ροή ειδήσεων

Μια παραίτηση δασκάλας που κάνει την ψυχή μας να .....αλυχτά

Η Μάρω σήμερα υπέβαλλε την παραίτησή της στην έκπτωτη κυβέρνηση
Είναι τιμή μου να έχω τη Μάρω συμπολεμιστή. Απλά τιμή μου.
Σ.Λ.
Διαβάστε το κείμενο της παραίτησης...


Λαμβάνω την τιμή να υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση μου ως δασκάλας, στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά.
Οι λόγοι που μ’ έκαναν να επιλέξω αυτή την οδό είναι οι εξής:
- Ως δασκάλα πίστευα πάντα πως η στάση μου είναι παράδειγμα κι ό,τι νιώθω περνάει σαν αέρας στις ψυχές των παιδιών. Όχι κούφια λόγια και μπούρδες. Συναισθήματα και πράξεις, στάση ζωής. Δεν μπορώ ν’ αντικρίζω τα μάτια των παιδιών μου, χωρίς να ντρέπομαι να υπηρετώ μία παιδεία που δεν υφίσταται. Δεν έχω το δικαίωμα, δεν μου επιτρέπεται. Αρνούμαι να συμμετέχω στο συστηματάκι σας: «Πρώτα ο μαθητής», «Δωρεάν δημόσια παιδεία», «Ίσες ευκαιρίες για όλους»; Αρνούμαι τους φόρους των συμπολιτών μου να τους προσφέρω αδιαμαρτύρητα στους προδότες της χώρας μου, χωρίς να μπορώ να αρνηθώ ή ν’ αντισταθώ στις αποφάσεις τους.
- Αρνούμαι να συναινώ, να συνεργάζομαι και να διευκολύνω αυτούς που μάτωσαν τη χώρα. Τους στυγνούς δολοφόνους, που δολοφονούν κάθε μέρα κάποιον συμπολίτη μου. (Μεταξύ των θυμάτων και ο άντρας μου).
- Δεν συνεργάζομαι μ’ αυτούς που έκλεψαν τον ιδρώτα των συνταξιούχων, χωρίς ντροπή και σεβασμό στα χρόνια τους.
- Δεν συνεργάζομαι μ’ αυτούς που γέμισαν τη χώρα άστεγους και τώρα κάνουν τους ελεήμονες τάχα.
Δεν θέλω την ελεημοσύνη τους, δεν αναγνωρίζω τα μιάσματα, τους θρασύδειλους που παράνομα
κυβερνούν τη χώρα με την πεποίθηση ότι συμφωνούμε.

Για όλους αυτούς τους λόγους,

ΕΠΕΙΔΗ

Η ψυχή μου αλυχτά,

Αποχωρώ και ΑΠΑΙΤΩ, το μόνο δικαίωμα που μου αφήσατε για ν’ αντισταθώ, την παραίτησή μου, να την κάνετε ΑΜΕΣΑ δεκτή.


kafeneio.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος27/1/12 13:14

    μπράβο σου κοπέλα μου!ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα μαζί σου !μπράβο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/1/12 14:04

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΑΝΑΣΤΗΜΑ
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/1/12 16:11

    Εύκολη λύση η παραίτηση! Αν ήθελε η ένα λόγω κυρία να αντισταθεί στο συστηματάκι ( συμφωνώ απόλυτα με τον όρο αυτό) θα μπορούσε να το κάνει από τη θέση της. Τι παράδειγμα θα πάρουν οι μαθητές της;; Κινήσεις εντυπωσιασμού όπως και του πρώην διοικητή του νοσοκομείου μας κ. Κόκκινου.. Δεν είναι κινήσεις μαχητής αυτές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/1/12 19:38

      Φαντάσου πόσα χρήματα έχεις εσύ και πόσο εύκολα βρήσκεις δουλειά ώστε να θεωρείς την παραίτηση εύκολη λύση!!! θα είσαι απο τους κουμουνιστές με τις δεξιές τσέπες!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος27/1/12 19:24

    ευκολη λύση????καλά φίλε χάνεις??τέτοιες εποχές και λες εύκολη λύση??
    +τι παράδειγμα θα πάρουν οι μαθητές??σεβασμό και αξιοπρέπεια σου λένε κάτι αυτές οι λέξεις??και επίσης όλοι βλέπουμε οτι αυτή η δασκάλα είναι μια επαναστάτρια, οι μαθητές της θα το καταλάβουν εν καιρώ..αν μπορούσαν όλοι να παραιτηθούν θα σου λεγα εγώ αν ήταν κινήσεις εντυπωσιασμού..
    +όσο για τον διοικητή, είναι άλλη ιστορία μην την μπλέκεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/1/12 11:42

    Ποιος να παραιτηθει?
    Δημοσιος υπάλληλος ειναι φευγει απο την ταιστρα?
    Ανθρωποι ειναι αυτοι?
    Σκυλάκια ειναι.
    Τα κλωτσανε τα βριζουν τα ξεφτιλίζουν πρωτη και δεκαπεντε
    τρεχουν στην ταιστρα να προσκυνησουν τον εκαστοτε τσομπάνη.
    Εχει περάσει και στα παιδια τους το δημοσιουπαλληλικι και ειναι ανικανα να επιβιωσουν αλλιως.
    Ο απολυτος εξευτελισμος του ανθρωπινου ειδους ειναι οι δημοσιοι υπάλληλοι.
    Με τα ψεμματα γεννηθικαν με τα ψεμματα ζουνε με τα ψεμματα θα πεθανουν.
    Το δημοσιουπαλληληκι ειναι ψυχασθενια που επληξε μεγαλο κομματι της παγκοσμιας κοινωνιας.
    Μαζικη ψυχασθενια που αργοτερα μεταλασεται σε κοινωνικο φαινομενο που ονομαζεται φασισμος και καθαριζει μονο με πόλεμο.
    Δημοσιοι υπάλληλοι.
    Αυτοι στηριζουν ολες τις δικτατοριες αυτοι προκαλουν ολα τα κακα στη Γη.
    Τους αναφερει και η Αγια γραφη στην αποκαλυψη και υποσχεται στην ανθρωπότητα οτι θα βαλει ο θεος το χερι του και θα απαλάξει την Γη από το ειδος.
    Αυτοι που θα σφραγιστουν για να πάρουν τον μισθο.
    Μετα θα σκωτοθουν μεταξυ τους και η ανθρωπότητα θα ευτιχησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/1/12 09:14

      μάλλοον και οι δασκαλοι που ειχες ήταν όπως αυτοί που περιγράφεις, γι'αυτό και είσαι αγραμματος και αδαής!δεν πειράζει, εσύ δεν φταις. φταίει που δεν υπάρχει φόλα για τους λακαμάδες σαν και του λόγου σου να καθαρίζει η κοινωνία από τα απόβλητα.αλλά τι να κάνουμε,δυστυχώς σας ανεχόμαστε και σας δίνουμε και λόγο (τρόπος του λέγειν ο "λόγος", μια και τα αλυχτά του κοπαδιού δεν είναι λόγος). πάνε να κοιμηθείς την χειμερία σου νάρκη, το καλοκαίρι έρχονται οι τουρίστες για να ζήσεις αρκουδιάρη!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος28/1/12 22:00

    posous mhnes to xrono plhrwnontai oi ekpaideytikoi?? kai posous mhne ton xrono doulevoun?? poses wres maximum ergatowres exoun tin evdomada oi ekpaideytikoi??
    egw den exw polla lefta oute aristeros eimai kyrie..apla i alitheia ponaei..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος30/1/12 08:56

    Καλημέρα σας.
    Θα ήθελα να απαντήσω στον φίλο ΑνώνυμοςJan 28, 2012 01:42 AM.
    Πολύ σκληρά τα λόγια σου.
    Με εκνευρίζει το γεγονός όταν μιλάς (όπως και όλη η Ελλάδα) για τους δημόσιους υπαλλήλους και μας πέρνει η μπάλα όλους. Τι κρίμα. Ποτέ κανείς δεν μιλά και για τους έντιμους και με φιλότιμο δημόσιους υπαλλήλους. Που κάνουν τη δουλειά τους σαν να δούλευαν στον ιδιωτικό τομέα. Γιατί????? Είμαι δημόσιος υπάλληλος και απ ότι έχω καταλάβει, δεν φταίνε οι υπάλληλοι που δεν δουλεύουν αλλά... οι πολιτικοί. ΣΩΣΤΑ???? Τι να σου κάνει ο υπάλληλος όταν χαϊδεύεται το κεφάλι του διαρκώς από έναν πολιτικό για να μην χάσει τους ψήφους????? Για πείτε μου... Περιμένω απάντηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος30/1/12 11:50

    Αυτοι που θα σφραγιστουν για να πάρουν τον μισθο......
    Δεν το λεω εγω.
    Η αγια γρφή το λεει.
    Ειναι ξεκαθαρος ο Ιωαννης στην αποκαλυψη.
    Ριξε μια ματια γυρω σου να δεις οτι ειναι αληθεια.
    Μακαρι να κάνω λαθος.
    Αυτο παρακαλαω μεσα μου.
    Αλλα τα σημαδια ειναι ξεκαθαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *