ροή ειδήσεων

Αιμοδοσία κατά των ακτινοβολιών !

"Μεχρι τα 40 μου δεν εδωσα αιμα ουτε και στον πατερα μου, που ηταν στο νοσοκομειο.
φοβόμουν την βελόνα.
Kαι απο τα 40 μεχρι τα 60 εδωνα 4 φορες τον χρονο εστω καθε φορα μου ερχοταν να λιποθυμήσω.

Ως Τεχνικος Τηλεορασεων απο...

το 1960 σε εργοστασια στην Γερμανια Siemens, Graetz, Blaupunkt, και αργοτερα ως τεχνικος Ραδιοσταθμου μεγαλης ισχυος (10x250 και 500 kw) και συγχρονως ως ανακατασκευαστης Οθονών Τηλεορασεων
με πανω απο χιλιες οθόνες,
Εφαγα τοση ακτινοβολια,και ειχα γινη τοσο ευαισθητος, ενας μετρητης Geiger mueller ερχοταν σε δευτερη μοιρα.
Με ενοχλουσε και το ρολοι του χεριου, που οι δικτες εχουν Φωσφορο..
Τα πειραματα με τις Οθόνες συνεχιζόντουσαν, και προσπαθωντας να κατασκευασω ενα ηλεκτρονικο πυροβολο μαζεύοντας τα ραδιενέργεια οξειδια που εχει η καθε καθοδος.
Αλα οι ζαλαδες, και οι κεφαλοπονοι μεγαλωναν αρχισα να χανω το περιβαλον, στο μυαλο μου ακουγονταν, οπως οι καταρακτες, και βουισματα και στο τελος σαν ενα καρφι σφηνώθηκε στο κεντρο του κεφαλιου μου., χωρια οι αναλαμπες και αστραπες στο κεφαλι μου..
Παρατησα τα μηχανηματα που αγορασα απο Αμερικη , Αγγλια, Γερμανια .
καταλαβα και ηξερα οτι ηταν απο τις ακτινοβολίες. Επι ενα χρονο ειχα το καρφι στο κεφαλι μου, και περιμενα μερα με την μερα τον Θανατο μου.
Την ιδια εποχη του 80 καποιος καθηγητης Πανεπιστημιου, Θεσσαλονικης,δηλωνε στης εφημεριδες, οτι η τηλεόραση δεν εχει καμια  σχέση με αχτινοβολιες, και οι κεφαλοπονοι,δεν προερχονται απο τις τηλεορασεις,οπως και αλλοι παραπονιωντουσαν.
και λεω τι λεει ο βλακας και ειναι και καθηγητης. και εψαχνα να τον βρω.
Στα 1982 καποιος συναδελφος χρειαζοταν αιμα Επιγωντος, μου παρακαλεσαν μια, δυο,τρις εγω τιποτα. Κοιταζω το μπει-μπουκ, του στρατου, και ειχα το ιδιο αιμα 0 θετικο.
Και τοτες αναρωτηθηκα Εαν ημουν εγω στην θεσι του, η καποιο παιδι μου με τι θαρος θα ζητουσα αιμα οταν εγω δεν δινω. 

Και ετσι αναγκαστηκα και εδωσα αιμα, την πρωτη φορα λυποθημησα
Αμεσως μετα την αιμοδοσια, αισθανθηκα  καλυτέρευση στο πονο απο το καρφι στο κεφαλι μου.
Ρωταω καθε ποτε μπορω να δινω αιμα και μου ειπαν καθε τρεις μηνες,
Και ετσι καθε τρεις μηνες εδεινα αιμα,επι 20 χρονια.το καρφι εφυγε οι ζαλαδες και
οι κεφαλοπονοι λιγοστευσαν.
Ο ιδιος ο Συναδελφος το 83 μου παραπονεθηκε για την aξαδελφη του που ειχε εντονους πονοκεφαλους, και του λεω μηπως βλεπει πολυ  τηλεόραση? ναι μου λεει επειδη εχει μοιωπια βλεπει απο κοντα ειναι και εγχρωμη,
Ο ανδρας της ηταν ο καθηγητης πανεπιστημιου που τον εψαχνα.
Και τις εδινε της γυναικας του ασπιρινη, Νοβαλτζινη,αυτα ηταν τα φαρμακα,αλλα ο κεφαλοπονος απο ραδιενεργια δεν φευγη με ασπιρινη-Νοβαλζινη.
Του λεω να παρη τηλεφωνο τωρα και να της πει για δεκα μερες να σταματησει νε βλεπει  τηλεόραση.
Μετα απο δυο τρις ημερες σταματησε ο κεφαλοπονος και οι ζαλαδες.και στο τελος πεταξε την καινουργια  τηλεόραση,και μου εστειλε τα συγχαρητηρια και τις ευχαριστιες.
Μοιαζει λιγο σαν παραμυθη αλα ετσι ειναι.
Τωρα στα 70 μου ειμαι μια χαρα,ουτε ζαλαδες ουτε πονοκεφαλους κανω 15 ελξεις μονοζυγο, τρεχω 100 μετρα 15 δευτερολεπτα.
Δινωντας αιμα, κανεις δεκα καλα στον εαυτον σου και μια στον αλλον. Αυξανει την ορεξη και απόδοση στην δουλεια,και στο σεξ δεν κουραζεσε, ενισχυει το οργανισμο, και ζεις περοσσοτερα χρονια.διωχνει αρρωστιες και καρκινο. Και ειναι το καλυτερο αποδεικτικο υγειας. Αιμοδοτης
Αυτη ειναι η δικη μου γνωμη,και ευχαριστω τον θεο που μου αξιωσε να ζησω, και να πω την εμπειρια και περιπετεια μου.
Κανονικα επρεπε να πεθανω 100 φορες με τα ατυχηματα, και ομως ζω και να πεσω απο 10000μετρα υψος χωρις αλεξιπτωτο θα προσγειωθω
κανονικα,δεν ηρθε ακομη η ωρα μου.(Ειναι τυχαιο δεν νομιζω.)

Γιαυτο το ΜΟΝΟ ΦΑΡΜΑΚΟ για τις ακτινοβολιες ειναι μονο Αιμοδοσια και γυμναστικη.
Οι αχτινοβολιες (τα κινητα ) καταστρεφουν τα κυτταρα του εγκεφαλου, και η αιμοδοσια τα Ξανανεωνει.
ΥΓ Ολες οι αχτινοβολιες α,β,γ,χ, Roentgen,και ηλεκτρομαγνητικές (κινητα) προστιθεντε και με την πρωτη ευκαιρια σε προειδοποιουν
Ευχαριστω"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος20/1/11 08:39

    ισχύει τώρα αυτό επιστημονικά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/1/11 22:35

    Μάλλον παραπήρες ακτινοβολία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21/1/11 19:29

    η κοπέλα γιατι δεν πήγε απλα στον οφθαλμίατρο να της γράψει γυαλια παρά να πετάξει τη νέα τηλεόραση?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος22/1/11 08:22

    Oταν μiλαμε για Ακτινοβολιες ο οφθαλμιατρος
    δεν εχει καμια σχεση.
    Οπωσδηποτε παραπηρα,ακτινοβολια.
    Για το εαν ισχυει επιστημονικα, Θα πρεπει κανεις
    να το ξερει πρακτικα,και εαν δεν εχεις πρακτικη
    εμπειρια δεν μπορεις να ξερεις τι υποφερει κανεις οταν βρεθει σε τετοια κατασταση.
    Κανεις επιστημονας δεν βαζει το χερι του στον
    σακο με τα φιδια.
    Οι εμπειριες πρεπει να λεγονται,για να ενημερωνετε ο κοσμος.
    Ο κοσμος πρεπει να ξερει οτι οταν δινεις αιμα
    κανης περισσοτερο καλο στον εαυτο σου.
    ευχαριστω
    Giannis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *