Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
μόλις τσατιστεί ο πράκτορας θα πάρει τον κόσμο του σε άλλο ξενοδοχείο και θα ψάχνονται μετά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όλο τον κόσμο, σε όλα τα ξενοδοχεία η ώρα αναχώρησης είναι στις 12.00. Γιατί σας φαίνεται παράλογο; Πρέπει να μπουν οι καμαριέρες, να φτιάξουν το δωμάτιο για να μπορέσουν να μπουν οι επόμενοι πελάτες που έχουν κλείσει δωμάτιο. Επειδή δουλεύω σε ξενοδοχείο και ξέρω ότι συνήθως όλοι αυτοί οι πελάτες που έρχονται από χώρες του πρώην ανατολικού μπλόκ (Τσεχία, Πολωνία, Σλοβακία κλπ) δεν έχουν ιδέα πώς λειτουργεί το τουριστικό σύστημα, και επιπλέον εχουν σηκώσει μια μύτη μέχρι το ταβάνι (γιατί κατάφεραν και μπήκαν στην ΕΕ ίσως;) είμαι σίγουρος ότι το πρόβλημα το δημιούργησε ο Τσέχος τουρίστας. Προφανώς θα έκλεισε πτήση επιστροφής τα χαράματα της επομένης για να πληρώσει λιγότερα και θα είχε την απαίτηση να μείνει παραπάνω στο ξενοδοχείο (τσάμπα φυσικά).
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά τέτοιου είδους τουρίστες όχι μόνο δεν κάνουν καλό, αλλά υποβαθμίζουν και το τουριστικό προϊόν της χώρας μας. Θέλουν και Ρόδο! Ούτε για Φαρμακονήσι δεν κάνουν αυτοί. Να φύγουνε, να πάνε αλλού!
ΤΟΥΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΤΟ CHECK ΜΕ ΤΟ CZECH ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ... ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή