Επενδύσεις fast track στις λιμενικές και τουριστικές υποδομές της Ελλάδας θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν όσες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων προχωρήσουν στην υπογραφή...
συμβάσεων με το ελληνικό δημόσιο ώστε να χρησιμοποιούν ως home port ελληνικά λιμάνια για τα πλοία τους.
Επενδύσεις fast track στις λιμενικές και τουριστικές υποδομές της Ελλάδας θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν όσες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων προχωρήσουν στην υπογραφή συμβάσεων με το ελληνικό δημόσιο ώστε να χρησιμοποιούν ως home port ελληνικά λιμάνια για τα πλοία τους. Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννης Διαμαντίδης κατά τη διάρκεια επίσκεψής του σε διεθνή έκθεση στο Μαϊάμι. Ο ίδιος αιτιολόγησε προς τις εταιρείες την απόφαση της Ελλάδας να ζητά την υπογραφή συμβάσεων -αντίθετα προς τη διεθνή πρακτική- λέγοντας ότι αποτελεί μία «έγγραφη δήλωση συνεργασίας», είναι ασφαλής και επικερδής για τα δύο μέρη, ενώ δημιουργεί μία μόνιμη βάση συνεργασίας.
Εν τω μεταξύ, ζήτημα δημιουργείται με την πρόσφατη ανακοίνωση του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας ότι η πλειοψηφία της ΠΝΟ συναίνεσε να μειωθεί η οργανική σύνθεση στο κρουαζιερόπλοιο Crystal της εταιρείας Louis Cruises. Η ομοσπονδία δηλώνει ότι δεν υπήρξε συμφωνία από την πλευρά της, ενώ η εταιρεία διαπραγματεύθηκε με πρωτοβάθμια σωματεία. Η Νέα Δημοκρατία, με ανακοίνωσή της, κατηγορεί τον κ. Διαμαντίδη για «γκάφα» από την πλευρά του.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας προετοιμάζει την έκδοση νέων εγκριτικών πράξεων για τα πλοία της εταιρείες Louis που θα διατηρηθούν στην ελληνική σημαία, ενώ σε εκκρεμότητα παραμένει το θέμα της καταβολής ασφαλιστικών της εισφορών προς το ΝΑΤ. Το υπουργείο αναζητά διέξοδο στη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
imerisia.gr
συμβάσεων με το ελληνικό δημόσιο ώστε να χρησιμοποιούν ως home port ελληνικά λιμάνια για τα πλοία τους.
Επενδύσεις fast track στις λιμενικές και τουριστικές υποδομές της Ελλάδας θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν όσες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων προχωρήσουν στην υπογραφή συμβάσεων με το ελληνικό δημόσιο ώστε να χρησιμοποιούν ως home port ελληνικά λιμάνια για τα πλοία τους. Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννης Διαμαντίδης κατά τη διάρκεια επίσκεψής του σε διεθνή έκθεση στο Μαϊάμι. Ο ίδιος αιτιολόγησε προς τις εταιρείες την απόφαση της Ελλάδας να ζητά την υπογραφή συμβάσεων -αντίθετα προς τη διεθνή πρακτική- λέγοντας ότι αποτελεί μία «έγγραφη δήλωση συνεργασίας», είναι ασφαλής και επικερδής για τα δύο μέρη, ενώ δημιουργεί μία μόνιμη βάση συνεργασίας.
Εν τω μεταξύ, ζήτημα δημιουργείται με την πρόσφατη ανακοίνωση του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας ότι η πλειοψηφία της ΠΝΟ συναίνεσε να μειωθεί η οργανική σύνθεση στο κρουαζιερόπλοιο Crystal της εταιρείας Louis Cruises. Η ομοσπονδία δηλώνει ότι δεν υπήρξε συμφωνία από την πλευρά της, ενώ η εταιρεία διαπραγματεύθηκε με πρωτοβάθμια σωματεία. Η Νέα Δημοκρατία, με ανακοίνωσή της, κατηγορεί τον κ. Διαμαντίδη για «γκάφα» από την πλευρά του.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας προετοιμάζει την έκδοση νέων εγκριτικών πράξεων για τα πλοία της εταιρείες Louis που θα διατηρηθούν στην ελληνική σημαία, ενώ σε εκκρεμότητα παραμένει το θέμα της καταβολής ασφαλιστικών της εισφορών προς το ΝΑΤ. Το υπουργείο αναζητά διέξοδο στη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
imerisia.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.