ροή ειδήσεων

ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ…

"ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΕΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΜΑΣ ΣΚΑΡΦΙΖΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΛΠΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΙΟΥΝ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ. ΕΤΣΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙΑ ΠΟΥ……

ΞΕΠΗΔΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΗΘΕΝ »ΤΟΥΡΚΟΥΣ» ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ , ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΩΛΟΦΥΛΛΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΧΑΣΤΙΚΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΥΠΟΥ ΜΟΥΣΤΑΦΑΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΑΧΑΣΑΝ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟ »RODOS İSTANKÖY ve ONİKİADA TÜRKLERİ KÜLTÜR VE DAYANIŞMA DERNEĞİ» , ΟΠΕΡ ΜΕΘΕΡΜΗΝΕΥΟΜΕΝΟ » ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΤΟΥΡΚΩΝ ΚΩ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ »ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΟ LINK... ΔΕΙΤΕ

ΠΙΑΣΑΡΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΓΙΑ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ ΔΕ ΛΕΜΕ… ΜΑ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ; ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΩΣΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΓΚΡΟΥΠ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΜΑΣ; ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΝΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΥΣ; ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΑΛΛΙΚΑ , ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ , ΙΤΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΚΡΟΥΠ ‘Π.Χ. ‘ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΩΝ ΝΕΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ΄»…
ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ… ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑΝΤΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΙΔΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ.ΠΙΘΑΝΩΣ Ο ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΜΑΣ ΤIMUR TOPALOGLOU ( ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ) , ΠΟΥ ΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟΥ ΓΚΡΟΥΠ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟΥΡΚΩΝ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΣΕΙΣ ΚΑΙ ΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ…ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑ’Ι’ΚΟ ΟΝΕΙΡΟ…
Ε ΡΕ ZUCKENBERG ΤΙ ΦΥΝΤΑΝΙΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΕΙΣ…ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ…
Υ.Γ. ΓΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΘΑ ΒΙΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΠΟΥΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ,»ΕΛΛΑΔΕΜΠΟΡΑ» Η’ »ΕΛΛΗΝΑΡΑ» ΣΑΣ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΓΚΡΟΥΠ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ…ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΤΑ…."
Κ.Λ. ΡΟΔΟΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος12/12/10 18:53

    ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12/12/10 19:08

    ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ..ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΜΕ! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ! ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ!
    ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ!

    Ποτέ μη φοβάσαι! Γιατί η κόκκινη σημαία που περήφανα κυματίζει κάθε χάραμα δε θα ξεθωριάσει ποτέ,
    προτού καεί η τελευταία φλόγα που φουντώνει μες στο έθνος μου.
    Γιατί είναι το αστέρι του έθνους μου και θα λάμπει για πάντα.
    Είναι δικό μου κι ανήκει μονάχα στο γενναίο μου έθνος.

    Μη σκυθρωπιάζεις, ω σεμνή ημισέληνε,
    αλλά χαμογέλα απέναντι στην ηρωική γενιά μου! Προς τι ο θυμός κι η οργή;
    Αλλιώς το αίμα μας, που χύσαμε για σένα, δε θα αξίζει.
    Γιατί η ελευθερία είναι το απόλυτο δικαίωμα του θεοσεβούμενου έθνους μου.

    Ήμουν ελεύθερος από την αρχή κι έτσι θα είμαι για πάντα.
    Ποιος θα τολμήσει να με δέσει με αλυσίδες! Αψηφώ και μόνο την ιδέα.
    Είμαι σαν μια ορμητική πλημμύρα, δυνατή κι ανεξάρτητη,
    θα χωρίσω βουνά, θα προσπεράσω τα ουράνια κι ακόμα θα ξεχύνομαι!

    Οι χώρες της Δύσης μπορεί να είναι οπλισμένες με ατσάλινα τείχη,
    αλλά εγώ έχω σύνορα που φυλάσσονται από τα γενναία στήθη των πιστών.
    Αναγνώρισε το εσωτερικό σου σθενος, φίλε μου! Και σκέψου πώς μπορεί να αφανιστεί αυτή η φλογερή πίστη
    από αυτό το ρημαγμένο και ξεδοντιασμένο τέρας που λέγεται "πολιτισμός";

    Φίλε μου! Μην αφήσεις την πατρίδα μου στα χέρια αχρείων ανθρώπων!
    Βάλε το στήθος σου ασπίδα και το σώμα σου χαράκωμα! Σταμάτα αυτή την επαίσχυντη εφόρμηση!
    Γιατί σύντομα θα 'ρθουν οι ευτυχείς ημέρες της θείας υπόσχεσης...
    Ποιος ξέρει; Ίσως αύριο; Ίσως ακόμη πιο σύντομα!

    Μη βλέπεις το χώμα που οργώνεις σαν σκέτη γη, αναγνώρισέ το!
    Και σκέψου όσους χιλιάδες αναπαύονται χωρίς σάβανο κάτω απ' τα πόδια σου.
    Είσαι ο ευγενής γιος ενός μάρτυρα, νιώσε ντροπή, μην πληγώνεις τον προπάτορά σου!
    Ακόμα κι αν σου τάξουν τον κόσμο, μην παραδώσεις αυτό τον παράδεισο της πατρίδας σου.

    Ποιος δε θα πέθαινε γι' αυτή την παραδεισένια γη;
    Μάρτυρες θα ξεχύνονταν, αν ξέσκιζε ένας το χώμα! Μάρτυρες!
    Ας μου έπαιρνε, αν ήθελε, ο Θεός, όσους αγαπώ κι ό,τι κατέχω,
    αλλά ας μη μου στερούσε τη μια και μοναδική μου πατρίδα.

    Ω δοξασμένε Θεέ, μόνη ευχή από την πονεμένη μου καρδιά είναι αυτή,
    κανένα χέρι απίστου να μην αγγίξει ποτέ τους κόλπους των ιερών μου ναών.
    Οι ύμνοι και τα καλέσματα του ιμάμη που ακούω είναι οι λίθοι της θρησκείας μου,
    και μακάρι ο μελωδικός τους ήχος να ακούγεται δυνατά και μακριά στην αιώνια πατρίδα μου.

    Γιατί μόνο τότε η πλάκα από το μνήμα μου θα πέφτει καταγής σε χίλιες μετάνοιες μες στην έκσταση,
    και σταγόνες δάκρυα από πορφυρό αίμα θα κυλούν από κάθε μου πληγή,
    και το άψυχο κορμί μου θα ξεχυθεί απ' τη γη σαν αιώνιο πνεύμα,
    ίσως μόνο τότε γαλήνια θα ανέλθω και τελικά θα φτάσω στα ουράνια.

    Κυμάτιζε λοιπόν σαν τον καθάριο ουρανό κάθε αυγής, ω ένδοξη ημισέληνε,
    έτσι που να αξίζει τελικά κι η τελευταία ρανίδα του αίματός μας!
    Ούτε εσύ ούτε η φυλή μου θα αφανιστεί ποτέ!
    Γιατί η ελευθερία είναι το απόλυτο δικαίωμα της ανυπόταχτης σημαίας μου.
    Γιατί η ελευθερία είναι το απόλυτο δικαίωμα του θεοσεβούμενου έθνους μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος12/12/10 20:08

    poios paei gia psonia olo to kalokairi sto pazari stin toyrkia kai den paei sta carefour mas poy einai kai EU (FRANCE)???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος12/12/10 20:35

    ZHTO H TOURKIA ZHTOOOO!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος13/12/10 00:18

    Αντε γαμηθητε ρε μουνια σκατοτουρκι μουσουλμανι του κερατα που γραφεται και ζητω η τουρκια,να καειτε ολοι ζωντανοι και φυφεται να πατε στα μερη σας,αρκετο ψωμι σας δωσαμε.Σε γνωριζω απ'τη κοψη του σπαθιου την τρομερη,σε γνωριζω οψυ που με βια μετρα την γη,απ'τα κοκκαλα βγαλμενη των ελληνων τα ιερα,και σαν πρωτα αντριωμενη χαιρε χαιρε ελευθερια,και σαν πρωτα αντριωμενη χαιρε χαιρε ελευθερια.

    Σκοτωσανε τον φιλο μου,και ετρεχε το αιμα,και στη γη πανω γραφτηκε πως πεθανε για μενα,αρπαζω το μαχαιρι μου και τα βουνα θεριζω,και πανω σε ενα ξεφωτο τον τουρκο αντικριζω,τουρκε σκυλε απιστε,λοκαντζι εχεις σκοτωσει και απο'το μαχαιρι του νεκρου κανεις δεν θα γλυτωσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος13/12/10 00:31

    ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ

    ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΤΑΚΗΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος13/12/10 06:17

    ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ..ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΜΕ! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ! ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος13/12/10 19:20

    Ζητω η Τουρκια μας!! Ζητω η μητερα των κρατων ζητω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *