ροή ειδήσεων

Αστική θαλάσσια συγκοινωνία και τι σημαίνει αυτό

Μετά την εισήγηση της Επιτροπής της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Μεταφορών για τη διενέργεια ανοικτού διαγωνισμού...
του έργου «Τεχνικός σύμβουλος για τη διερεύνηση ανάπτυξης αστικής Θαλάσσιας Συγκοινωνίας στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης και την ευρύτερη περιοχή», αποφασίστηκε η ανάθεση του έργου (σύμφωνα με το άρθρο 3, παρ 3 του ΠΔ 4/2002) στις εταιρείες: TREDIT S.A και MARNET A.T.E.

Οι δύο αυτές εταιρείες θα εκπονήσουν μελέτη, χρονικής διάρκειας τριών μηνών από την υπογραφή της σύμβασης, με αντικείμενο τη διερεύνηση της βιωσιμότητας του εγχειρήματος της θαλάσσιας σύνδεσης του κέντρου της πόλης με τα ανατολικά, καθώς και την πιθανότητα επέκτασης προς τη δυτική Θεσσαλονίκη.

Επιπλέον, θα προετοιμάσουν το διαγωνισμό για την προσέλκυση ιδιώτη επενδυτή που θα υλοποιήσει στο επόμενο διάστημα την αστική θαλάσσια συγκοινωνία στην πόλη.

Αναρτήθηκε στο:

government.gov.gr: Περιβαλλοντική, λειτουργική, οικονομική και αισθητική αναβάθμιση

Όλα καλά κι όλα ωραία θα έχουμε στο εγγύς μέλλον και θαλάσσια συγκοινωνία! Είδαμε και τις δηλώσεις του Δημάρχου κτλ, κτλ. Θα έρθουν καραβάκια θα έρθουν τουρίστες καθημερινά και θα μπορούμε να πηγαίνουμε καθημερινά στο κέντρο της πόλης απ' ευθείας. Μήπως όλα αυτά είναι σενάρια επιστιμονικής φαντασίας ή κάποιου σεναρίου ταινίας ή προεκλογικής φανφάρας?

Το 2002 επί Δημαρχίας Αντώνη Ματζάρη ακουσαμε παλι τα ίδια! "Επιτέλους" το όνειρο των Θεσσαλονικέων έγινε πραγματικότητα! Τα καραβάκια ξαναζωντανεύουν! Θα γεμίσουμε τουρίστες καθημερινά. Ανακοινώσεις απο τα υπουργεια, ανακοινώσεις Δημάρχων και ούτω καθ' εξής. Εμφανίστηκε λοιπόν τότε κάποιος απο τα Δωδεκάνησα με ενα Δελφίνι και αποφάσισε να κανει την διαδρομή Περαία - Θεσσαλονίκη. Υπήρχαν λοιπόν κάποια θέματα και δυσκολίες που έπρεπε ο εν λόγω κύριος να ξεπεράσει. Το πρώτο απο αυτά ήταν η τιμή του εισητηρίου (1500 δρχ. τότε) δεύτερον το θέμα επιβίβασης και αποβίβασης και τρίτον το ωράριο.

Ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχη για να καταλάβουμε τι έγινε τότε και για να σχηματίσουμε μια εικόνα το τι θα γίνει και τώρα.

Σε συνέντευξη που είχε δώσει τότε ο επιχειρηματίας στο Forum Θερμαϊκού είχε πει για το θέμα του εισητηρίου ότι θα έπρπε τότε να είναι γύρω στις 5.000 δραχμές και ότι αν δεν επαιρνε επιδότηση εισητηρίου για να το κρατήσεις στισ 1.500 θα τα μάζευε και θα έφευγε, πράγμα που έκανε. Όσο αφορά το θέμα επιβίβασης αποβίβασης η κατάσταση ήταν δραματική διότι με 3 μποφώρ το δελφίνι δεν μπορούσε να προσαράξει στη σκάλα πόσο δε περισσότερο το χειμώνα που τα μποφώρ γινονται πολύ περισσοτερα.. Και τώρα το τελευταίο και σημαντικότερο που έχει να κάνει και με όλα μαζί. Το θέμα του ωραρίου. Σύμφωνα με το Λιμενικό ένα καράβι μπορεί να λειτουργήσει με το ίδιο προσωπικό μόνο οκτώ ώρες το εικοσιτετράωρο. Τι σημαίνει αυτό? Σημαίνει ότι αν το πρώτο δρομολόγιο ξεκινάει στις έξι η ώρα το πρωί θα πρέπει να αλλάζει προσωπικό στις δύο το μεσημέρι. Πόσα δρομολόγια μπορει να κάνει μέχρι τις δυο η ώρα ώστε να ξεπεράσει το κόστος? Στην πραγματικότητα μόνο δύο. Αυτό ήταν λοιπόν? μια πάει μια έρχεται μέχρι τις δύο η ώρα το καραβάκι και τελειώσαμε? το απόγευμα, το βράδυ? Οπότε καταλαβαίνετε το τεράστιο κόστος λειτουργίας. Επιδότηση δεν πήρε πελάτες με τόσο ακριβό (για την εποχή) εισητήριιο δεν είχε, τα μάζεψε λοιπόν ο άνθρωπος και έφυγε.

Τώρα? Τι θα γίνει τώρα? το εισητήριο κατ' εκτίμηση με τα σημερινά δεδομένα θα πρέπει να ειναι πανω απο δέκα ευρώ. Ποιος θα πάει και θα έρθει στη Θεσσαλονίκη με είκοσι ευρώ? θα έρθουν για μπανιο ή για καφέ απο την Θεσαλονίκη με τόσο ακριβό εισητήριο και μάλιστα τώρα καταμεσίς της κρίσης? Τι οικονομικό ενδειαφέρον έχει για εμάς όλο αυτό? Νομίζω πάλι στις φανφάρες των τηλεοπτικών δηλώσεων θα μείνουμε τα χρόνια πάλι θα περάσουν και τίποτα δεν θα γίνει.

2002 - 2011 μονο τηλεοπτικές φανφάρες είδαμε, έργο κανένα και δεν είναι ή μόνη που μας πλάσαραν για την περιοχή μας!

forum-thermaikou.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος30/5/11 21:03

    τ@ @ρχιδι@ μας κουνιουνται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/5/11 21:46

    enohte oti opoios asxolhte me kseperasmenes texnoșogies dekaetion,opos ena delfini tou 70 h tou 80 apo thn rosia me elleipes systhma synthrhshs logo antalaktikon,8a ektinaze to kostos tou eishthriou sta yosh,kai to kratos den einai diate8hmno na epidothsei perasmenes texnologies epeidh kapoios tyxodiokths agorase ena delfini gia psyxoula kai 8elei na ta oikonomhsei se mia sezon,en meso die8nhs krishs.na analabei enas sobaros epixeirhmatias me neou typou skafh poy 8a antapokrinete stis shmerines apaithseis.an einai pali gia lamogies...tote kalutera afhste to

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *