ροή ειδήσεων

"ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΜΑΓΑΖΙ" Ο ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΔΟΥ

Συγκλονιστικές οι μαρτυρίες των αθλητών του ΝΟΡ σχετικά με το κατάντημα του ιστορικού αυτού συλλόγου...
που μόνο αθλητικός δεν είναι πλέον. 
Οι παρεμβάσεις του κ.Εισαγγελέα και του Αθλητικού Δικαστή κρίνονται πλέον ως αναγκαίες.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος19/7/11 23:09

    Συμφωνω απολυτα παρουσιαζει εικονα διαλυσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/7/11 23:10

    Εντελως διαλυμενο. Κριμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος19/7/11 23:59

    Παρακαλούνται όσοι γνωρίζουν περισσότερα για το ΝΟΡ (και με αποδείξεις) να μας προσδιορίσουν ακριβώς ποιά είναι τα σημάδια διάλυσης του Ομίλου. Γιατί έτσι γενικά και αόριστα δεν νομίζω ότι πρέπει να τα πιστέψουμε. Κι εμείς πάμε τα παιδιά μας στο ΝΟΡ και δεν είδαμε τίποτα ανησυχητικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος20/7/11 00:49

    καλα..μονο τον προεδρο να δειτε και τις κομπίνες που εχει κανει και ειστε οκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος20/7/11 09:44

    ΑΠΟΔΕΙΞΗ Νο 1.
    http://rodiaki.gr/article.php?id=116478&catid=1&subcatid=10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος20/7/11 09:54

    ΡΕ....ΠΡΟΕΔΡΕ,
    ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΕΒΓΑΛΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΟ?
    ΜΕ ΤΙ ΘΡΑΣΟΣ ΖΗΤΗΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ?
    ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΠΡΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ?
    ΡΕ... ΒΛΑΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος20/7/11 10:21

    Οποιος πρόεδρος πέρασε απο τον Νορ τα τελευταία 8 χρόνια δυο πράγματα τον ενδιέφεραν:
    1. να "βολέψει" επι μισθό συγγενείς και φίλουσ σε θέσεις διοικητικές και προπονητικές.
    ο προηγούμενος είχε προσλάβει την κόρη του ως γραμματέα και ο σημερινός το γυιό του ως προπονητή.
    2. τόσο ο προηγούμενος όσο και ο σημερινός ασχολούνται με τα έσοδα που έχουν απο την παράνομη και αυθαίρετη καφετέρια που έχουν ενοικιάσει σε ιδιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος20/7/11 10:23

    δεν ειναι μονο στο ΝΟΡ
    Στο ΡΟΑ (ΡΟΔΙΑΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΔΗΣ) τα ιδια γινονται.
    εφυγαν προπονητες ,μικρα παιδια ο ομιλος ειναι εγκαταλελλειμενος. κριμα τα 300 000 που επεσαν εκει για τα islands games.
    o μονοι που κρατανε τον ομιλο ειναι τα ελαχιστα ενηλικα μελη.
    αλλα και αυτοι ποσο θα αντεξουν την αδιαφορια των διοικουντων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος20/7/11 10:28

    προς 19/7/11 23:59,
    Μόνο το γεγονός ότι, αφαιρέθηκε η αθλητική ιδιότητα του ΝΟΡ απο την ΓΓΑ, αυτό τα λέει όλα.
    Σε παρακαλώ... μην προσποιήσε τον γονέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος20/7/11 10:46

    πρόεδρος Χριστοδουλου και αντιπρόεδρος Μηχαϊλίδης.
    Ο πρώτος κυνηγούσε χρόνια τις προεδρίες, ο Χατζής τον διόρισε για τρείς μήνες πρόεδρο του ΔΟΝΑ του έδωσε και ένα μαγαζί στο λέσχη του Διαγόρα (το επινοικιάζει σε τρίτο) και σήμερα μετα απο "πουστιά" που έπεξε στο Βρατσάλη του έκλεψε την προεδρία και καλα του έκανε, διότι και αυτός δεν ήταν καλύτερος.
    Ο δεύτερος ειναι επαγγελματίας καρεκλάκιας και είναι ο υπεύθυνος για τα πρόσφατα ρεζιλίκια των Island Games που γράφτηκαν πρόσφατα μέσα απο αυτό το Blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος20/7/11 10:48

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ... ΜΕΛΙ ΕΧΕΙ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΝΟΡ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος20/7/11 11:12

    ψωμακι,βουτηράκι,μελάκι,μαρμελάδα,τυράκι και λαδάκι για πρωϊνό. μετά για μεσημεριανό έχει ψαράκι,κρασάκι και σαλάτα και για βραδυνό φιλετάκια ή αστακό με σαμπάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος20/7/11 13:40

    ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΟΤΙ ΕΓΩ ΠΑΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΟΡ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΚΟΛΥΜΠΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ.
    ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΝΕΙ Ο ΝΟΡ ΦΕΤΟΣ, ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ, ΑΠΟ 900-1400, ΜΕ ΚΑΤΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ, ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟ ΕΠΑΙΝΟΥ.
    ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΟ, ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥΣ, ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος20/7/11 13:41

    symfwnw me ton proigoumeno.
    kai egw eimai eyxaristimenos.
    as parei kai kapoios allos prwtoboulia na kanei mathimata, na exei pisina, kai naexei kales times, kai pame kai emeis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος20/7/11 13:59

    Aν κλείσει ο ΝΟΡ, να δούμε που θα πάμε τα παιδιά για κολύμβηση?
    ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΡΟΔΙΟΙ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος20/7/11 15:53

    Πολύ ανωνυμία έπεσε παιδιά....Μίλατε επώνυμα και με αποδείξεις! ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ ΑΡΘΡΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος20/7/11 16:52

    ΠΡΟΣ 20/7/11 13:41
    ΤΑ ΜΙΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ 50 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ.
    ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΑΝ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ 5ΣΤΕΡΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος20/7/11 16:58

    ΠΡΟΣ 20/7/11 15:53
    ΦΙΛΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΩΝΥΜΕ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΡ.
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΑΠΟΔΕΙΔΗΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ.
    ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΘΑ ΛΕΙΦΘΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠ ΟΨΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος20/7/11 17:11

    ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ 20/7/11 13:40
    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΟΛΟ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΟΡ.
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΝΟΡ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΕΑΝ ΕΣΥ ΑΓΑΠΗΤΕ "ΓΝΩΣΤΕ" ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΜΑΘΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΣΤΟ ΝΟΡ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΡ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΒΑΛΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος20/7/11 18:48

    Είναι απλα ΝΤΡΟΠΗ.

    Η Ελλαδα είναι αναμεσα στις κορυφαίες ομάδες του Water Polo στο κόσμο και οι επιστήμονες του ΝΟΡ αποφάσισαν να το καταργήσουν... λες και έχουν το (ηθικό) δικαιωμα..

    Σεβόμενοι τους αθλητές τους, έφεραν το λιμενικό για να διώξουν παιδιά που μεγάλωσαν στον όμιλο και αγωνιζόντουσαν γι'αυτον πριν φτιαχτεί καν η πισίνα!

    ο κος Χριστοδούλου, προφανώς για κάποιο σκοπό που εξυπηρετεί προσωπικά του συμφέροντα, διαλύει μαζί με τη καινούρια διοίκηση του πούτσου , αναίμακτα σιγά σιγά τον όμιλο.

    Πρέπει να επέμβει ο εισαγγελέσς.

    ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΠΟΛΙΣΤΑΣ (Κεφάλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος20/7/11 19:04

    Να προσθέσω ότι αυτό που είπε ο φίλος 20/7/11 13:40 με ανατρίχιασε

    '' ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΚΟΛΥΜΠΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ.''

    ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΠΟΛΙΣΤΑΣ (Κεφάλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος20/7/11 20:49

    ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΛΙΣΤΑ,
    ΜΑΖΕΨΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΩΓΜΕΝΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΝΟΡ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΑΠΛΥΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ (ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ) ΣΤΗ ΦΟΡΑ.
    ΣΠΑΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΗΜΗ ΤΟΥ ΝΟΡ.
    ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΜΑΥΡΙΣΤΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ. ΑΦΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ.
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΛΟΓΩ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΤΕ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ 35 ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΑΠΛΑ ΜΕΛΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΚΛΕΓΕΙΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΛΕΓΕΣΘΑΙ.
    ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΟΤΙ ΟΣΟ ΕΣΕΙΣ ΑΔΡΑΝΕΙΤΑΙ ΤΟΣΟ ΘΑ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος20/7/11 21:27

    πολυ θα ηθελα να δω τα παιδια του ανωνυμου γονεα που εμαθαν κολυμπι μετα απο 4 χρονια πως κολυμπουν και τι χρονους εχουν...και μετα συζηταμε αν γινετε δουλεια στον ΝΟΡ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος20/7/11 22:06

    απο όσα διάβασα, καταλαβαίνω ότι όλοι ξέρουν τι παίζει στο ΝΟΡ αλλα κανείς δεν βγαίνει να τα καταγγείλει και αυτό δεν το καταλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος20/7/11 22:17

    ρε παιδιά... να ρωτήσω κάτι ακόμα, τα οικονομικά του ΝΟΡ ποιός τα ελέγχει;
    σίγουρα έχουν ένα ταμείο αλλα έχουν λογιστή ή είναι ανεξέλεγκτοι;
    μήπως ξέρει κανείς ποιός είναι ο λογιστής τους;
    πιστεύω θα έχει ενδιαφέρον η υπόθεση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος20/7/11 22:36

    RE XAZOPOLISTES, POU THELETE TO NOR GIA NA PIGAINETE TA KALOKAIRIA MONO NA KANETE TO XABALE SAS, MILATE KIOLAS?
    SAS EIDAME OLOYS ME TIS OIKOGENEIES SAS NA KANETE BARBEQUE KAI PANHGYRIA STO NOR TA BRADIA....
    POY EINAI TA METALLEIA SAS?
    SIGA MIN SKISATE KAI KANENA KALTSON!!!
    KAI O ALLOS O PANIBLAKAS TA PERI ANWNYMIAS KLP..... AFOU RE ZWON OUTE ESY GRAFEIS TO ONOMA SOU, MILAS?
    KAKOMOIRIDES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος20/7/11 22:46

    ΠΟΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΟΡΙΤΕΣ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
    ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ.
    ΕΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΣΑΣΤΑΝ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ 2, ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ.
    ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΦΕΛΗ, ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟΥΣ!
    ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος20/7/11 23:01

    ΠΑΓΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΗΞΙΜΟ 20/7/11 22:46
    ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ "ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ" ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ.
    ΕΛΑ ΤΩΡΑ...ΒΑΡΕΘΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΤΑΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ... ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΡ ΠΟΛΛΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ 2-3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΑΤΕ.
    ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΟΝΟΜΑΤΑ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος20/7/11 23:06

    POSO XAMILA PEFTETE XAZOTSAMPIKOI....
    DANE,NOR, OLA TA KLEINETE...
    KLEFTARADES!@
    KAI ESEIS TOU POLO, ANTE NA PATE NA PLEKSETE KANENA KASKOL, ANYPARKTOI!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος20/7/11 23:14

    ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ, ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ?
    ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ?
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ....
    ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ!
    ΑΝΙΔΕΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος20/7/11 23:19

    ΕΞΥΠΝΟ @@@@@ ΠΑΝΟΜΕΡΙΤΗ 20/7/11 23:06,
    Η ΔΑΝΕ ΕΚΛΕΙΣΕ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΑΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΡ ΑΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΗ ΑΥΤΟ ΘΑ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ.
    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΣΤΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος20/7/11 23:24

    ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΝ ΤΗ ΔΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΡ?
    ΞΕΝΟΙ>
    ΠΑΝΟΜΕΡΙΤΕΣ?
    ΜΑΛΑΚΕΣ ΡΟΔΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΤΑΝ.
    ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΟΜΕΡΙΤΗΣ, ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ.
    ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΣΑΣ.
    ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος20/7/11 23:36

    ela re patrida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος20/7/11 23:39

    ΡΕ ΠΑΝΗΛΙΘΙΕ 20/7/11 23:14,
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Ο ΝΟΡ ΑΠΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΩΡΕΕΣ ?
    ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ?
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ.
    ΕΡΩΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ?
    ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ, ΔΕΥΑΡ, ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΚΛΠ ?
    ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ?
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ Ή ΜΗΠΩΣ ΤΡΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ
    ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ Η ΟΛΟΝΥΧΤΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΗΚΩΘΕΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ !!!
    ΑΝΙΚΑΝΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος20/7/11 23:44

    εχετε τετοια αγαπη για την Κρητη σας που κλεινετε αεροδρομια και λιμανια επειδη ετσι γουσταρετε παριστανοντας τους μαγκες και ταλαιπωροντας χιλιαδες τουριστες....και οσο για το αν ειμαστε ανυπαρκτοι στο πολο,προσεχε γιατι πριν καποια χρονια σας ειχαμε για πλακα,και ολα τα παιχνιδια μεσα στην Κρητη...η μονη ομαδα που εχετε και αξιζει σεβασμο ειναι ο ΝΟ Χανιων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος20/7/11 23:45

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΤΗ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ .
    ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΦΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟ ΤΟΠΟ ΣΟΥ ΕΔΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΣ ΠΙΣΩ ?
    ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΔΩ ΘΑ ΦΑΣ ΚΑΛΑ ?
    ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ....ΠΑΡΕ ΤΟ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΚΑΜΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΑΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΨΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΛΛΗ ΤΗ ΤΣΙΚΟΥΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος20/7/11 23:52

    xazoitalotsampikoi!
    OEO!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος20/7/11 23:54

    ρε παιδια, αφηστε τις μαλακιες, και ας πουμε για τους γύφτους!!!
    θα μας καψουν σε λίγο στο καρακοwater!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος20/7/11 23:56

    ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΧΑΖΟΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος20/7/11 23:59

    ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΡΕ ΠΟΛΙΣΤΕΣ, ΣΤΑ 300 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ ΤΗΣ ΠΙΣΙΝΑΣ ΤΟΥ ΝΟΡ ΚΟΛΛΗΣΑΤΕ?
    ΓΕΡΑΣΑΤΕ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!1
    ΒΕΤΕΡΑΝΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΟ ΕΙΣΤΕ, WAKE UP!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος21/7/11 00:01

    εσεις του ΠΟΛΟ, πληρώστε στο ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!
    ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΚΟΜΗΤΣΙΔΕΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΡΙΔΕΣ?>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος21/7/11 00:06

    ρε Κρητικέ...στο ταξί πάρε για παρέα και τον Χριστοδούλου για τους ίδιους λόγους.
    Το έχετε κάψει και οι δύο το μυαλό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος21/7/11 00:10

    ΕΣΥ ΒΛΑΚΑ, ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΥΤΕ ΠΟΙΟΣ ΟΥΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ, ΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ?
    ΕΦΟΣΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ @@@ΔΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ.
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΚΑΝΕΝΑ ΟΝΟΜΑ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΤΣΑΜΠΙΚΟΙ ΔΕΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ!
    ΣΤΟ ΜΑΝΔΡΑΚΙ ΚΑΙ ΚΟΛΩΝΑ ΚΑΤΕΒΗΚΕΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 3 ΜΕΡΕΣ?
    Η ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΟΝΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος21/7/11 00:13

    to mandraki itan kolasi 3 meres, ontws...
    to myalo oi kritikoi to kaine apo tin tsikoudia, kai oi tsampikoi apo tin malakia!
    opote dialegete!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος21/7/11 00:14

    Ρε ηλίθιε 21/7/11 00:01,
    ξέρεις ότι συμμετείχαμε σε αγώνες εκπροσωπόντας τον ΝΟΡ με δικά μας έξοδα και ακόμα να τα πάρουμε !
    Ξέρεις ότι ούτε τις μπάλες αλλα ούτε ενα σκουφάκι δεν αγοράζει ο ΝΟΡ...
    Εχουμε δελτίο αθλητού του ΝΟΡ, εάν δεν μας θέλουν ας μας διαγράψουν να τελειώνουμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος21/7/11 00:14

    MIN MOU TOUS KYKLOUS TARATTE, TRITON triskatarate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος21/7/11 00:17

    σιγα ρε αθληταρα, που σε κρατανε με το ζορι στο ΝΟΡ!!!
    μην χασουν το κελεπουρι...
    παρε ενα μπαλακι του τενις, και ενα χριστουγεννιατικο σκουφο, και κανε το παγωνι στιν Φιλερημο!
    Ηθελες να σε πληρωσουν κιολας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος21/7/11 00:18

    ΚΑΝΕ ΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΣ.......
    ΜΕΤΑ ΔΩΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΣΤΟ CNN.
    ΜΕΤΑ ΑΜΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος21/7/11 00:19

    ΦΙΛΤΑΤΕ 21/7/11 00:10
    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΡΟΔΙΑΚΗΣ http://rodiaki.gr/article.php?id=116478&catid=1&subcatid=10 .
    ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΟΜΩΣ....ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος21/7/11 00:23

    γιατι εκενα μαλακια και παντρευτηκα εδω ροδιτισσα.
    θελεις και αλλα να μαθεις κουτσομπολιτσα πολιστρια?
    Αμεσως να βγαλεις ομως την ουριτσα σου, κολώστρα...
    πως σε λενε ρε βλακα
    πες το
    και μην κρυβεσαι πισω απο εφημεριδες και αλητες ρουφιανους δημοσιογραφους....Α ΡΕ ΤΡΟΧΑΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος21/7/11 00:25

    ΤΕΛΙΚΑ...ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΝΟΡ ?
    ΕΧΟΥΝ Ή ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΙ ?
    ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΓΓΙΖΕΙ Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ (ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ) ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΟΡΕΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος21/7/11 00:27

    ΡΕ 21/7/11 00:23 ΤΟ ΞΕΡΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕΣ Ή ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος21/7/11 00:31

    ΤΡΑΝΤΑΧΤΟ ΠΑΡΕΔΕΙΓΜΑ ΤΣΑΜΠΙΚΟΜΑΛΑΚΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος21/7/11 00:33

    ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος21/7/11 00:37

    όλοι οι γρόθοι είναι ΟΦΗ! ο ΝΟΡ είναι ΑΓΟΡ και όχι γκέι μπαρ! οβερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος21/7/11 00:39

    Μιλάνε όλοι μιλάνε και οι Νησοβλαχοι οι Κρητικοί.

    Πάνε ρίξε καμιά μπαλοθια να δείξετε πόσο μάγκες είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος21/7/11 00:40

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΦΟΥ ΑΦΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΝΑ ΚΑΜΕΙ ΧΑΪΡΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΠΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ.
    ΠΑΝΟΜΕΡΙΤΕΣ,ΚΡΗΤΙΚΟΙ,ΚΥΠΡΙΟΙ,ΒΛΑΧΟΙ,ΠΟΝΤΙΟΙ,ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΝΑΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙ'ΑΠΟ ΠΑΝΩ.
    ΝΑΙ..ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος21/7/11 00:40

    ΔΙΑΓΟΡΑ, ΔΙΑΓΟΡΑ, ΣΕ ΓΑΜΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΦΟΡΑ!!
    ΕΛΑΦΑΚΙ ΣΕ'ΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ, ΠΑΡΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΛΑΚΑ!
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ
    ΚΑΛΗΣΥΝΕΧΕΙΑ
    ΚΑΙ ΑΙ ΣΙΧΤΗΡ ΜΥΑΛΟΚΟΜΜΕΝΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος21/7/11 00:43

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟΥ ΝΟΡ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΝΟΡ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος21/7/11 00:46

    λογιστή λογιστή σε είδαμε να κάνεις πιάτσα με φορητό υπολογιστή!! ΕΡΓΟΤΕΛΑΡΑ φορ εβερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος21/7/11 09:34

    ακου πολίστας!!!
    σιγά την ιδιότητα που πρέπει να σε πληρώνουμε
    ανύπαρκτοι ζήτουλες!
    Υπερηφάνια δεν έχετε ρε?
    δεν σας θέλουνε, πηγαίνετε αλλού
    γύφτουλες!
    ΕΡΓΟΤΕΛΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος21/7/11 13:34

    το Τσάμπα πέθανε! Είναι δύσκολο να αποδεχθείς να πληρώσεις μετά απο 20 χρόνια Τσάμπα....Τα παιδιά του Καγιάκ στο τελευταίο πανελλήνιο που βγήκαν 6οι στο Κ2 (500μ) πλήρωσαν 300 ευρώ για να πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος21/7/11 13:36

    21/7/11 00:14 Αφού δεν πληρώνετε πως να σας πάρουν μπαλες και σκουφακια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος21/7/11 15:48

    Το άρθρο της εφημερίδας <> είναι ανυπόγραφο και ψευδές όταν λέει για 100 παιδιά ενώ το ΝΟΡ έχει πάνω απο 600 παιδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος21/7/11 16:07

    THN KΡΗΤΗ ΦΙΛΤΑΤΟΙ ΡΟΔΙΤΕΣ, ΠΟΛΥ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΜΟΙΑΣΕΤΕ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!
    ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΡΕ ΕΜΕΙΣ, ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΤΕ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.
    ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΣΤΗ ΡΟΔΟ, ΤΑ ΓΕΜΙΖΕΤΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ, ΜΗΝ ΤΟ ΑΓΝΟΕΙΤΕ....
    ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ?? ΤΑ ΜΟΥΣΚΑΡΟΥΔΙΑ???
    Ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος21/7/11 17:13

    ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος21/7/11 20:28

    ta zwniana min t apianeis sto stoma soy, giati ta magarizeis mariolaka!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος21/7/11 21:34

    Ανώνυμε 20/7/11 10:46 - Ψεύτη
    1) Ο κ. Χριστοδούλου έκανε προσωπική χάρη στο κ. Χατζή για να απαλλαγεί από Τσαμπατζήδες άλλων αθλημάτων χωρίς ο ίδιος να ζητήσει ούτε ένα ευρώ από τον Δήμο.
    2) Το κατάστημα πίσω από το στάδιο του Διαγόρα δεν επινοικιάζεται σε τρίτο απο τον κ. Χριστοδούλου αλλά σε τρίτο απο την ΡΟΔΟΝ Α.Ε
    3) το μόνο μελάνο σημείο είναι ότι δεν έχει διώξει τον απατεώνα της καφετέρειας αλλα ας κρατάμε μικρό καλαθι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος21/7/11 21:43

    Μας ζητάνε να πληρώσουμε για να μπαίνουμε στη πισίνα χωρίς μπάλες, χωρίς προπονητή, χωρίς σκουφάκια, χωρίς ΤΙΠΟΤΑ

    Ζητάμε να αγοράσουμε εμείς οι αθλητές τις μπάλες και τα σκουφάκια και να μην επιβαρύνουμε τον όμιλο με τα έξοδα προπονητή, απλά να μπορούμε να μπούμε στη πισίνα.

    Κλασική περίπτωση evil Vs good
    -
    Γαμιέται η Κρήτη όλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος21/7/11 21:47

    Καγιάκ κάνουν οι Ινδιάνοι μόνο και παλιά κάποιοι φίλοι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος21/7/11 22:00

    Χωρίς να ξέρω και μη έχοντας κανένα αποδεικτικό στοιχείο υποθέτω πως :

    1)Δε ζήτησε ούτε ένα ευρώ γιατί τα χε καβατζωσει από μόνος του
    2)Έχει σχέση με τη ΡΟΔΟΝ Α.Ε
    3)Τον απατεώνα της καφετέρειας τον κρατάει ο ίδιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος21/7/11 22:28

    21/7/11 22:00
    1) είναι συνταξιούχος ΟΤΕ οπότε δεν έχει αναγκη τα ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ καβατζώματα
    2) δεν ισχυει οτι έχει σχέση με τη ΡΟΔΟΝ Α.Ε
    3) ο μοναδικός που έκανε αγωνα στην προηγουμενη διοικηση για να φυγει ο απατεωνας της καφετερειας ειναι ο Χριστοδουλου! Κράτα μικρο καλαθι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος22/7/11 00:12

    ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
    1)Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ Ν.Ο.Ρ. ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΛΟ-ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ-ΚΩΠΗΛΑΣΙΑΣ-ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΣ ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?
    2)Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ?
    3)Η ΕΦΟΡΟΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ?
    4)Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΝΟΡ ΕΙΝΑΙ ΠΡΕΠΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΝΑΝ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟ ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ?
    5)Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΡ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 200.000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΑΠΟ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΓΟΝΕΩΝ , ΕΝΟΙΚΙΑ , ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙ ΚΕΡΔΩΝ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ , ΧΟΡΗΓΙΕΣ? (ΘΥΜΙΖΩ ΠΩΣ Η ΠΙΣΙΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ...)
    6)ΟΙ 'ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ' ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΡ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ(ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ)?
    ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΕΙ ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΙΑ. Η ΡΟΔΟΣ ΚΑΙ Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΝΟΡ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος22/7/11 08:43

    1) ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕς ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ
    2) ΟΧΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
    3) Η ΕΦΟΡΟΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΔΕΝ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΚΑΝΕΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ
    4) Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ COSMOTE ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΕΙΧΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΡΙΤΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ EVENT ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΠΟΤΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ
    5)Ο Ν.Ο.Ρ. ΤΑ ΜΟΝΑ ΕΣΟΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ. Η ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ! ΕΝΑΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΠΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ!
    6) ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ. ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΕΦΑΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΩΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΓΑ (ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ)
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Ο ΝΟΡ ΑΞΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος22/7/11 09:52

    Oι ναυταθλητικοι ομιλοι σε ολη την Ελλαδα δεν ζητουν χρηματα απο τους αθλητες των αγωνιστικων τμηματων τους ωστε να τους αφησουν να αθληθουν-προπονηθουν με σκοπο την συμμετοχη τους σε επισημους αγωνες.Συνδρομες εισπρατουν μονο απο τους αθλητες των εκμαθησεων και προαγωνιστικων τμηματων.Σε ελαχιστες περιπτωσεις που ζητηθηκαν απο τους αθλητες των αγωνιστικων τμηματων κολυμβησης και πολο χρηματα απο σωματεια στην Αθηνα και αλλες μεγαλες πολεις,πχ Ηρακλειο,εγινε για να βοηθηθουν τα κολυμβητηρια που τους φιλοξενουν ως προς την συντηρηση τους(θερμανση νερου κατα τους χειμερινους μηνες).Η συνδρομη αυτη μπορει να δικαιολογηθει καθως τα κολυμβητηρια αυτα λειτουργουν 12 μηνες τον χρονο και οχι 3 μηνες-καλοκαιρι μονο-οπως αυτο του ΝΟΡ.Το ανωθεν σχολιο ειναι ακυρον και δειχνει πως ο συντακτης του οπως και πολλοι που ασχολουντε με τον ΝΟΡ τα τελευταια χρονια ειναι ασχετοι τουλαχιστον με τα αθληματα της κολυμβησης και της υδατοσφαιρισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος22/7/11 10:40

    Κάνεις μεγάλο λάθος! Πόλλα κολυμβητήρια έχουν κλείσει για αυτούς τους λόγους που είπες....Οι αθλητές της υδατοσφαίρισης ενώ το κολυμβήτηριο ανοίγει μέσα Μαίου εμφανίζονται τέλη Ιουνίου για να προπονηθουν και να πάνε στο Πανελληνιο πρωτάθλημα ένα μήνα πριν τους αγώνες. Και το χειρότερο είναι ότι αυτοι που τα προηγούμενα χρόνια συνέχιζαν να προπονουνται μέτα το Πανελλήνιο πρωτάθλημα "απολάμβαναν" τον χλεβασμό συναθλητών τους που προπονούνταν μετά το Πρωτάθλημα... Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος22/7/11 12:09

    ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΑ ΟΝΤΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΣΤΕΣ ΟΝΤΩΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑΜΕ ΜΕΤΑ ΤΗΣ 15 ΜΑΙΟΥ Η ΑΡΧΕΣ ΙΟΥΝΙΟΥ ΛΟΓΩ ΟΤΙ Η ΠΙΣΙΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ ΝΕΡΟ ΜΕΤΑ ΤΗΣ 15 ΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΝΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΩ ΞΕΚΙΝΑΝ ΟΙ ΕΚΜΑΘΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΒΡΑΤΣΑΛΗ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ ΣΥΝΟΔΕΨΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΑΜΕ ΑΘΗΝΑ ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος22/7/11 15:31

    ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Νο 2
    1)ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ(ΚΑΙ ΔΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ) ΤΟΥ ΝΟΡ ΝΑ ΑΜΕΙΒΕΤΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΩΣ 'ΔΙΕΘΝΗΣ' ΚΡΙΤΗΣ?
    2)ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΑ ΣΩΣΤΟ ΕΝΩ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (?) Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΕ ΙΣΤΙΟΠΛΟΟΙΚΑ EVENTS ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΩΣ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΣ ΚΡΙΤΗΣ?
    3)Ο ΝΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΝΟΡ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΡΟΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 100.000,00 ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΠΛΑΝΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ? ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΣΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΣΠΡΑΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΝΟΡ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ-ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΩΠΗΛΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ?
    4)ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΣ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΡ ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΝΟΡ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝΤΑΣ ΤΗ ΡΟΔΟ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ,ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ , ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΟΠΟΝΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙ 12 ΜΗΝΕΣ ΣΕ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ?
    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΤΕ ΕΝΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΔΕΙΑΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΕΛΓΕΙΤΕ ΠΙΑ ΣΤΟ ΠΤΩΜΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ...
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ... ΜΕΛΙ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥ ΑΔΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος22/7/11 17:10

    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΝΟ2
    1,2) ΔΕΝ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΩΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΡΙΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ - ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ - ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο Ν.Ο.Ρ.
    3) ΑΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙΣ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ. ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ, ΕΔΙΩΞΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ
    ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος22/7/11 17:13

    Η ΚΩΠΗΛΑΣΙΑ (ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ) ΠΗΓΕ ΑΓΩΝΕΣ ΦΕΤΟΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΣΚΙΦ... ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος22/7/11 18:37

    ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ....
    Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΘΑ ΕΞΩΣΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΞΑΝΑ ΩΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΡ.
    ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ/ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΥΙΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος22/7/11 20:54

    Μπραβο λοιπόν στη κωπηλασία
    Και εμείς αυτό ζητάμε..να προπονηθουμε και να σγωνιστουμε για τον όμιλο.

    Να φέρουμε νέα παιδιά στο αθλημα και να μη σβήσει. Αυτό δηλαδή που θέλει να κάνει ο Χριστοδούλου, για να μπορεί να κλέβει με την ησυχία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος22/7/11 22:06

    ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ...ΑΡΠΑΞΕ ΝΑ ΦΑΣ ΚΑΙ ΚΛΕΨΕ ΝΑΧΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΣΕΙ Ο ΟΜΙΛΟΣ.
    Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝ ΚΑΤΑΧΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΨΙΧΟΥΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος22/7/11 23:39

    Δυστυχώς την κόντρα των αθλητών του ΠΟΛΟ με τον Πρόεδρο του Ν.Ο.Ρ την πληρώνει ένας προπονητής που σκίζεται για το άθλημα του με σημαντικές επιτυχίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος23/7/11 02:48

    Ο ΝΟΡ θα σωθει μονο οταν λειτουργησει το εθνικο κολυμβητηριο,τοτε που θα παψει το μονοπωλιο της πισινας απο πλευρας ΝΟΡ αλλα και απο πλευρας ιδιωτικων σχολειων Ροδου.Τοτε που θα λειτουργησουν τα τμηματα κολυμβησης και πολο συλλογων που ενω υπαρχουν στο καταστατικο τους,ειναι ανενεργα.Τοτε που το μοναδικο κριτηριο επιλογης του συλλογου για νεους αθλητες θα ειναι οι επιτυχιες και ο πρωταθλητισμος,οχι ο χαβαλες και η κοροιδια της υποτιθεμενης εκμαθησης που διαρκει χρονια και χρονια..και η επιλογη προπονητων με κριτηριο τις γνωσεις και τις επιτυχιες και οχι το ποιον γνωριζεις και ποιον οχι..τοτε μονο ο ΝΟΡ θα δειξει αν μπορει να ανταπεξελθει,εαν ναι,θα επιτυχει,εαν οχι,ας διαλυσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος23/7/11 07:59

    και τότε θα διαλύσουν τα υπόλοιπα τμήματα όπως έχει γίνει στα Χάνια και στη Χίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος23/7/11 08:49

    ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΝΟΡ ;
    ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΝΟΡ ?
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ?
    ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ?

    ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ...
    "Η ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ" ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ "ΧΑΒΑΛΕΔΕΣ" ΕΠΕΙΔΗ:
    1. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    2. ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΚΟΠΟ
    1. ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΟΥ ΝΟΡ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
    2. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΕΑΝ ΚΑΤΑΒΑΛΕΤΑΙ ΤΟ 17% ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΣΤΟΝ ΝΟΡ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΜΙΣΘΩΝΟΥΝ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΣΧΥΡΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΜΕΣ ΥΠΟΨΙΕΣ ΓΙΑ ΣΙΩΠΗΡΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΟΥ 17% ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΜΕ "ΑΠΙΣΤΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΝΟΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
    3.ΕΑΝ Η ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΟΝΤΩΣ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΤΟΝ ΝΟΡ ΤΟ 17% ΕΠΙ ΤΟΥ ΔΗΛΩΘΕΝΤΟΣ ΤΖΙΡΟΥ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ?
    ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΜΕΝΟ ΕΠΙ 3 ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΤΖΙΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠ ΑΥΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΤΟΝ ΝΟΡ ΤΟ 17% ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΔΗΛΩΘΕΝΤΟΣ.
    ΕΑΝ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΧΡΩΣΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΙΣΤΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΝΟΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος23/7/11 08:53

    Αν δεν ειναι ικανα τα τμηματα αυτα να επιβιωσουν,ας διαλυσουν.Ο ΝΟΧιου εχει 30 χρονια τωρα ομαδα υδατοσφαιρισης στην Α1 και κολυμβηση σε ικανοποιητικο επιπεδο,ο ΝΟΧανιων βρισκετε σε ακομα υψηλοτερο επιπεδο τροφοδοτοντας για τουλαχιστον 25 χρονια τις εθνικες ομαδες της χωρας μας με αθλητες κολυμβησης και υδατοσφαιρισης.Προφανως αυτες οι επιτυχιες δεν ενδιαφερουν πολλους απο οσους σχολιαζουν εδω καθως πρεπει να ειναι τελειως ασχετοι με τον ναυταθλητισμο.Τα τμηματα διαλυονται οταν δεν υπαρχει ενδιαφερον,δεν υπαρχει κινητρο,δεν υπαρχουν στοχοι.Και αυτο που δινει το κινητρο στον αθλητη ειναι ο πρωταθλητισμος,οχι οι αιωνιες εκμαθησεις και οι ημεριδες του χαβαλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος23/7/11 15:33

    Ο Ν.Ο.Ρόδου καλλιεργεί 5 Ολυμπιακά αθλήματα. Ναυταθλητισμός δεν είναι μόνο Υδατοσφαίριση και Κολύμβηση! Ο ΝΟχίου και ο ΝΟΧανίων έχουν διαλύσει όλα τα άλλα τμηματα τους για να διατηρήσουν αυτα τα δύο...είναι η πολιτική τους και για αυτό έχουν ιδαίτερη προβολή σε αυτά! Δεν μπορώ να τους κατηγορήσω για αυτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος23/7/11 15:36

    ΠΡΟΣ 23/7/11 08:49

    ΤΙΣ ΣΙΩΠΗΡΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΤΙΣ ΕΚΑΝΕ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ 17%...ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ "ΚΕΦΑΛΙΑ" ΤΟΥ ΠΟΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2010!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος23/7/11 15:49

    ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΙΩΠΗΡΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ 17% ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ... Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΜΩΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ?
    ΖΗΤΗΣΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟ 17% ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ 6ΕΤΙΑΣ?
    ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΝΟΡ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ?
    ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΥΡΙΑΖΗ..ΑΛΗΘΕΥΕΙ ?
    ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΝΟΡ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΜΕΙ ΤΑ "ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ" ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ 17% ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος23/7/11 15:57

    Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ 17% (ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ "ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ"....
    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ ΑΛΗΘΕΥΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος23/7/11 16:14

    ΦΙΛΕ 23/7/11 15:57
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΣΤΗ ΦΟΡΑ?
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΣ ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΗΣ.
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΧΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΗΣ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος23/7/11 16:32

    Ο ΝΟΡοδου δεν καλλιεργει κανενα αθλημα πλεον.Απλα κανει αρπαχτες απο τις εκμαθησεις καθε καλοκαιρι απο τους αδαεις γονεις.Αυτη ειναι η αληθεια χωρις πολλα λογια και ας ενοχλει καποιους αυτο.Οσον αφορα τους ΝΟΧιου και ΝΟΧανιων,δεν εχουν διαλυσει τα υπολοιπα τμηματα τους,αυτο μπορειτε να το διασταυρωσετε απο τις συμμετοχες σε περιφεριακα και πανελληνια πρωταθληματα.Ομως εχουν δοσει ιδιαιτερο βαρος σε υδατοσφαιρηση και κολυμβηση και καλα κανουν αφου εκει εχουν για δεκαετιες επιτυχιες.Ο ΝΟΡοδου που ακριβως εχει επιτυχιες ? Παντως οχι στην ιστιοπλοια οπου και εχει ριξει ολο το βαρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος23/7/11 17:13

    6η θέση στο Καγιάκ με 25 συμμετοχές, και 10η θέση στο διπλό σκιφ με 30 συμμετοχές δεν είναι επιτυχίες??
    8η θέση πέρυσι στον τελικό του αγωνίσματος της Κωπηλασίας δεν είναι επιτυχία???
    Και επειδή λες για Ιστιοπλοϊα:
    8η θέση στο Πανελλήνιο ιστιοπλοϊας 2010 με συμμετοχη 100 σκαφών και 1ος στην περιφέρεια Νήσων Αιγαίου δεν είναι επιτυχία?
    5η θέση στο Πανελληνιο LASER και 1ος στην περιφέρεια Νήσων Αιγαίου με 86 σκάφη δεν είναι επιτυχία?
    25η θέση στο Πανελλήνιο και 2ος στην περιφέρεια Νήσων Αιγαίου στους παίδες σε 150 σκάφη δεν είναι επιτυχία??
    14η θέση στο πανελλήνιο και 2η στην περιφέρεια στις κορασίδες μεταξύ 50 σκαφών δεν είναι επιτυχία????

    Ο Ν.Ο.Χανίων δεν συμμετείχε φετος σε κανένα περιφερειακό και συνεπώς σε κανένα πανελλήνιο
    Ο Ν.Ο.Χίου συμμετείχε φέτος σε περιφερειακό μετά απο 10 χρόνια...
    Είπα και πριν να μην παραπληροφορείται τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος23/7/11 17:18

    Και για να μην παρεξηγούμαι θεωρω επιτυχία και τις Ανόδους του Πόλο Ανδρών από Δ σε ΄Γ Εθνική και παλαιότερα σε ΄Β Εθνική καθώς και της Γυναικείας ομάδας στην Α2....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος23/7/11 17:39

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΚΜΕΤΕΛΛΕΥΤΕΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΑΠΟ ΤΑ ISLAND GAMES ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ 5ΣΤΕΡΟΙ....
    ΟΙ 5ΣΤΕΡΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΠΙΣΙΝΑ ΠΡΙΝ 15 ΧΡΟΝΙΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος23/7/11 17:58

    ΠΙΑ ΠΙΣΙΝΑ ΡΕ ΜΟΥΣΜΟΥΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ Η ΠΙΣΙΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΕΛΟΣ ΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΝΑ ΖΕΣΤΑΝΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ.... Ο ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2 -3 ΜΗΝΩΝ ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΜΙΛΟΙ ΚΟΛΥΜΠΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος23/7/11 18:03

    re paidia akouste k to kalutero....apo oti ema8a apo dika mou atoma etoimazoun na allaksoun to onoma meta apo tosa xronia istorias...anti gia NOR 8A ONOMASTEI IOR...DLD ISTIOPLOIKOS OMILOS RODOU...APEILEISE!!!!!!!!POLISTA!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος23/7/11 18:08

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΛΥΦΤΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ,ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΠΡΩΤΑ ΜΕΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος23/7/11 18:11

    ΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ 100 ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΘΕΙ Η ΠΙΣΙΝΑ....
    ΣΤΗΝ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΟΛΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑΛΑΣΣΟΔΕΡΝΟΝΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος23/7/11 18:12

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ...ΚΟΤΕΣ ΠΟΛΙΣΤΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ....ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΩΣ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ Κ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΟΥΛΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος23/7/11 18:13

    Υ.Γ.ΕΝΑΣ ΕΚ ΤΩΝ 5ΑΣΤΕΡΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος23/7/11 18:29

    ESI FILE PENTASTEROS MALAKAS MOU KANIS PIO POLI ANTE SLATA GA....OU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος23/7/11 18:39

    Ο ΟΠΟΙΟΣ
    1. ΞΟΔΕΨΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1500 ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ
    2.ΑΓΩΝΙΖΟΤΑΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕ ΣΚΑΦΟΣ ΤΟΥ1987 ΠΡΙΝ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ
    3.ΔΕΝ ΔΕΝ ΑΠΟΜΑΚΡΙΝΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΑΠ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ(ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ)ΧΕΙΜΩΝΑ -ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
    4.ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΕ ΠΡΟΚΤΙΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΠΟΝΙΤΗ Κ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ
    5.Κ ΤΕΛΟΣ ΕΝΑΣ ΕΚ ΤΩΝ 2 ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΑΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΠ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ ΕΦΕΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ "ΑΘΛΗΤΕΣ" ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΝΕ ΤΣΑΜΠΑ!!!!!ΕΜΕΙΣ ΒΟΗ8ΗΣΑΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΜΑΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ...ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΟΣΟ Κ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος23/7/11 18:51

    TΙ ΜΑΡΚΑ ΟΥΙΣΚΙ ΠΙΝΕΙΣ΄?ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ¨?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος23/7/11 18:56

    ΕΙΣΑΙ ΗΡΩΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΤΟΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΕΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ..... ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ ΕΛΠΙΖΩ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΠΗΓΕΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΒΛΕΠΕ ΜΑΥΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανώνυμος23/7/11 19:05

    ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΕΤΕ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΑΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΙΛΟΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΠΟΤΕ .......ΧΑΜΕΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος24/7/11 01:17

    Καλα κανεις και θεωρεις τις ανοδους των ομαδων υδατοσφαιρησης ανδρων και γυναικων σε ανωτερη κατηγορια επιτυχιες διοτι ετσι ακριβως ειναι αν αναλογιστεις πως οι αθλητες αυτοι προπονουνταν μονο 2 μηνες στην καλυτερη περιπτωση οταν οι αντιπαλοι προπονουνταν 11 μηνες.Ακομα μεγαλυτερες επιτυχιες ειχε η αγωνιστικη ομαδα κολυμβησης στο παρελθον καθως ηταν η μοναδικη ομαδα στην χωρα που ειχε αθλητες που καταφερναν να συμμετασχουν σε πανελληνια πρωταθληματα με προπονηση 2 μηνων στην θαλασσα,πλασαρισματα σε τελικους -καλυτερη θεση η 6η- και με αντιπαλους ολους τους πρωταθλητες-κατοχους ρεκορ και μελη εθνικων ομαδων.Οσον αφορα την ιστιοπλοια,οι αθλητες της προπονουνται οπως οι αθλητες σε ολες τις ομαδες της χωρας,ολον τον χρονο και με τους περιορισμους που τα καιρικα κατα τοπους φαινομενα θετουν.Και ως γνωστον,η περιοχη της Ροδου προσφερει υπεροχο καιρο τουλαχιστον 300 μερες τον χρονο.Αν λοιπον θεωρεις επιτυχιες μερικες πρωτες θεσεις σε περιφερειακα πρωταθληματα,τοτε εχετε πολυ χαμηλα standards...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανώνυμος24/7/11 08:27

    Δεν παρέθεσα πρώτες θέσεις σε περιφερειακά....Παρέθεσα και πρώτες θέσεις σε Πανελλήνια Πρωταθλήματα! Στα οποία συμμετέχουν πάνω απο 100 σκάφη κάθε φορά...Και να ξέρεις στη ιστιοπλοία δεν μετράει μόνο η προπόνηση αλλά και η αγώνες στους οποίους θα συμμετάσχεις! Αυτό δυστυχώς απαιτεί μεγάλο κοστος για την μεταφορα σκαφών σε οποιαδήποτε μέρος της Ελλαδος λόγω της απόστασης που έχει η Ρόδος από την υπόλοιπη Ελλάδα...Τα standards δεν είναι χαμηλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος24/7/11 08:53

    Αναγκάζομαι να γράψω γιατί γράφτηκαν πολλές ανακρίβεις και υπερβολές από κακοθελητές για το όνομα μου, που αποπροσανατολίζουν τους αναγνώστες....
    Λέγομαι Γιώργος Χριστοδούλου και είμαι στον Όμιλο σχεδόν 20 χρόνια. Προσωπικά δεν έχω τίποτα να χωρίσω με αθλητές του Πόλο (και φυσικά με αθλητές των υπολοίπων αθλημάτων που υπάρχουν στο Ν.Ο.Ρ.). Καταλαβαίνω την οργή του Γιάννη επειδή ήταν αθλητής αξιώσεων την εποχή που η ιστιοπλοϊα ήταν ένα παραμελημένο άθλημα. Διότι παρακαλούσε να τον στείλουν να τρέξει στην πρόκριση για την εθνική ομάδα, όταν έβλεπε να φεύγει αποστολή Κολύμβησης 20 ατόμων.
    Όταν γύρισα από τις σπουδές μου στην Αγγλία το 2004, αναλαμβάνοντας το τμήμα είχε 4- 5 παιδιά που έκαναν προπόνηση κάθε Σαββατο. Αυτή την στιγμή στον Όμιλο υπάρχουν 97 παιδιά που ασχολούνται με την Ιστιοπλοϊα και τον χειμώνα είχαμε 40 παιδιά τα οποία έκαναν προπόνηση Πέμπτη έως Κυριακή...
    Στον Ν.Ο.Ρ. πάντα υπήρχε το άθλημα που έπαιρνε την μερίδα του Λέοντος. Παλαιότερα η Κωπηλασία, με την κατασκευή του Κολυμβητηρίου η Κολύμβηση και μετά το 2007 η Ιστιοπλοϊα. Όπως είπε και ο φίλος μου παραπάνω η Ρόδος προσφέρει υπέροχο καιρό για 300 μέρες και θα ήταν ηλίθιο από μέρους μου να μην το εκμεταλευτώ αυτό το πράγμα.

    Υ.Γ: Αυτός που έγραψε ότι θέλω να αναλάβω την καφετέρεια του ΝΟΡ απλά δεν ξέρει τι του γίνεται. Μάλλον δεν έχει πατήσει ΠΟΤΕ στον όμιλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ανώνυμος24/7/11 13:30

    την μεριδα του λεοντος στα εξοδα του νορ εννοεις γιατι δεν νομιζω να ειχε η ιστιοπλοια ποτε 1000 παιδια σε τμηματα εκμαθησης κολυμβησης.οσο για τον "αδικημενο απο τη ζωη γιαννη",ηταν γνωστη η εμπαθεια κ το κομπλεξ που ειχε με κολυμβηση-πολο.εσυ απλα το επιβεβαιωσες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος24/7/11 17:04

    Η ιστιοπλοϊα δεν χρειάζεται 1000 παιδιά για να βγαίνουν τα έξοδα.... 50 παιδιά που ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ την συνδρομή τους είναι αρκετά για να βγαίνουν τα έξοδα των μισθών δύο προπονητών (που ειναι οι ίδιοι με όλους τους άλλους προπονητές)και οι βενζίνες 2 φουσκωτών που χρησιμοποιούμαι στη θάλασσα!
    Η ιστιοπλοία δεν έβαλε ΠΟΤΕ "μέσα" τον Όμιλο.1) Γιάτι η ΕΙΟ αποζημίωνε πάντοτε τον όμιλο στα έξοδα των αποστολών 100% λόγω του ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ και 2) τον τελευταίο χρόνο που αποζημίωνε το 30% τα υπόλοιπα τα έβαζαν οι γονείς των παιδιών χωρίς κανένα ενδοιασμό διότι υπάρχει σχέση εμπιστοσύνης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ανώνυμος24/7/11 17:13

    Όσον αφορά τον φίλο μου τον Γιάννη θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η αδερφή του ασχολείται με το Πόλο στην ομάδα του Ηλυσιακού και ήταν βοηθός προπονητή, μετά απο σεμινάρια που παρακολούθησε, σστην ομάδα Ποσειδώνας Πατρών...Άρα η λέξη "εμπάθεια" δεν τον εκφράζει για το Πόλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ανώνυμος24/7/11 18:05

    Προπονητη πολο το ΝΟΡ δεν εχει,κωπηλασιας δεν εχει,οι "προπονητες' της ιστιοπλοιας υπερκαλυπτονται μισθολογικα,εξοδα αποστολων δεν υπαρχουν,οι προπονητες της κολυμβησης λογικα κ αυτοι καλυπτονται μισθολογικα αφου υποστηριζετε οτι εχετε 650 παιδια εκμαθησεων(αστειο νουμερο),ενοικιο απο το καφε παιρνετε(12 μηνες το χρονο),πως γινετε το ΝΟΡ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΟ!!!!!!!!!και μην μας πειτε για την συντηρηση της πισινας (για 4 μηνες το χρονο)την οποια συντηρουσε μεχρι περσυ ο Σταυλας ο οποιος ειναι δημοσιος υπαλληλος κ πληρωνετε απο τον δημο ροδου!!! Που πανε τα χρηματα?Ανεξηγητο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος24/7/11 19:49

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΩΠΗΛΑΣΙΑΣ Ο Ν.Ο.Ρ.
    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΟΙΚΙΟ Ο Ν.Ο.Ρ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΑ (ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ Η ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΑ 150,000 ΕΥΡΩ).
    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΣΤΑΥΛΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ. ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 14:30 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ Ν.Ο.Ρ.
    ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΨΕΜΑΤΑ ΑΣΤΕΙΟΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος24/7/11 20:17

    ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 650 ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ... ΑΣ ΚΟΠΙΑΣΕΙ ΟΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΘΕΛΕΙ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος24/7/11 20:36

    Φίλε 24/7/11 18:05 τα εισαγωγικά σου στους προπονητές ιστιοπλοϊας δειχνει οτι εσύ είσαι ο Κομπλεξικός και Εμπαθής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ανώνυμος24/7/11 20:39

    Καταρχην μην εξαπτεσαι .Αν εχεις ζορι βεβαια σε καταλαβαινω.Δεν απαντας ομως στα ερωτηματα.Αν χρωσταει το καφε, τι κανετε για να παρετε τα χρηματα κ σε ποιον αποδοθηκαν ευθυνες,αν ο Σταυλας δουλευει κ πληρωνετε υπερωριακα αποδειξτε το(ικα ,αποδειξεις πληρωμων κτλ)αν υπαρχουν.Ισως να εχετε προπονητη κωπηλασιας,αυτο ομως παλι δεν αντισταθμιζει τα εξοδα με τα εσοδα.οσο για το 650 ,ειναι αστειο ακομα κ αν ειναι αληθες,οταν εποχες χωρις πισινα το νουμερο ηταν το διπλασιο(ισως κ παραπανω).Και κατι αλλο..... ο Σταυλας πρεπει να ειναι superman,να δουλευει 24 ωρες την ημερα κ να πληρωνετε τοσο καλα απο το νορ ωστε να βγαζει τον προυπολογισμο του ομιλου εκτος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ανώνυμος24/7/11 20:49

    Φάσκεις και αντιφάσκεις... Εγώ σου απαντάω στα ερωτήματα που ξέρω να σου δωσω απαντήσεις! Δεν είμαι στην διοίκηση για να ξέρω τι κάνει (αν και η σημερινή διοίκηση κάτι κάνει)...και αν θες να μάθεις για τον Σταυλά πέρνα μια μέρα από το γραφείο να ρωτήσεις....
    Και οι εποχές που αναφέρεσαι είναι μακρινές και χωρίς οικονομικές και πολιτιστικές κρίσεις! Και φυσικά ο Όμιλος ήταν μονοπώλιο! Τώρα υπάρχουν άλλες 2 πισίνες στην πόλη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ανώνυμος24/7/11 21:19

    Αν δεν εισαι στην διοικηση πως γνωριζεις τοσα περι χρεων,απο που πληρωνετε κ πως ο σταυλας κ τελος παντων γιατι απαντας σε ολους κ για ολα αν τελικα δεν τα γνωριζεις εκ των εσω.Οσο για το μονοπωλιο ,δειχνει ποσο ασχετοι ειναι οι της διοικησης του νορ αφου δεν μπορουν να εκμεταλευτουν τον ομιλο με την καλυτερη θεα κ φυσικη ομορφια στην χωρα.και για τα εσοδα-εξοδα δεν πηρα καμια απαντηση..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος24/7/11 21:47

    Ένα (παλιό) μέλος του ομίλου μπορεί να ενημερώθει αν θέλει, το οποίο μάλιστα είναι κάθε μέρα στον όμιλο...Για τα έσοδα-έξοδα θα ήμουν αφελής να τα προβάλλω στο ιντερνετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ανώνυμος24/7/11 22:49

    ΠΡΟΣ 24/7/11 21:47
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ;
    Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΤΑΣΦΡΑΓΙΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ;
    ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΡ;
    ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΝΟΡ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΝΕΣΤΑΙ "ΠΟΝΗΡΟΙ";
    ΟΙ Α.Ε ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΕ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΛΗΣ;
    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΡΥΨΕΤΕ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΑΡΟΙ ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΑΣ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ.
    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΑΣΘΑΛΕΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ανώνυμος24/7/11 22:57

    Με όλα όσα διαβάσα παραπάνω, εχω την αίσθηση οτι ο ΝΟΡ δεν είναι πλέον Αθλητικός σύλλογος ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
    Κάτι άλλο ίσως είναι, όχι όμως ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟς ΣΥΛΛΟΓΟΣ.
    Η αίσθηση μου αυτή ενισχύθηκε με την δήλωση του 24/7/11 21:47 ...."Για τα έσοδα-έξοδα θα ήμουν αφελής να τα προβάλλω στο ιντερνετ!"...
    Το ΣΔΟΕ ΑΚΟΥΕΙ ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ανώνυμος24/7/11 23:02

    Ο Ν.Ο.Ρ. προβάλει τα έσοδα και έξοδα του στις γενικές συνελεύσεις του και στο τύπο κάθε χρόνο...
    Και δεν προβάλλουμαι αθλητικά κατορθώματα αλλά το αυτονόητο το οποίο με αυτό το άρθρο σε αυτό το site μερικοί αθλητές το αμφισβητούν!
    Συζήτηση κάνουμε. Δεν κοιτάμε ποιος είναι ο καλύτερος και ποιος ο πιο μαγκας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ανώνυμος24/7/11 23:05

    24/7/11 22:57 Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννόω με την πρόταση αυτή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ανώνυμος24/7/11 23:11

    ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ 40 ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
    ΑΡΑ... ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
    ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 7 ΕΤΩΝ (2004/5/6/7/8/9/10).
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ Ή ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΝ ΣΑΣ ΜΑΤΙΑΞΟΥΜΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ανώνυμος24/7/11 23:19

    Οι ημερομηνίες των γενικών συνελεύσεων προγραμματίζονται και δημοσιεύονται στον τύπο για το πότε θα γίνουν καθώς και τα αναλυτικά αποτελέσματα... Όσοι πιστοί (και άπιστοι) προσέλθετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ανώνυμος24/7/11 23:29

    ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ.
    ΠΑΛΙ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΟΤΙ "ΚΑΤΙ" ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟΝ ΝΟΡ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ανώνυμος24/7/11 23:33

    Είναι η άποψη σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ανώνυμος25/7/11 14:15

    ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ) ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΥΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΡΟΔΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΧΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΙΣΙΝΑ , ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΔΕΝ ΤΑΞΙΔΕΥΑΝ Α' ΘΕΣΗ ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑΝ ΣΕ 5 ΣΤΕΡΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ.. ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ) , ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ ΧΑΜΕΝΕΣ , ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΘΛΙΨΗ. ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΣΤΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ , ΟΙ 'ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ' ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ , ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΝΟΡ ΑΝΩ ΤΩΝ 12 ΕΤΩΝ ΜΕ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ Η 'ΠΑΡΕΟΥΛΑ' ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ. Ε ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Ανώνυμος25/7/11 15:15

    ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ Η ΚΩΠΗΛΑΣΙΑ (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ) ΤΟ ΚΑΓΙΑΚ (ΚΙΛΙΓΚΑΡΙΔΗΣ) ΚΑΙ Η ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑ (ΚΑΚΛΑΜΑΝΑΚΗΣ, ΜΠΕΚΑΤΩΡΟΥ). ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΟΜΙΛΟ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ) ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΑΝΩ ΤΩΝ 18 ΕΤΩΝ (ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ)...
    ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΓΞΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ (ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΜΕΑ, ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΙΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΚΟΛΥΜΠΙ)...
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ...ΜΟΝΟ ΕΙΚΑΣΙΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Ανώνυμος25/7/11 17:07

    ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ...
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΖΗΛΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΕΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΠΡΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΦΕΛΟΣ. ΔΙΑΒΙΒΑΣΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ (ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΠΩΣ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΤΕ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΣ) ΟΤΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ...
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΤΑΣΘΑΛΙΕΣ.
    ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ.600 ΠΑΙΔΙΑ (ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ) ΕΠΙ 165 ΕΥΡΩ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ 99000 ΕΥΡΩ + ΕΝΟΙΚΙΑ 45000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ + ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΜΕΛΩΝ + ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΚΕΡΔΩΝ ΤΗΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ + ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑ (ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ) + ΧΟΡΗΓΙΕΣ = 200000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. ΜΙΑ ΠΙΣΙΝΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΕΞΟΔΑ? ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΣΕ ΚΡΕΤΙΝΟΥΣ. ΟΙ 'ΑΡΧΕΣ' ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟΝ ΝΟΡ. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Ανώνυμος25/7/11 17:21

    ΕΣΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΑΝΤΙΖΗΛΙΕΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΒΑΛΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΠΟΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ...
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Ανώνυμος25/7/11 17:28

    Aλλο κοινωνικο εργο,αλλον μαζικος αθλητισμος κ αλλο πρωταθλητισμος.μεσα απο το μαζικο αθλητισμο ξεχωριζεις τους καλυτερους κ τους προωθεις στα αγωνιστικα τμηματα.ο νορ τωρα πια κανει "εισπρακτικο"αθλητισμο.και μην βιαστειτε να κατηγορησετε παλι το πολο οτι εχουν προβλημα με τα χρηματα που τουσ ζητηθηκαν.απλα να σας θυμισω οτι τα τελευταια χρονια οι πολιστες τσονταραν για τις αποστολες,οι περισοτεροι εμεναν σε δικα τουσ σπιτα κ φιλοξενουσαν συναθλητες,μετακινησεις εκαναν με δικα τουσ αυτοκινητα,δεν ειχαν προπονητη, αγοραζαν μαγιο,σκουφακια,μπαλες με δικα τους χρηματα κ ολα αυτα γινα μην επιβαρυνθει το σωματειο.και ενα τελευταιο.Η τελικη προταση που εγινε στο νορ απο το πολο ηταν η εξης.να αναλαβουν οι ααθλητες ολα τα εξοδα της ομαδας(εξοπλισμο,αποστολες,προπονητη κτλ)με μονο ορο να τους δοθουν οι ωρες προπονησης στην πισινα(1900 εως 2100 καθε μερα).Η απαντηση του προεδρου ηταν κ παλι αρνητικη.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Ανώνυμος26/7/11 09:27

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΞΕΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ...ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΣΙΡΚΑ , ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΝΑΥΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΕΚΑΤΣΑΝ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Ανώνυμος26/7/11 09:35

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΗ Η ΧΟΝΔΡΗ Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΦΟΡΟΣ ΠΙΣΙΝΑΣ (ΝΕΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ) ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑΜΑΣ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ Η ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΝΑΡΘΗΚΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ...???? ΕΤΣΙ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ .... ΑΝ ΦΤΑΙΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΧΟΝΔΡΗ ΚΥΡΙΑ ΣΑΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΝΑΤΗΣ ΤΟ ΔΩΣΟΥΜΕ.....ΚΑΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΟΛΟ ΣΤΟΝ ΝΟΡ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΕΡΕΙ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ανώνυμος26/7/11 09:39

    ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΟΤΑΝ ΠΗΓΕ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΠΟΝΗΘΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ 65 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΙΝΑΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΗΘΗΚΕ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΣΟ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ Η ΤΣΕΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Ανώνυμος26/7/11 11:28

    ETSI PREPI GEMISTE TA TAMIA GIA NA TRONE I PROEDROI ETSI KAI ALLIOS PARELABAN ADIA TAMIA KAI XREH !!!!! OLOI ETSI DEN LENE TO MATHAME PIA TO PARAMITHI........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Ανώνυμος26/7/11 18:54

    Ο προεδρος και η παρεα του ξερουν πολυ καλα τι εχει προσφερει το κολυμπι,η υδατοσφαιριση και η κωπηλασια στον ΝΟΡ τα τελευταια 25 χρονια..στο γραφειο τους το 90% των κυπελλων και μεταλλιων προερχοντε απο τα τρια αυτα τμηματα.Μαλλον αυτα βλεπει καθε μερα και διαολιζετε και θελει να εξαφανισει τα παραπανω τμηματα..δεν φταιμε εμεις ομως που στα νιατα μας σαρωναμε τα μεταλλια στα κολυμβητικα πρωταθληματα με 2 και 3 μηνες προπονηση και με αντιπαλους αθλητες που ειχαν 11 μηνες στην διαθεση τους θερμαινομενα κλειστα κολυμβητηρια...ουτε οι υδατοσφαιριστες που εχοντας αντιπαλους ομαδες με 12 μηνες προπονηση και φιλικα παιχνιδια καταφερναν και τους κερδιζαν..ουτε οι κωπηλατες που ενω ειχαν σκαφη απο την ιταλοκρατια καταφερναν και κερδιζαν πανελληνιες θεσεις..τι να κανουμε,υπηρχε μεγαλη διαφορα κλασεως σε σχεση με τους συναθλητες ιστιοπλοους...αυτη ειναι η αληθεια και οσο και αν ενοχλει,λυπουμαστε αλλα δεν μπορει να αλλαξει...δεν θα αλλαξει ακομα και αν ο ΝΟΡ τελικα γινει Ιστιοπλοικος Ομιλος Ροδου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ανώνυμος28/7/11 01:04

    Έννοια σας και πλησιάζει η ώρα που θα βγούνε όλα στη φόρα... Κ τότε πολλοί "Ενθρονισμένοι" θα τρέχουν να κρυφτούν μην τους πάρει η μπάλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Ανώνυμος28/7/11 20:06

    Προς 26/7/11 18:54 - Τα τρία τμήματα που προαναφέρεις δεν είχαν διαφορά κλάσης αλλά διαφορά κλάσεων απο τους Ιστιοπλόους. Και αυτά σου τα λέει ένας ιστιοπλόος που έχει μεγάλωσει στον Ν.Ο.Ρ. και ασχολείται ενεργά. Από την άλλη όμως δεν πρέπει να υποβιβάζεις την βελτίωση του τμήματος της ιστιοπλοϊας τα τελευταία χρόνια. Οι αθλητές της ιστιοπλοϊας πρωταγωνιστούν εδω και 3-4 χρόνια σε Πανελλήνια πρωταθλήματα και αυτό οφείλεται κυρίως στους προπονητές του τμήματος που είναι σπλάχνα του ΝΑΥΤΙΚΟΥ (και όχι ιστιοπλοϊκού) Ομίλου Ρόδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Ανώνυμος29/7/11 11:06

    THA TON KANETE ISTIOPLOIKO OMILO RODOU APO TIN STIGMI POU TA ALLA TMIMATA TA EXETE PARAMELISI KAI DEN IPARXI TO ENDIAFERON APO TON PROEDRO KAI TIN AXRISTI PAREA TOU ALLA PIO AXRISTOS O PROEDROS O POTIS......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/6/16 11:34

      ιστιοπλοικος ομιλος υπαρχει στην ροδο.. αν θελουν να συνεργαστουν οχι μεσα σε ενα τρυπα στηνγωνια ενος μικρου νησιου να υπαρχουν 2 ομιλοι ιστιοπλοιας

      Διαγραφή
  144. Ανώνυμος29/7/11 19:09

    Έτσι απλά προς ενημέρωση :

    Η Ελλάδα κατέκτησε το παγκόσμιο στο γυναικείο πόλο αλλά οι ''κύριοι΄΄ της διοίκησης του ομίλου κατάργησαν το άθλημα....

    ΖΗΤΩ Η ΙΣΤΙΟΠΛΟΐΑ, ΤΟ ΜΈΛΛΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΎ

    ...θα δεις που κάποτε θα μας πούνε και μαλάκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Ανώνυμος29/7/11 20:02

    Ενημερώσου και εσύ λοιπόν:

    http://www.eio.gr/history/index.html

    Αναλυτικά όλες οι επιτυχίες των Ελλήνων ιστιοπλόων σε Παγκόσμια, Ευρωπαικά και Ολυμπιακούς Αγώνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Ανώνυμος29/7/11 20:13

    Δυστυχώς αν και το άθλημα του Πόλο είναι φοβερό άθλημα και το πιο δύσκολο, τα γραφόμενα μερικών σε κάνουν να μην ξανασχοληθείς...Παρόλα αυτά συγχαρητήρια στις Πολίστριες της Ελλάδας που πήραν το πρώτο τους Παγκόσμιο πρωτάθλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Ανώνυμος30/7/11 11:46

    ειναι σαν να εχει δοθει το γηπεδο του διαγορα σε ιδιωτη και το εκμεταλευεται.εισεις οι οικοιγενειαρχες που λετε οτι τα παιδια σας μαθαινουν μπανιο, εαν αυριο μεθαυριο θελησουν να κανουν πρωταθλητισμο δεν υπαρχει ομαδα κολυμβησης. εαν θελουν να κανουν πρωταθλητισμο στο πολο, δεν υπαρχει ομαδα πολο.
    Πηγα προχθες στο κολυμβητηριο που εχει φτιαχτει με εξοδα του κρατους,το μονο που βλεπω ειναι παιδακια τα οποια πληρωνουν,καποιοι αθλητες οι οποιοι πληρωνουν, και γενικως οποιος χρησιμοποιει την πισινα πληρωνει!! που ειναι ο αθλητισμος? ας εκανε ο κυριος ενα γυμναστηριο με πισινα με δικα τοπυ εξοδα και εκανε το ιδιο πραγμα.

    Λοιπον οι αθλητες του πολο και της κολυμβησησ εχουν πολλα δικαιωματα στο ΝΟΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Ανώνυμος30/7/11 11:49

    να γελασω. μεγαλε αθλητη εσυ εννοεις οτι επειδη εχει επιτυχια η ιστιοπλοοια πρεπει να καταργηθουν τα υπολοιπα? η κολυμβηση και το πολο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Ανώνυμος30/7/11 15:51

    προς 30/7/11 11:46 - η πισίνα φτιάχτηκε με δάνειο από το κράτος το οποίο ξεχρεώθηκε μετά απο 10 χρόνια. Ο όμιλος πληρώνει για την συντήρηση της πισίνας (νερό, χλώριο, ρεύμα). Δυστυχώς ο αθλητισμός δεν είναι όπως πριν 5 χρόνια που μπορούσες να κάνεις χωρίς να πληρώσεις και αυτό συμβαίνει γιατι δεν υπάρχουν επιχορηγήσεις από το κράτος. Και σου λέω και πάλι ΜΑΚΑΡΙ να μπορούσε ο όμιλος να συντηρεί τις όμαδες του με το μικρότερο κόστος για τον αθλητή.

    προς 30/7/11 11:49 - Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Απλά επειδή ειρωνεύεσαι την ιστιοπλοϊα σου παρέθεσα τα αποτελέσματα. Και επίσης δεν είπα ότι είμαι μεγάλος αθλητής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Ανώνυμος30/7/11 20:49

    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΨΥΧΟΛΟΓΟ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Ανώνυμος31/7/11 00:28

    Εμεις θα παμε σε ψυυχολογο,εσυ γιατι δεν κοιτας την παρτη σου ? Οι ασχετοι με τον ομιλο καλα θα κανουν να μην σχολιαζουν,ας πανε σε καμια καφετερια να αραξουν 4 ωρες παιζοντας ταβλι και αερολογοντας για ανουσια πραγματα,ειναι σιγουρο πως δεν εχουν ιδεα τι σημαινει αθλητισμος και προπαντως πρωταθλητισμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Ανώνυμος2/8/11 09:48

    POLI ISIXIA TI EGINE TELIOSAN TA SXOLIA???????????? TOSO NORIS AFTO ITAN???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Ανώνυμος3/8/11 23:26

    ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ Η ΑΧΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Ανώνυμος4/8/11 11:15

    ΠΙΣΩ Η ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ...ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ΚΑΡΕΚΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΟΜΙΛΟ..... ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΡΙΜΑ....... ΕΝΑΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Ανώνυμος4/8/11 12:07

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 11.46 ΜΑ ΕΙΠΑΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΑΘΛΗΣΗ!!!!!!!!!!!! ΟΛΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΚΕΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΓΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΔΕΜ....ΜΕΤΑ ΛΕΝΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΙΟ ΠΑΧΥΣΑΡΚΟΣ ΛΑΟΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ... ΝΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΠΙΣΙΝΑ ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΟΡ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΛΙΕΡΓΕΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ (ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ) ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Ανώνυμος4/8/11 12:17

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝΩΣΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΠΟ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΚΤΠ... ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΝΟΜΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ.......ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Ανώνυμος5/8/11 16:06

    ΠΑΙΔΙΑ...ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΞΩ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ.
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΞΥΓΙΑΝΕΙ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ.
    ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ "ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ" ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ.
    ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ.
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.
    ΒΛΕΠΕΤΕ...ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
    ΕΝΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΝΙΓΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΝΕΡΟ.
    ΠΡΟΕΔΡΕ....ΨΑΞΕ ΒΡΕΣ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ "ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ" ΕΔΙΩΞΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ "ΞΕΡΟΛΑΣ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Ανώνυμος8/8/11 12:06

    ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ!!!!ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ...... ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ...... ΘΕΛΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΕΞΥΓΙΑΝΕΙ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ???? ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ.........ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ....ΑΝΤΕ ΧΑΘΕΙΤΕ....ΛΑΚΕΔΕΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ...ΑΝΤΕ ΠΝΙΓΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *