ροή ειδήσεων

Για τους αλευρόμυλους

Περνώ καθημερινά από την περιοχή των αλευρόμυλων και σήμερα παρατήρησα ότι υπάρχει βαρύ σκαπτικό μηχάνημα πίσω... από το κτήριο και πάνω σε σορό με μπάζα. (εγώ τώρα το παρατήρησα, με κάθε επιφύλαξη για το χρόνο που εγκαταστάθηκε το μηχάνημα εκεί .)

Συγχαρητήρια στους εμπλεκόμενους μηχανικούς (δεν λέμε ονόματα) που κατά τύχη είναι και πολιτικά πρόσωπα. Για μια ακόμα φορά ντρέπομαι για την Ρόδο, τους πολιτικούς και τους επιχειρηματίες της.

Καταστρέφουμε την σύγχρονη ιστορία μας. Μπράβο μας.

Παρανομία και βρωμιά παντού !!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αναγνώστης




Σχόλια

  1. Ανώνυμος30/4/11 10:38

    Αν έχεις την ευγενική καλοσύνη ,παρακαλώ παρέθεσε τι είδους σύγχρονη ιστορία σου διδάσκει αυτό το κτίριο ,τι είδους πολιτισμό σου φέρνει;
    Ευχαριστώ
    Ενας ανώνυμος σκεπτόμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/4/11 11:21

    Μπορει φιλε 10:38 να μην παραθετει ιστορια οπως λεσ σκεπτομενος αλλα η βρωμια και η απολυτη ξεφτιλα της ολης ιστοριας εμπλεκομενων ολων των φορεων ισως αρκει για να μην πεσει αυτο το κτηριο...εκτος αν εισαι και εσυ ενας απο αυτους που ευεργετουν πλαι στο σαπιο συστημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος30/4/11 11:41

    Εσύ γιατί παραβίασες τον φράχτη και μπήκες μέσα στο ιδιωτικό οικόπεδο να τραβήξεις φωτογραφίες? Ο Κυπριάδης μπαίνει σπίτι σου και φωτογραφίζει το σαλόνι σου?
    Αν λείπει πετρέλαιο από το μηχάνημα θα είσαι ύποπτος κλοπής?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος30/4/11 11:50

    Με αυτή τη λογική θα έπρεπε να μην κατεδαφίσουμε αυτό το σύστημα, να το κρατήσουμε για να τροφοδοτούμε τη βρωμιά και τη ξευτίλα που ζούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος30/4/11 12:11

    Το κτήριο αυτό είναι η απόδειξη ότι κάποτε η Ρόδος παρήγαγε
    Δεν ήταν εξαρτημένη από τον τουρισμό και τις προθέσεις των ταξιδιωτικών πρακτορείων
    Ότι δηλαδή υπήρχε στην περιοχή βιομηχανική παραγωγή και όχι προσφορά υπηρεσιών που όπως θα έλεγε και ένας οικονομολόγος η οικονομική αυτή βαθμίδα παραγωγής 3τογενης οικονομία έχει το μεγαλύτερο συντελεστή αποσταθεροποίησης είναι δηλαδή ευάλωτη σε εξωτερικές μεταβολές (πχ πολιτικά γεγονότα) σε αντίθεση με τις άλλες 2 δηλ την πρωτογενή οικονομία (παραγωγή πχ γεωργία κτηνοτροφία)
    Η την δευτερογενή (μεταποίηση πχ βιοτεχνίες όπως η SAMICA)
    Μην ξεχνάμε ότι το κεντρικό οικονομικό μοντέλο στην Ρόδο το έθεσε η χούντα πάνω στο οποίο κινούμαστε και σήμερα
    Χωρίς αμφιβολία σε λίγα χρόνια θα δούμε στην ίδια θέση με την SAMICA όλα εκείνα τα ξενοδοχεία που κτίστηκαν σε δημόσια γη με κρατικές επιδοτήσεις δεκάδων εκατομμυρίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος30/4/11 12:18

    11.41
    Οι φωτο τραβήχτηκαν από τον δρόμο την οδό Αυστραλίας και την οδό Κολοκοτρώνη
    Όση ώρα ήμουν εκεί μπήκαν μέσα 3 άνθρωποι για να μαζέψουν κάπαρη από το χωράφι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος30/4/11 12:22

    Νομιζω οι" εγκατελειμμενοι αλευρομυλοι" ειναι ο ιδιος ο εγκεφαλος σας γ αυτο δεν παει η Ελλαδα μπροστα.Εσεις εκει κολλημενοι!!!!αμαν πια σας βαρεθηκαμε αργοσχολοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος30/4/11 12:25

    Πολλοί θέλουν να γκρεμιστεί επειδή είναι ιταλικό
    Αν ήταν έτσι έπρεπε να γκρεμίσουμε όλο το μαντράκι το καστέλο και τους αρχαιολογικούς χώρους που αυτοί αναστήλωσαν (καμειρός Λίνδος φιλέρημος αρχαίο στάδιο )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος30/4/11 12:31

    Ο επιχειρηματίας λένε ότι εμπλέκεται σε σωρεία<< περιέργων>> υποθέσεων μιας και έγινε ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους του νομού σε λιγότερο από μια δεκαετία….. λένε εγώ έτσι άκουσα δεν ξέρω τι να πιστέψω πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος30/4/11 12:36

    Και να φανταστείς 12:31 ότι το μέλλον τις χωράς επαφίεται σε τέτοιες επιχειρηματικές περιπτώσεις .Τα άκουσα και εγώ κάτι τέτοια για αυτόν δεν ξέρω αλλά γεγονός είναι ότι έχει βαριές πολιτικές πλάτες όπως φαίνεται από τα πρόσωπα που εμπλέκονται….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος30/4/11 12:47

    Τώρα κατάλαβα για την ανεξιχνίαστη πυρκαγιά
    Θυμάστε τι έλεγε ο τότε νομάρχης και φίλος από ότι φαίνεται του εν λόγο επιχειρηματία (ονόματα δεν λέμε)
    Το κτήριο θα θωρακιστεί νομικά ώστε να διατηρηθεί για τις επόμενες γενιές ως βιομηχανική ιστορία
    Τι λέει τώρα ο ιταλοσπουδαγμενος αρχιτέκτονας και πρώην υπάλληλος της πολεοδομίας
    Δεν ντρέπεται είναι και αρχιτέκτονας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος30/4/11 12:47

    φίλε των
    30/4/11 12:11
    Απόδειξη μιας καλύτερης ζωής με το σκεπτικο σου θα μπορούσε να είναι και μια τουαλέτα που πέρασε και κατούρησε ο Ελευθ. Βενιζέλος.(να την κρα΄τήσουμε ως κειμίλιο μιας απόδειξης μιας ανώτερης Ελλάδας κλπ κλπ)
    Μπερδεύεις μακροοικονομίες με χούντες λάθος (κατα την άποψη) σου ανάπτυξη για να αποδείξεις τι ;
    Οτι ένα ερείπιο απο χαλασμένο μπετόν έχει αξία ;;;
    Που ;; Στη καλιτεχνική σου φαντασία ;
    Στην αναρχοαριστερή σου σκέψη ; (να γυρίσουμε και στη νομαδική ζωή για να βρούμε την αξία της ζωής που έχει αποκλειστικά το μοντέλο της φαντασίας σου ;)

    Αν δεν έχεις κάποιο βαθύτερο συμφέρον με αυτά που λές ξαναψάξτο γιατί ουσιστικά απο κάπου χάνει στην πραγματικότητα η κατα τ άλλα τελειομανής σκέψη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος30/4/11 12:54

    Γιατί 12:47 ο άλλος ο μηχανικός κατεδάφισης και επί χρόνια νομάρχης καλος και αυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος30/4/11 13:10

    Να θυμίσω ότι το αναφερόμενο γραφείο (είναι και τα δυο αδέλφια μαζί)
    Είχε εμπλακεί στην ανέγερση του τότε ΜΙΚΟ στις οδούς νησίδας Ρω και Κ. Τσαλδάρη στην ανάληψη όπου τα μπετά έπεσαν σε μια νύχτα, το κτήριο υπερκάλυψε τον συντελεστή δόμησης –σχεδόν το διπλό από το επιτρεπόμενο-
    Δεν τοποθετήθηκε ηχομόνωση αν και επιβάλλεται από τον νόμο για βιομιχανικα – εμπορικά κτήρια σε αστικές περιοχές δημιουργώντας προβλήματα στο διπλανό κτήριο (ήχοι από ψυγεία καρότσια και κλαρκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος30/4/11 13:11

    Η παρανομια αν δεν διώκεται συνεχίζεται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος30/4/11 13:15

    Όχι φίλε μου συντάκτη του κειμένου και συντονιστή προπαγάνδας. Δεν αναφέρεσαι σε ιθαγενείς, μπήκες μέσα παραβιάζοντας τον ιδιωτικό χώρο! Από την οδό Αυστραλίας και την οδό Κολοκοτρώνη είναι αδύνατον να τραβηχτούν τέτοιες φωτογραφίες με τέτοια γωνία. Και μόνο που δεν το παραδέχεσαι κάτι ύποπτο συμβαίνει με εσένα. Μήπως είσαι συντελεστής του σάπιου συστήματος που περιέγραψες? Τι συμφέροντα υποστηρίζεις παραβιάζοντας νόμους? Γιατί έγινες μάρτυρας λεηλασίας γης (κάπαρι) και δεν ενοχλήθηκες? Μήπως σε εκφράζουν οι κλέφτες κάπαρης και σε ενοχλεί η νόμιμη αίτηση για κατεδάφιση ενός ερειπίου επικίνδυνου για την δημόσια ασφάλεια?
    Εγώ λέω να αγοράσεις το ερείπιο, να μαζέψεις λεφτά και να το αναστηλώσεις εξάλλου αναφέρεσαι σε αυτό και μπαινοβγάινεις στο χώρο σαν να είναι δικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος30/4/11 13:36

    13:15 Δες τις φωτογραφίες φαίνεται ο μαντρότοιχος του οικήματος από την οδό Κολοκοτρώνη και το πεζούλι από την Αυστραλίας
    (σιχαινόμουν να μπω μέσα από τα σκουπίδια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος30/4/11 13:38

    Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί επιμένεις σε αυτό μήπως έχεις κάποια σχέση με τον επιχειρηματία????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος30/4/11 13:40

    Μα απώτερος σκοπός του είναι να διαλύσει το σύμπαν.
    Αναρχικά επιχειρήματα, Τοτεμισμός με σάπιο μπετόν κλπ.
    Η πραγματικότητα είναι μία.
    Δεν φταίει ο κόσμος να πληρώνει τ απωθημένα απο τα παιδικά χρόνια μερικών ακούγοντας τρελές φαντασιώσεις.

    Είναι κακό πράγμα η ανάπτυξη γι αυτό πρέπει να γυρίσουμε 500 χρόνια πίσω και να προσκυνάμε τα τοτέμ των ψευδοιστορικών τους ονειρώξεων.

    Δεν έχετε καταλάβει πλέον οτι η κουβέντα έχει ξεφύγει απο κάθε λογική όπου μερικοί για καθαρά άσχετους λόγους με την πραγματικότητα προσπαθούν να χτίσουν μια αυτιστική κοσμοθεωρεία πάνω σε 100 κυβικά χαλασμένου μπετόν ;

    Ασχέτως του ιδιοκτήτη (όσα απωθημένα να έχει κανεις μαζί του) το αντικείμενο της συζήτησης είναι μια μάζα απο σάπιο μπετόν απο τη μία και απο την άλλη μια ομάδα που προσπαθεί να μας πείσει με απίθανες θεωρίες σχεδόν για εξωγήινους οτι έχει μια υπερβατική αξία αυτό το σάπιο μπετόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος30/4/11 13:42

    Εκτός του κτηρίου, στην ανασκαφή που έγινε ανάμεσα στα έτη 2006-07 βρέθηκε το εκτενέστερο θεμελιακό σύνολο στην περιοχή όμως η υπόθεση έκλισε βιαστικά γιατί άραγε και μετά κάποιος κακόβουλος έβαλε φωτιά
    Πως τα φέρνει η ζωή εεε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος30/4/11 14:00

    Τι είναι το εκτενέστερο θεμελιακό σύνολο ;
    Μπορείς να μας το εξηγήσεις λιγο καλύτερα ή να φωνάξουμε την αντζελίνα τζολί να μας το εξηγήσει αυτή καλύτερα ως λαρα κροφτ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος30/4/11 14:01

    Μέσα σε αυτό το κτήριο (που είναι το μεγαλύτερο οικόπεδο μέσα στον πολεοδομικό ιστό ) εκτυλίσσεται μια ιστορική διαδρομή
    Από την βιομηχανική επανάσταση μας στον μεσοπόλεμο, στην μεταπολεμική οικονομική ανάκαμψη, στην παρακμή με την εγκαθίδρυση του τουρισμού 1980 και την εγκατάλειψη του το 1990 ,την σύνδεση του με την ΔΑΝΕ ιστορικής εταιρίας για τον νομό ολόκληρο την ,αγορά μέσω πλειστηριασμού και τέλος όπως όλα δίνουν την κατεδάφιση μέσα από αδιαφανής διαδικασίες
    Για να σκεφτούμε λίγο η ποριά είναι ανοδική η καθοδική
    Από μια δημόσια επιχείρηση στα χρόνια τον Ιταλών (S.A.M.I.C.A. - Societa = δημόσια Anonima Molitoria Industriale Commerci Affini ) σε ένα πολυκατάστημα που θα κλίσει μικρομάγαζα και θα εδραιώσει πολυεθνικές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος30/4/11 14:11

    Στην ευρύτερη περιοχή του C.O.B.A. εικάζεται ότι υπήρχε ρωμαϊκό ανάκτορο που ακόμα δεν έχει βρεθεί μπορεί να μην ήταν αυτό αλλά εμένα μου έκανε εντύπωση το πόσο γρήγορα έκλισε η υπόθεση μιας και ξέρω ότι κρατεί αρκετά χρόνια μέχρι να τελεσιδικησει η αρχαιολογία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος30/4/11 14:17

    Πέστο επιτέλους βρε αδερφέ ξεκάθαρα οτι είσαι κομουνιστής και έχεις τη δική σου οικονομική θεώρηση και άσε τους τοτεμισμούς της λατρείας του του μπετόν με προσκυνήματα ιστορίας στα σάπια χαλάσματα.

    Πες οτι προτιμάς να μας φάνε τα ποντίκια παρά να διαψευστεί η οικονομική θεωρία που έχεις στο μυαλό σου.

    Πες οτι βασίζεσαι και πάνω σε φοβικά τοπικά μικροσυμφέροντα και πλάθεις οικονομικές ιδεολογίες που στη πράξη τους και εφαρμογή τους ήταν καταστροφή για την ανθρωπότητα.

    Πες οτι είσαι λάτρης της τριτοκοσμικής σοσιαλιστικής ανάπτυξης αλά Πολ Ποτ για να πέσουν οι μάσκες της δήθεν μπετολαγνείας και μπετονολατρείας.

    Πες οτι φοβίζει το μπακάλικο οχι της πιθανόν τίμιας εργασίας σου αλλά της σκέψης σου το καρφούρ να καταλαβουμε και τι είδους παράνοια ισχυρίζεσαι επιτελους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος30/4/11 14:24

    Στην ευρύτερη περιοχή του C.O.B.A. εικάζεται οτι βρίσκεται η απτή απόδειξη του φαινομένου της χωροχρονικής ανάδρασης του πειράματος της φιλαδέλφίας όπου και κατάληξη του είναι οτι μέσα στα ερείπια φυλάσεται κρυφά το εκτενέστερο θεμελιακό σύνολο της γονιδιακής δομής του εξωγήινου της Area51.
    Έτσι κι εμένα μου έκανε εντύπωση το πόσο γρήγορα έκλεισε η υπόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος30/4/11 14:28

    13:40 Μετά την απελευθέρωση ήρθε στην Ρόδο τεχνικό κλιμάκιο μέσα στους οποίους και ο Κ Δοξιάδης Οι τεχνικοί τότε υποστήριξαν ότι δεν συνέφερε το ελληνικό κράτος οικονομικά να επιδιορθώσει τα διοικητικά κτήρια του μαντρακιου και εισηγήθηκαν κατεδάφιση Φαντάσου πως θα ήταν το αντράκι σήμερα τι θα δείχναμε στους τουρίστες????
    Παπαχρηστοδουλου <> στεγη γραματων και τεχνων δω/σου 1992
    Αγγελησ Νικολαου <> δεντρο 2009

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος30/4/11 14:30

    ιστορια τησ ροδου 1*
    η ροδος τον 20ο αιωνα 2*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος30/4/11 14:34

    Τι βιβλιογραφικές παραπομπές κάνετε ;;;

    Δεν βλέπετε με τα ματάκια σας οτι είναι ένα σάπιο κτήριο το συγκεκριμένο ;

    Δηλαδή αν είσαι γιατρός και σου φέρουν ενα ακέφαλο πτωμα θα πετάξεις στον απλό κοσμάκη 100 βιβλιογραφίες οτι μπορεί να είναι και ζωντανό ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος30/4/11 14:35

    Ρε παιδία κανείς δεν είπε να μην το αξιοποιήσει αν και ήξερε πριν το πάρει ότι είναι διατηρητέο και μετά την περίεργη πυρκαγιά το κτήριο βγήκε επικίνδυνο αν και δεν υπάρχει μελέτη επισήμου φορέα ας το επισκευάσει και ας του μεταφέρουν τον συντελεστή στο υπόλοιπο οικόπεδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος30/4/11 14:41

    Εμένα παντός μ θυμίζει υπόθεση παλιού ΙΚΑ επικίνδυνο επικίνδυνο και ακόμα να πέσει αν και πέρασε 4 σεισμούς από τότε Η σαν το πανεπιστήμιο αιγαίου 4 εκ ευρώ στα σκουπίδια για ενοίκια και το κτήριο δεν έπαθε τίποτα ακόμα... λέτε να αυτοαναφλεγεί και αυτό Ας μην τους βάζω ιδέες καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος30/4/11 14:43

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος30/4/11 14:49

    Καλά αυτοί που λένε να μείνει επικαλούνται ιστορικότητα αλλά αν πέσει τι θα κατασκευαστεί εκεί γιατί άκουσα για ξενοδοχείο πολιτείας μέσα στο παλαιό κτήριο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος30/4/11 14:52

    Ρε φίλε αυτό που λένε να πέσει ουσιαστικά δεν έχουν επιχειρήματα επικαλούνται την ανάπτυξη αλλά πια ανάπτυξη δεν ξέρουμε
    Το ότι ένα κτήριο είναι εκτός χρήσης δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι σκουπιδαριό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος30/4/11 14:55

    Τα τοπικά μέσα ενημερώσεις δεν βγάζουν αχνά γιατί ??
    Είναι εύκολο να εξαγοράζεις συνειδήσεις και να εξασφαλίσεις την σιωπή τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος30/4/11 14:56

    η μπουλτοζα ειναι εκει 1 μηνα και πανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος30/4/11 14:59

    Και δεν πήραμε ακόμα απαντήσεις γιατί αφού πρέπει να κατεδαφιστεί και είναι νόμιμο αυτό γιατί εμπλέκονται πολιτικά πρόσωπα τι χρίζονται όλοι αυτοί για κάτι που είναι νόμιμο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος30/4/11 15:06

    Δεν έχω αυταπάτες ότι δεν θα κατεδαφιστεί το κτήριο όμως ας μην πάει άκλαφτο τουλάχιστον Αλώστε ποιος μπορεί να τα βάλει μαζί τους είναι παρά πολύ δυνατοί.
    Και όπως είπε και ο Βαγγελης Παυλίδης θα κριθούμε όχι μονό για τα μνημεία που κτίσαμε αλλά και για αυτά που γκρεμίσαμε ( η αφήσαμε να γκρεμιστούν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος30/4/11 15:09

    Για την μπουλτοζα εξεφρασα επιφυλαξη sorry

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος30/4/11 18:38

    Ο φράχτης φαίνεται στις δύο τελευταίες και μόνο, οι υπόλοιπες φωτογραφίες τραβήχτηκαν μέσα από το οικόπεδο και μάλιστα μόλις μπαίνεις από την είσοδο δεξιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος30/4/11 19:22

    Ston xoro yparxei enas xontros fylakas me vespa Kai dio skyloys!!! O allos pws mike re eksipne???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος30/4/11 19:26

    Ο 18.38 δεν υπάρχει περίπτωση είναι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης, τι να πεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος30/4/11 19:31

    Αυτά είναι. Λέμε Μαλ@@@κιες όταν δεν έχουμε επιχειρήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος30/4/11 19:50

    Μην κολλατε στην ιστορία το κτήριο αυτό έχει και αρχιτεκτονική σημασία στην Ελλάδα έχουν απομείνει αλλά 3. Στο λιμάνι του Πειραιά 2 και το άλλο στον Βόλο. Παρόμοια υπόθεση στη Καβάλα με παρόμοια διαπλοκή αλλά ελπίζω να μην έχει την ίδια κατάληξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος1/5/11 00:35

    Το κτίριο αυτό θα πρέπει να διατηρηθεί. Φαντάζομαι ότι μετά από 100 και βάλε χρόνια να το επισκέπτονται χιλιάδες τουρίστες και σχολεία από όλη την ελλάδα και να κατουργιούνται από το δέος όταν θα τους λεν οι ξεναγοί ότι σε αυτό το κτίριο οι πρόγονοί μας έφτιαχναν αλεύρι και μακαρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος1/5/11 08:41

    00:35 Ποιοι προγονοι σου? Μπορεις να μας τους ονομασεις? μηπως εννοεις την Χουντα? αυτοι ειναι οι προγονοι σου? Το κτηριο της ντροπης πρεπει να κατεδαφισετι σημερα κιολας!! Ελεος πια!! Εχει υποβαθμισει μια ολοκληρη περιοχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος1/5/11 11:27

    Δεν το έκτισε η Χούντα !!!!!!!!!
    Ιταλικό είναι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος1/5/11 11:31

    Καλά λέει ο 8.31 γρεμιστετο να ξεβρωμεσει ο κόσμος και μετά να γκρεμίσουν και τα ερείπια της παλιάς πόλης να κτηστει κανείς πολυκατοικία της προκοπής έλεος !!! Ντροπή!!! Έχει γεμίσει η Ροδος ερείπια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος1/5/11 11:37

    Ο 8.41 θες να πεις μάλλον.
    Συμφωνώ και εγώ
    Και όχι μόνο αυτά που λες αλλά το παλιό νοσοκομείο το ΙΚΑ το πανεπιστήμιο την νέα αγορά το ενυδριο όπλα το ιταλικά βρωμοερειπια
    Φτάνει πια
    Ως εδώ ώρα να χτίσουμε και εμείς δικά μας κτήρια
    Γκρεμιστετα όλα ΤΏΡΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος1/5/11 11:56

    Γιατί δεν λέτε και για τα κάστρα των κατακτητών ποσος χώρος θα ελευθερωθεί για οικοδόμηση τωρα τα έχουμε και κάθονται ενώ αν τα χτίσουμε και τα πουλήσουμε στους τουρίστες θα πλουτίσει όλη Ροδος και δεν θα χριαστει να ξαναδουλεψει κανείς πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος1/5/11 12:10

    Είμαι αυτός που έγραψε το πρώτο σχόλιο ανωτέρω.
    Αφού είδα [με έκπληξη ] τα σχόλια ,έχω να προτείνω το εξής .Να το κάνουμε μουσείο για μια τουριστική περίοδο.Να δείχνουμε στους ξένους επισκέπτες το κτίριο .Να δούμε ,να ενδιαφερθεί κανείς για το τι βλέπουν .Θα καταλάβουν τι είδους πολιτισμό έφερε αραγε η καπιταλιστική προσπάθεια των Ιταλών κατακτητών όταν το κατασκεύαζαν ; Κυριοι μην ξεφεύγετε απο το αντικείμενο .Εδω δεν είναι το ζητούμενο αν ο σημερινός ιδιοκτητης ζημιώνεται ή όχι ,αλλα αν το κτρίο το ίδιο μπορεί να προσφέρει κάτι [πολιτισμικό ] στον Ροδιακό λαό ,στην παράδοση του ,στην Ελλάδα.Αυτό ρώτησα.
    Απάντηση εισέτι δεν πήρα σαφή ,ίσως διότι δεν υπάρχει πολιτισμός ή πολιτισμένοι σχολιαστές.
    ενας ανώνυμος σκεπτόμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος1/5/11 12:32

    Egw akoysa pws einai styxiomeno!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος1/5/11 12:38

    Σκεπτομενε με τα αλλα 4 βιομηχανικά κτήρια της περιοχής τι πρόταση έχεις γιατί θα παρουσιαστεί ανάλογο πρόβλημα στο μέλλον ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος1/5/11 12:48

    Παιδιά δεν ξέρω αν έχετε παει στο γκάζι αλλα η περιοχή ήταν εστία μόλυνσης για όλη την περιοχή Τώρα όμως είναι χώρος πολιτισμού για εκθέσεις και ομιλίες Η γύρω περιοχή αναβαθμίστηκε 140 επιχειρήσεις εστίασης και διασκέδασης οι τιμές ακινήτων 2πλασιαστικαν και ο δήμος Αθηναίων έκανε αστικές αναπλάσεις Και μιλάμε για χώρο σε πολύ χειρότερη κατάσταση και μεγαλύτερη δαπάνη επισκευών 100 χρόνια σχεδόν ήταν εκτός χρήσης μήπως πρέπει να το εφαρμόσεται αυτό και στην Ρόδο
    Κάτοικος Αθηνών (Αμπελόκηποι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος1/5/11 12:50

    Το τι αξίζει να παραμείνει το έδειξε και θα το δείξει ο χρόνος και όχι οι μπουλτοζες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος1/5/11 13:10

    Η περιοχή χρειάζεται μεγάλη ανάπλαση και αυτή δεν θα προέλθει με την κατασκευή ενός ξενοδοχείου η ακόμα χειρότερα ενός πολυκαταστήματος
    Το κτήριο ανήκει στο σύνολο του βιομηχανικού πάρκου δεν το εξετάζουμε ως οντότητα αλλα ως μέρος ενός ιδιεταιρου μοναδική τις αστική ανάπλασης της Ρόδου είναι ένα βιομηχανικό πάρκο του μεσοπολέμου υπάρχουν άραγε τόσα πολλά που η καταστροφη του δεν θα επέφερε καμία αλαγη στο αστικό τοπίο
    Μην προσπαθούμε να το δούμε με σύχρονη ματιά ανταποκρίνεται στην λογική και το οικονομικό μοντέλο της περιόδου που κτηστηκε
    Και το διοικητικό κέντρο είναι ένα φασιστικό κατασκεύασμα αλλα κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν νομίζω να είναι υπέρ της κατεδάφισης του δημαρχείου της τροχεας η του εθνικού θεάτρου που αποτελούν την φασιστική τριλογία του de veci η της καταστροφη της νομαρχία που μαζί με τα ελαφακια μιμούνται την αρχιτεκτονική της βενετίας
    Όλα τα διαφορετικά αυτά οικιστικά σύνολα συνθέτουν την εικόνα της σύχρονη - τουριστικής Ρόδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος1/5/11 13:14

    Διόρθωση στο 13.19 ... Ενός ιδιαίτερου μοντέλου αστικής ανάπτυξης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος1/5/11 13:18

    Στο 13.10 θες να πεις ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος1/5/11 13:18

    Ναι λάθος μου .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος1/5/11 13:26

    Πάντως 13.10 κανείς δεν με έπεισε ακομα γιατι χρειάζονται όλοι αυτοί οι πολιτικοί να δουλεύουν στο έργο ως ιδιώτες Μήπως είναι επίδειξη δύναμης???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος1/5/11 13:29

    Πες μου και συ.... τι να πω... όπου δεν υπάρχει λογική και υγιής διάλογος υπάρχει ρουσφέτι και επίδειξη δύναμης όπως λες όλα στην ζουλα
    Ντροπή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος1/5/11 13:37

    Εν το μετάξι είναι οι ίδιοι άνθρωποι που προεκλογικά μας έλεγαν για αστικούς εξωραισμους και αλλα βαρυγδουπα, αλλα τότε, αλλα τώρα, τα στεπωσαμε ( ως ιδιώτες βεβαίως ) και ξεχάσαμε και τα οράματα και της δεσμεύσεις και την επιστήμη που ο καθένας τους υπηρετεί .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος1/5/11 14:37

    Το κτηριο μαζι με τα υπολοιπα καταλοιπα της βιομηχανικης κληρονομιας της Ροδου απλά ΔΕΝ πρεπει να κατεδαφιστουν. Το κτήριο αρχιτεκτονικα δεν εχει καποια αξία (αν δεν του ειχε βάλει φωτια ο αλητης ο κυπριαδης δεν θα συζητουσαμε καν τωρα) αλλά αν παρουμε το συνολο των κτηριων της περιοχης, το παλιο εργοστασιο της ΔΕΗ πχ, τοτε θα μπορουσε πολυ ευκολα η περιοχη πραγματι να μεταμορφωθει σε ενα πολιτιστικο κεντρο οπως το γκαζι στην Αθηνα). Το κακο ειναι πως ετσι δεν θα βγαλουν οι εμπλεκομενοι ιδοκτητες και πρωην πολιτικοι (ειναι και αρχιτεκτονες και με κανουν να ντρεπομαι και εγω που ειμαι ενας). Το θεμα πλεον για τους αλευρομυλους δεν ειναι αρχιτεκτονικο, ειναι κοινωνικοπολιτικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος1/5/11 15:28

    Εγώ λέω να μην λέμε ονόματα και βρούμε κανένα μπελά στα καλά καθουμενα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος1/5/11 15:40

    Ας μου επιτραπει η άποψη αλλα πιστεύω πως πρέπει οι τοπικοί φορείς μη πολιτικού χαρακτήρα να κινητοποιηθούν
    Το ΤΕΕ να κάνει μελέτη σταθερότητας αλλα και μεμονομενοι αρχιτέκτονες η μηχανικοί να κάνουν μελέτες ανάπλασης ακόμα και οπτικοποιημενες εικόνες από τους ζωγράφους και τους εικαστικους της Ρόδου να κάνουμε ο καθένας ότι μπορεί και γρήγορα για να προλάβουμε
    Και ας καταγράψουμε το κτήριο αρχιτεκτονικά και φωτογραφικά ώστε και αν το ρίξουν να το έχουμε ως αρχείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος1/5/11 16:30

    Αυτο που αναφέρθηκε πιο πάνω για το ρωμαϊκό ανακτωρο ισχύει ( μια μικρή αναφορά κάνει ο Παπαχρηστοδουλου ) όμως δεν ήταν εκεί ήταν δυο τετράγωνα πιο πάνω κοντά στο koloniale στην Καναδά. Στους αλευρομηλους ίσως είναι κάποιο άλλο διοικητικό ή εμπορικό κτήριο ( κλασική περίοδος) ή ελληνιστικος πύργος παρατηριτίριο. Για τους δισπυστους βλ. Google earth και το αντίστοιχο ιστορικό λήψης.
    Πρώην συμβασιουχος αρχαιολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος1/5/11 19:23

    16:30 ..Τι αλλο θα ησουν!! Αρχαιολογος καλο λαμογιο θα εισαι κι εσυ! Το σπιτι σου θα ειναι γεματο κλεμενα αρχαια...ασε αυτα που περνετε σε φακελακι για να δωσετε αδεια για να χτισει ο πολιτης αν σα αρνηθει τοτε ο ανθρωπος θα περιμενει 100 χρονια να κανει σπιτι! ουστττ ρε λαμογιο αρχαιολογε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος1/5/11 20:50

    ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΟΥΤΕ ΕΚΑΤΟ ΑΛΛΑ 200.000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΤΙΡΙΟ ? ΠΑΤΕ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος1/5/11 20:55

    1/5/11 08:41 μάλλον δεν κατάλαβες το ειρωνικό του σχολίου μου. Συμφωνώ πάντως με την κατεδάφιση γιατί αναστήλωση δεν πρόκειται να γίνει ούτε σε 500 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος1/5/11 21:59

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ 'ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ' ΒΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΑΦΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ.
    ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΜΜΕΣΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ Κ. ADMIN ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 200,001 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ 'ΜΕΣΗ' ΟΙ ΑΛΕΥΡΟΜΥΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος1/5/11 22:20

    Ολα αυτα δημιουργουνται απο την τρομερη [γνωστη και απο αλλα θεμματα] ευθυνοφοβια του Γ.ΧΑΤΖΑΚΗ. Παντως εειναι ανθρωπος που δεν μερολιπτει. /πρωσοπικη αποψη/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος2/5/11 01:05

    Πολλά αποθυμενα έχουν μερικοί αλλα εδώ δεν νομίζω να είναι ο κατάλληλος χώρος
    Άσχετο αλλα τι δουλειά έχει η ιταλική παρουσία στον νομό από το 1912 με την γερμανική θυριωδεια να θυμίσω ότι 10.000 Ιταλοί στρατιώτες εκτελέστηκαν μόνο στα Δωδεκάνησα απο τους γερμανούς γιατί δεν δέχτηκαν να τα παραδώσουν σε αυτούς
    Ας διαβάσουμε και λίγη ιστορία και να μην μπερδευουμε τα μπουτια μας
    Άντε μπράβο ανιδεοι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος3/5/11 11:14

    Χρόνια πολλά στον Τιμοθέο επιτυχίες να έχει στην ζωή του και όταν το ρίχνει να πέσει να τον πλακωσει αυτόν και όλα τα αλλα λαμόγια της υπόθεσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *