Μένουν Ελλάδα… η πλειοψηφία των μαθητών στις πενθήμερες εκδρομές της Γ Λυκείου. Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο παιδείας, οι πολυήμερες εκδρομές της Γ΄ Λυκείου πραγματοποιούνται κατά 52% σε προορισμούς του εσωτερικού (με δημοφιλέστερους...
τη Θεσσαλονίκη, τη Ρόδο, το Ηράκλειο και την Κέρκυρα) και κατά 48% σε προορισμούς του εξωτερικού (με δημοφιλέστερους την Ιταλία, την Ισπανία και την Τσεχία).
Όσον αφορά τις πολυήμερες εκδρομές όλων των τάξεων του λυκείου (διήμερες, τριήμερες και πολυήμερες) πραγματοποιούνται κατά 76% σε προορισμούς του εσωτερικού (με δημοφιλέστερους τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα και τα Χανιά) και κατά24% σε προορισμούς του εξωτερικού (με δημοφιλέστερους την Ιταλία και την Ισπανία).
Οι μετακινήσεις των μαθητών της εκτελούνται στην πλειοψηφία τους μελεωφορείο (131.623 μαθητές) και ακολουθούν οι μετακινήσεις μεαεροπλάνο (27.935 μαθητές), με πλοίο (27.721 μαθητές) και με τρένο (6.159 μαθητές).
Το χρονικό διάστημα κατά το οποίο λαμβάνουν χώρα οι μετακινήσεις των μαθητών είναι από τις 22 Φεβρουαρίου 2010 έως τις 31 Μαρτίου 2010. Οι περισσότερες μετακινήσεις πραγματοποιούνται στα μέσα Μαρτίου 2010 και συγκεκριμένα από τις 11 Μαρτίου 2010 έως τις 23 Μαρτίου 2010.
Συνάντηση με τους εκπροσώπους του HATTA (Συνδέσμου των εν Ελλάδι τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων) θα έχει την Τετάρτη (08/12)) η υπουργός Παιδείας, με σκοπό να αναπτυχθούν συγκεκριμένες δράσεις ώστε οι σχολικές εκδρομές να γίνονται στο εσωτερικό της χώρας.
Η κ. Άννα Διαμαντοπούλου έχει ως στόχο οι μαθητές να επιλέγουν για τις σχολικές εκδρομές τους προορισμούς εντός Ελλάδας, ώστε να γνωρίσουν τις ομορφιές της χώρας μας, αλλά και να ενισχυθεί ο εσωτερικός τουρισμός.
Δημοφιλέστεροι προορισμοί πενθήμερων εκδρομών Γ Λυκείου
ΠΟΛΗ/ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΑΘΗΤΩΝ
radioparanoid519.blogspot.com
τη Θεσσαλονίκη, τη Ρόδο, το Ηράκλειο και την Κέρκυρα) και κατά 48% σε προορισμούς του εξωτερικού (με δημοφιλέστερους την Ιταλία, την Ισπανία και την Τσεχία).
Όσον αφορά τις πολυήμερες εκδρομές όλων των τάξεων του λυκείου (διήμερες, τριήμερες και πολυήμερες) πραγματοποιούνται κατά 76% σε προορισμούς του εσωτερικού (με δημοφιλέστερους τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα και τα Χανιά) και κατά24% σε προορισμούς του εξωτερικού (με δημοφιλέστερους την Ιταλία και την Ισπανία).
Οι μετακινήσεις των μαθητών της εκτελούνται στην πλειοψηφία τους μελεωφορείο (131.623 μαθητές) και ακολουθούν οι μετακινήσεις μεαεροπλάνο (27.935 μαθητές), με πλοίο (27.721 μαθητές) και με τρένο (6.159 μαθητές).
Το χρονικό διάστημα κατά το οποίο λαμβάνουν χώρα οι μετακινήσεις των μαθητών είναι από τις 22 Φεβρουαρίου 2010 έως τις 31 Μαρτίου 2010. Οι περισσότερες μετακινήσεις πραγματοποιούνται στα μέσα Μαρτίου 2010 και συγκεκριμένα από τις 11 Μαρτίου 2010 έως τις 23 Μαρτίου 2010.
Συνάντηση με τους εκπροσώπους του HATTA (Συνδέσμου των εν Ελλάδι τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων) θα έχει την Τετάρτη (08/12)) η υπουργός Παιδείας, με σκοπό να αναπτυχθούν συγκεκριμένες δράσεις ώστε οι σχολικές εκδρομές να γίνονται στο εσωτερικό της χώρας.
Η κ. Άννα Διαμαντοπούλου έχει ως στόχο οι μαθητές να επιλέγουν για τις σχολικές εκδρομές τους προορισμούς εντός Ελλάδας, ώστε να γνωρίσουν τις ομορφιές της χώρας μας, αλλά και να ενισχυθεί ο εσωτερικός τουρισμός.
Δημοφιλέστεροι προορισμοί πενθήμερων εκδρομών Γ Λυκείου
ΠΟΛΗ/ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
23%
|
ΙΤΑΛΙΑ
|
17%
|
ΙΣΠΑΝΙΑ
|
14%
|
ΤΣΕΧΙΑ
|
9%
|
ΡΟΔΟΣ
|
9%
|
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
|
7%
|
ΚΕΡΚΥΡΑ
|
7%
|
ΓΑΛΛΙΑ
|
5%
|
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
2%
|
ΓΕΡΜΑΝΙΑ
|
2%
|
ΠΑΤΡΑ
|
1%
|
ΡΕΘΥΜΝΟ
|
1%
|
ΑΘΗΝΑ
|
1%
|
ΒΟΛΟΣ
|
1%
|
ΤΟΥΡΚΙΑ
|
1%
|
radioparanoid519.blogspot.com
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.