ροή ειδήσεων

Τέρμα τα ψιλά γράμματα στα συμβόλαια

Ο Άρειος Πάγος δικαίωσε πρόσφατα ιδιοκτήτη ακινήτου, προκαλώντας, με τον τρόπο αυτό, κατάργηση...
κάθε όρου που αναγράφεται στα μισθωτήρια συμβόλαια και περιορίζει τα δικαιώματα, είτε του ιδιοκτήτη, είτε του ενοικιαστή.
Κατά συνέπεια, όλοι αυτοί οι όροι  θεωρούνται πλέον σαν να μην υπάρχουν, ακόμα και αν είχαν συμφωνηθεί στο παρελθόν.
Σίγουρα πρόκειται για πολύ θετική εξέλιξη, που αναμένεται να ανοίξει το δρόμο και για άλλες παρόμοιες υποθέσεις, όπως αυτές των πιστωτικών καρτών…
prionokordela.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος16/7/11 11:44

    Δεν το κατάλαβα αυτό.
    Δηλαδή κουμάντο στην περιουσία μου θα μου κάνει ο Αρειος Πάγος?
    Μαζί με τους δικαστές το χτίσαμε το σπίτι μαζί το πληρώσαμε και μου βάζουν περιορισμούς?

    Δηλαδή θα μού πεί οτι ειναι άκυρη η συμφωνία που θα κάνω εγώ με τον ενοικιαστή π.χ Οτι μέσα στο διαμέρισμα πολυκατοικίας που εχω πρός ενοικίαση, θα μου περιορίσει το δικαίωμα που συμφώνησα εγγράφως οτι απαγορεύονται οι γάτες και τα σκυλιά?
    Δηλαδή θα μπορεί ο καθένας να κάνει την περιουσία μου "φάρμα ζώων" και δεν θα μπορώ να μιλήσω?

    Για μετά απο την ενοικίαση θα μπορεί το διαμέρισμά μου να γίνει οικος ανοχής η μασσάζ και εγώ να μην μπορώ να μιλήσω?

    Η μήπως ειναι παράνομο να μιλήσω αν το διαμερισμά μου γίνει καννένας "τεκές" απο παρέες φίλων, και του ενοικιαστή?

    Μάλλον έχουμε τρελλαθεί ολοι σε αυτόν τον τόπο.

    Και ποτέ δεν έπιασα τον κάθε υποψήφιο νοικιάρη και του ειπα έλα και ενοικίασε με τους ορους μου.

    Εγ'ω απλά οταν θέλω να νοικιάσω του αναφέρω και αυτούς τους ορους που προανέφερα που ουτε ειναι παράλογοι η εξωπραγματικοί.
    Θέλει ο εν δυνάμει ενοικιαστής να νοικιάσει? νοικιάζει, αλλοιώς πάει παραπέρα να βρεί σπίτι με το σκεπτικό που εκείνος επιθυμεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/7/11 15:19

    Η ΑΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΣΩΣΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΔΩ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΝΕΙΣ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΣΟΥ Κ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος16/7/11 20:43

    @ 16/7/11 15:19

    Ευχαριστώ πολύ για την άποψή σου. ............
    Πάντως ουτε νευρα έχω, και ουτε τα εκτονώνω εδώ.

    Στο τι θα συμφωνήσω - και οχι να επιβάλλω- θα το συζητήσω εγώ και ο εν δυνάμει ενοικιαστής.
    Αφορά την περιουσία μου και οχι τίποτε αλλο που δημιούργησα και την οποία δεν την βρήκα μέσα στο Κλίν, .

    Εκ των υστέρων με ποιό δικαίωμα θα μου πεί ο Αρειος Πάγος οτι ειναι άκυροι οι εμπεριεχόμενοι ιδιωτικής συμφωνίας οροι που συμφώνησα με τον ενοικιαστή?

    Αν αυτό κατ΄εσένα ειναι αμάθεια και εκτόνωση νεύρων μου απο που το έβγαλες?,
    Τι να πώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος17/7/11 14:38

    Φίλε μου λέει για τα μικρά γράμματα. Γράψε τα με μεγάλα, μέσα στο κανονικό κείμενο του συμβολαίου και όλα θα είναι καλά.
    Η απόφαση αναφέρεται στα μικρά και συνήθως παραπλανητικά που αναγράφονται στα συμβόλαια, που συνήθως ευνοούν τον πωλητή ή τον ιδιοκτήτη ή σε παραπέρα ανάλυση (αν ανοίξει ο δρόμος) τις τράπεζες κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/7/11 22:13

    @ 17/7/11 14:38

    Τα εντυπα ενοικιαστήρια συμβόλαια τα αγοράζεις απο τα βιβλιοπωλεία.
    Ειναι τυποποιημένα.

    Συμπληρώνονται τα στοιχεία του ενοικιαστή και του μισθωτή,θέση και ειδος ακινήτου, ο χρόνος ενοικίασης και το μίσθωμα.
    Στην τρίτη σελίδα υπάρχει ενα κενό που γράφει "Αλλοι όροι".
    Εκει γράφεις ως ιδιοκτήτης αφού το συμφωνήσεις με τον ενοικιαστή πχ. οτι δεν επιτρέπεις σκύλους γάτες, δεν θα γίνει κρυφή επαγγελματική στέγη, δεν θα γίνει τόπος πολιτικοθρησκευτικών συναθροίσεων, η αλλου κατά την κρίση σου θέματος που πρέπει να ξεκαθαριστεί απο την αρχή και να διατυπωθει εγγράφως.

    Αυτά μου απορρίπτει -γιατί αυτά ειναι τα ψιλά γράμματα στην ουσία- τους ορους του συμβολαίου μου?

    Το εντυπο ενοικιαστήριο φτιάχτηκε απο την ΠΟΜΙΔΑ και έγινε αποδεκτό παλιά απο το Υπουργείο Εμπορίου, και το έχουν τυπώσει και το πουλάνε τα βιβλιοπωλεία και τα περίπτερα.

    Δεν ξέρω αν παραθέτω τις απόψεις μου με λάθος σκεπτικό.
    Τι άλλο να πώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *