«Το πρόβλημα δεν είναι πια η επιβίωση κάποιων εταιρειών της ακτοπλοΐας αλλά είναι η επιβίωση του κλάδου γενικά». Αυτό επισημαίνουν οι ακτοπλοϊκοί κύκλοι τονίζοντας το αδιέξοδο...
στο οποίο έχει περιέλθει η ελληνική ακτοπλοΐα. Προκειμένου να αντιμετωπίσουν την κρίση οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις ήδη άρχισαν οι αποδρομολογήσεις πλοίων από γραμμές-φιλέτα όπως Πειραιάς-Δωδεκάνησα και Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη, ενώ γίνονται περικοπές δρομολογίων και έρχονται αυξήσεις στα εισιτήρια που θα φθάσουν το 20%.
Η κατάσταση θεωρείται κρίσιμη αφού η κυβέρνηση από την πλευρά της, παρά τις οχλήσεις των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων δεν παίρνει μέτρα για να διασφαλίσει την επιβίωση της ακτοπλοΐας.
Οι ζημιές των εισηγμένων ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων υπολογίζεται ότι το 2010 θα φθάσουν τα 120 εκ. ευρώ ενώ συνολικά για όλη την ακτοπλοΐα θα αγγίξουν τα 200 εκατ. ευρώ. «Εάν πτωχεύσει η ακτοπλοϊκή οικογένεια θα υπάρξει μεγάλο χρονικό διάστημα ανασυστάσεώς της, δηλαδή νεκρανάστασής της καθώς και ό,τι σήμερα απολαμβάνει ο νησιώτης και ο ταξιδιώτης από τις ελεύθερες δρομολογήσεις θα το πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος με 1,5 δισ. ευρώ ετησίως» τονίζουν οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις.
Εκτός από τα πετρέλαιο που έχουν επιβαρύνει τραγικά το κόστος λειτουργίας ενός πλοίου υπάρχει θέμα και με τις μη ανταποδοτικές κρατήσεις υπέρ τρίτων που επιβαρύνουν το εισιτήριο αλλά και ο ΦΠΑ. Οι ακτοπλόοι διαμαρτύρονται γιατί ενώ μειώθηκε για τον τουρισμό ο ΦΠΑ δεν έκανε το ίδιο για την ακτοπλοΐα.
protothema.gr
στο οποίο έχει περιέλθει η ελληνική ακτοπλοΐα. Προκειμένου να αντιμετωπίσουν την κρίση οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις ήδη άρχισαν οι αποδρομολογήσεις πλοίων από γραμμές-φιλέτα όπως Πειραιάς-Δωδεκάνησα και Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη, ενώ γίνονται περικοπές δρομολογίων και έρχονται αυξήσεις στα εισιτήρια που θα φθάσουν το 20%.
Η κατάσταση θεωρείται κρίσιμη αφού η κυβέρνηση από την πλευρά της, παρά τις οχλήσεις των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων δεν παίρνει μέτρα για να διασφαλίσει την επιβίωση της ακτοπλοΐας.
Οι ζημιές των εισηγμένων ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων υπολογίζεται ότι το 2010 θα φθάσουν τα 120 εκ. ευρώ ενώ συνολικά για όλη την ακτοπλοΐα θα αγγίξουν τα 200 εκατ. ευρώ. «Εάν πτωχεύσει η ακτοπλοϊκή οικογένεια θα υπάρξει μεγάλο χρονικό διάστημα ανασυστάσεώς της, δηλαδή νεκρανάστασής της καθώς και ό,τι σήμερα απολαμβάνει ο νησιώτης και ο ταξιδιώτης από τις ελεύθερες δρομολογήσεις θα το πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος με 1,5 δισ. ευρώ ετησίως» τονίζουν οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις.
Εκτός από τα πετρέλαιο που έχουν επιβαρύνει τραγικά το κόστος λειτουργίας ενός πλοίου υπάρχει θέμα και με τις μη ανταποδοτικές κρατήσεις υπέρ τρίτων που επιβαρύνουν το εισιτήριο αλλά και ο ΦΠΑ. Οι ακτοπλόοι διαμαρτύρονται γιατί ενώ μειώθηκε για τον τουρισμό ο ΦΠΑ δεν έκανε το ίδιο για την ακτοπλοΐα.
protothema.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.