Ορμώμενος από το φετινό σύνθημα της 3ης Μπιενάλε της Αθήνας "Μονόδρομος", ο σκηνοθέτης του πολυβραβευμένου "Casus Belli" Γιώργος Ζώης κατόρθωσε με έξι κάδρα διάρκειας 25 δευτερολέπτων να αναστατώσει τη διοίκηση της ΕΡΤ και τελικά να κοπεί από τις συχνότητες της κρατικής τηλεόρασης...
Το τμήμα χορηγιών της ΕΡΤ, σύμφωνα με το sevenart.gr, επισήμανε ότι το σποτ "Monodrome" του Γιώργου Ζώη παραβιάζει το νόμο 1730 /1987 (που καθορίζει τα της ΕΡΤ), καθώς και το ΠΔ 109 / 2010 (περί οπτικοακουστικών υπηρεσιών και τηλεοπτικής διαφήμισης).
"To σύνθημα της φετινής Μπιενάλε είναι "Μονόδρομος" οπότε σκεφτήκαμε εκείνες τις εικόνες που σηματοδοτούν αυτόν τον όρο στο παρόν που βιώνουμε.
Κινηματογραφήσαμε με την weiss cam, που μπορεί να τραβήξει εκατοντάδες καρέ το δευτερόλεπτο, οπότε επιλέξαμε εκείνες τις δράσεις που έχουν μια τέτοια φορά και κίνηση που να είναι σημαντικό να τις δούμε να εξελίσσονται σε slow motion.
Τα έξι τελικά κάδρα του σποτ συνθέτονται από τις εικόνες μιας βίαιης επιταχυνόμενης καθημερινότητας σε επιβραδυνόμενη κίνηση", σημείωσε ο Γιώργος Ζώης, περιγράφοντας την επιλογή όσων διαδραματίζονται στο σποτ των 25 δευτερολέπτων.
Μπορεί να κόπηκε από την ΕΡΤ, χορηγό της Μπιενάλε, αλλά έχει κανείς τη δυνατότητα να δει το "Monodrome" στο διαδίκτυο και να βγάλει τα συμπεράσματά του...
Monodrome (25'') Σκηνοθεσία: Γιώργος Ζώης Διεύθυνση Φωτογραφίας:Νικόλας Ποττάκης Camera Weisscam: Ντάνιελ Πετσαλίδης Μοντάζ / Μιξάζ / Special FX: Τόλης Ρούσσας Sound Design: Γιώργος ΜικρογιαννάκηςΜουσική: Yianneis "The Sketch" (N. Zades – L. Filippou) Διεύθυνση Παραγωγής: Σάββας Χατζηπαυλίδης Post Production House: ABLΔημιουργική Ομάδα: Νίκος Πεχλιβανίδης, Στέλλα Κουρέλη, Νίκος Κολιγιάννης, The Syndicate Παραγωγός: Πάκο Καράμπαμπας, Αμάντα Λιβανού Παραγωγή: Top Cut
news247
Το τμήμα χορηγιών της ΕΡΤ, σύμφωνα με το sevenart.gr, επισήμανε ότι το σποτ "Monodrome" του Γιώργου Ζώη παραβιάζει το νόμο 1730 /1987 (που καθορίζει τα της ΕΡΤ), καθώς και το ΠΔ 109 / 2010 (περί οπτικοακουστικών υπηρεσιών και τηλεοπτικής διαφήμισης).
"To σύνθημα της φετινής Μπιενάλε είναι "Μονόδρομος" οπότε σκεφτήκαμε εκείνες τις εικόνες που σηματοδοτούν αυτόν τον όρο στο παρόν που βιώνουμε.
Κινηματογραφήσαμε με την weiss cam, που μπορεί να τραβήξει εκατοντάδες καρέ το δευτερόλεπτο, οπότε επιλέξαμε εκείνες τις δράσεις που έχουν μια τέτοια φορά και κίνηση που να είναι σημαντικό να τις δούμε να εξελίσσονται σε slow motion.
Τα έξι τελικά κάδρα του σποτ συνθέτονται από τις εικόνες μιας βίαιης επιταχυνόμενης καθημερινότητας σε επιβραδυνόμενη κίνηση", σημείωσε ο Γιώργος Ζώης, περιγράφοντας την επιλογή όσων διαδραματίζονται στο σποτ των 25 δευτερολέπτων.
Μπορεί να κόπηκε από την ΕΡΤ, χορηγό της Μπιενάλε, αλλά έχει κανείς τη δυνατότητα να δει το "Monodrome" στο διαδίκτυο και να βγάλει τα συμπεράσματά του...
Monodrome (25'') Σκηνοθεσία: Γιώργος Ζώης Διεύθυνση Φωτογραφίας:Νικόλας Ποττάκης Camera Weisscam: Ντάνιελ Πετσαλίδης Μοντάζ / Μιξάζ / Special FX: Τόλης Ρούσσας Sound Design: Γιώργος ΜικρογιαννάκηςΜουσική: Yianneis "The Sketch" (N. Zades – L. Filippou) Διεύθυνση Παραγωγής: Σάββας Χατζηπαυλίδης Post Production House: ABLΔημιουργική Ομάδα: Νίκος Πεχλιβανίδης, Στέλλα Κουρέλη, Νίκος Κολιγιάννης, The Syndicate Παραγωγός: Πάκο Καράμπαμπας, Αμάντα Λιβανού Παραγωγή: Top Cut
news247
μα η ΕΡΤ έχει λογοκρίνει ένα σορό καλλιτέχνες διαχρονικά δεν είναι κάτι καινούργιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο εγραψα και σε αλλο θεμα... παραπανω... το ξαναγραφω και εδω...
ΑπάντησηΔιαγραφήτους αναστατωσε... δεν τους αρεσε... οκ....
δηλαδη κανει κακο στον κοσμο που το βλεπει.... στην ομαλη ζωη που εχουμε (αστειο!) κτλ...
τοτε γιατι βαζουν αθλιες διαφημησεις που ειναι πραγματικα για καταγγελια.... και την παιζουν ολα τα καναλια χωρις κανεις να κανει τιποτα;;
διαφημισεις σαν του στυλ... μιας... σοκολατας νομιζω... που δειχνει ενα μικρο κομματι σοκολατας να κλαιει που ειναι μονο και να ζηταει απεγνωσμενα την μαμα του και τον μπαμπα του.. ενω του εχουν στεισει παγιδα κατι γκοφρετακια... δεν εχω προσεξει καλα... και το κυκλωνουν και το τρωνε;;; τι μηνυμα περναει μια τετοια διαφημιση;; αυτη δεν ειναι για κοψιμο; δεν μας προσβαλει;
δηλαδη να μην βλεπουμε τις εικονες που ζουμε σχεδον σε καθημερινη βαση... αλλα διαφημισεις απο εταιρειες που τα χωνουν αγρια για διαφημηση.... δεν πειραζει αν περναει αλλα μηνυματα.....