κ μια ποιο σημαντική μεγάλη ντροπή για το ΚΤΕΛ παιρνουσα σήμερα εκεί που στρίβεις για αεροδρόμιο απέναντι ακριβώς υπάρχει μια στάση λεωφορείου ερχόμενος από Λίνδο προς Ροδο δίχως σκίαση μέσα στα χορτάρια κ το ποιο σημαντικό η στάση πίσω από τα προστατευτικά του δρόμου στεκόντουσαν μέσα στον ήλιο ή βροχή αν υπήρχε κ το καλοκαίρι οι άνθρωποι με ηλίαση σίγουρα
Ακούει κανείς από το ΚΤΕΛ πρέπει να ντρεπόμαστε όλοι για την κατάντια αυτή Ζιμπάμπουε σίγουρα πράγματα είμαστε
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς να τις υιοθετούμε.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές και η ταυτότητα τους είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.