ροή ειδήσεων

Ο ΟΤΕ ΚΛΕΒΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

ΣΥΖΗΤΗΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΟΥ ΟΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ 25 EURO TON ΜΗΝΑ ΣΑΝ ΠΑΓΙΟ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ 1 ΩΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΛΗΣΗ. ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΤΟ ΕΞΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΠΟΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ...

ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΝΑΙ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΕ 20 ΗΜΕΡΕΣ 25 EURO ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ. ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΕ 20ΗΜΕΡΕΣ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ 2 ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ Ο ΕΝΑΣ 25 ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ 45 EURO.
ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΜΟΛΙΣ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΟΡΙΟ. ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΠΩΣ ΜΕ ΞΕΓΕΛΑΣΕ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΙΞΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ.ΠΟΙΟ ΟΡΙΟ ΞΕΠΕΡΑΣΑ ΑΦΟΥ ΟΛΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΓΟ ΜΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ.ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΤΟ ΕΞΗΣ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΑΥΤΑ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ.
ΤΟΝ ΞΑΝΑΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΩ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΩ ΑΚΡΗ.
ΑΥΤΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ.ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΧΡΕΩΘΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΟΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΙΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΟΥ.
ΠΑΝΤΩΣ ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΞΕΓΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.
ΤΕΛΙΚΑ ΠΛΗΡΩΣΑ 25 ΣΥΝ 45.
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΜΕ ΣΒΥΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος11/10/11 19:05

    Αν μένεις σε πολυκατοικία κοίταξε μήπως σου κλέβουν την γραμμή. Είναι κάτι που γίνεται συχνά και δεν είναι καθόλου δύσκολο με λίγες τεχνικές γνώσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/10/11 20:05

    Δεν μας τα λες και πολύ καλά... Ο λογαριασμός που έχεις στη φωτογραφία είναι απο το 2007 και απο σταθερό τηλέφωνο όχι κινητό! Μετά αν μιλάς μισό λεπτό την ημέρα γιατί πήγες και αγόρασες πρόγραμμα με 25 ευρώ τον μήνα?!
    Πάντως σκέψου οτι υπάρχουν τόσα τεχνικά θέματα που εμείς οι κοινοί θνητοί δεν γνωρίζουμε οπότε ρίχνουμε τις ευθύνες όπου νά ναι.

    ΥΓ ο ΟΤΕ δεν είναι δημόσια υπηρεσία... Φρόντισαν οι αγαπημένες μας κυβερνήσεις να τον ξεπουλήσουν. Τώρα σαν ιδιωτική εταιρεία το μόνο που τους νοιάζει είναι να πουλήσουν (έστω και φύκια για μεταξωτές κορδέλες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/10/11 21:02

    Εχω πάθει κάτι ανάλογο απο τον ΟΤΕ!Πηγαίνοντας να πληρωσω πριν 1,5 χρόνο στο κατάστημα το λογαρισμο(85ε)μου ειπε ενασ κύριοσ που δούλευε εκει οτι ''ϋπάρχει ενα προγραμμα με ιντερνετ,αστικες,υπεραστικες και 1 ώρα προς κινητα με 85ε οπότε σας συμφέρει"τον ρωτάω αν η τιμή είναι τελειωμένη με φπα και μου απαντάει ναι.Έτσι σκέφτηκα οτι όσα χρόνια εχω τη γραμμη πληρώνω απο 75-90ε και είπα γιατι όχι!Πρώτος λογαριασμος μετά τοπρόγραμμα 125ε,2ος 115 και πάω στον ΟΤΕ να ρωτήσω το γιατί και μου απαντάνε οτι κανω διεθνεις κλήσης.Πράγματι υπήρχαν διεθνείς κλήσης όπως ύπήρχαν τόσα χρόνια! μονο που στο δίμηνο ήταν 6*0,60=3,60 ασύμαντο ποσό στα τόσα που με χρέωναν!Θελοντας να σταματήσω το πρόγραμμα δεν μπορούσα γιατί υπηρχε 6μηνη ρήτρα και περίμενα ενα ακόμα 2μηνο (120)και το τελείωσα!Τώρα πληρώνω πάλι τους νορμάλ λογαριασμους μου!τα συμπεράσματα δικά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/10/11 23:24

    ρε 11/10/11 21:02,είσαι μεγάλη κοροϊδάρα μωρέ αδερφέ μου! φτούσου να μην σε ματιάξουμε. αητός μου φαίνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11/10/11 23:33

    ο ΟΤΕ ειναι η απ τις μεγαλύτερες ΚΛΕΨΙΕΣ στην Ελλάδα !

    Οι χρεώσεις του και τα πάγια του ειναι ΚΑΘΑΡΗ ΚΛΕΨΙΑ !

    ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΣ ..και ενώ όλων το εισόδημα έχει πέσει πάρα πολύ, σάλλους μηδενιστεί ο ΟΤΕ δεν έκανε καμιά ανάλογη ΜΕΙΩΣΗ !!!!!!

    απλά διαφημίζει πακέτα με τεχνάσματα ψωρο-μάρκετινγγ του τύπου 9,90 για τους πρώτους 6 μήνες και μετά πάλι στις τίμες που ίσχυαν πρίν ... ΚΑΘΑΡΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος12/10/11 00:17

    εγω εχω skype ...περνω τηλ. τον πατερα μου (διευθνης κληση) με 0.27/λεπτο με φπα. ιδια χρεωση και για κιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος12/10/11 04:33

    Ανώνυμος είπε...

    Δεν μας τα λες και πολύ καλά... Ο λογαριασμός που έχεις στη φωτογραφία είναι απο το 2007 και απο σταθερό τηλέφωνο όχι κινητό! Μετά αν μιλάς μισό λεπτό την ημέρα γιατί πήγες και αγόρασες πρόγραμμα με 25 ευρώ τον μήνα?!
    ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΒΑΣΜΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΒΑΛΕ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ
    ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΙΣ.ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΠΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ SITE ΕΒΑΛΕ ΚΑΠΟΙΟ
    ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος12/10/11 04:37

    Ανώνυμος είπε...ρε 11/10/11 21:02,είσαι μεγάλη κοροϊδάρα μωρέ αδερφέ μου! φτούσου να μην σε ματιάξουμε. αητός μου φαίνεσαι!
    11/10/11 23:2
    ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 73 ΧΡΟΝΩΝΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙΡΑ ΑΠΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ.
    ΑΥΤΑ ΗΞΕΡΑ ΑΥΤΑ ΕΚΑΝΑ ΣΑΝ ΚΟΡΟΙΔΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος12/10/11 06:14

    Είμαι 3 χρονια στη forthnet και δεν είχα και ούτε έχω τέτοιου είδους προβλήματα όπως είχα πάντοτε με τον ΟΤΕ οι τιμές είναι αυτές που σου λένε και δεν σε κοροϊδεύουν όπως κάνει ο ΟΤΕ με τρελούς λογαριασμούς και δίχως να βγαίνει ποτε κάποια άκρη!!!!

    Το μονο που έχει να κάνει ο φίλος μας και δεν θα χάσει τίποτα είναι να τους κάνει καταγγελία στο παρακάτω site και εκεί σίγουρα θα βγάλει μια άκρη!!!

    http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT

    η στα τηλεφωνα...
    8011100080
    2106151194

    εγώ είχα κάνει καταγγελία στην vodafone σχετικά με κάτι ύποπτες χρεώσεις από κάποιες περίεργες εφαρμογές, και με την καταγγελία την διόρθωσαν αναγκαστικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος12/10/11 08:38

    Τα πράγματα είναι απλά. Μια αναλυτική κατάσταση των κλήσεων για να λυθεί η παρεξήγηση.

    Πάντως στη φώτο το ποσό του λογαριασμόυ είναι αρνητικό (θα πάρει λεφτά πίσω).
    Βρομάει από παντού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος13/10/11 02:25

    ο ΟΤΕ κλέβει κάθε Έλληνα !

    Παράλογες, πανάκριβες, τιμές... ΟΤΕ = ένα ΑΙΣΧΟΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος14/10/11 11:24

    kai pou na mblekseis me tin DEI 4 imeres tha trexeis
    kai akri den tha vgazeis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *