Το ενδεχόμενο κατάργησης των τεκμηρίων στα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής μελετά η κυβέρνηση, ενόψει του διαλόγου για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που ξεκινά την Τετάρτη...
Το τελευταίο διάστημα, λόγω των αυξημένων τεκμηρίων διαβίωσης, πολλοί ιδιοκτήτες σκαφών έθεσαν σε ακινησία τα σκάφη τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Λιμενικού Σώματος, από την θέσπιση των τεκμηρίων μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου, είχαν δηλωθεί 3.823 ιδιωτικά σκάφη σε ακινησία.
Για την απόδειξη του χρόνου ακινησίας, μαζί με τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος θα πρέπει να συνυποβάλλεται και βεβαίωση της αρμόδιας Λιμενικής Αρχής, που θα πιστοποιεί το ακριβές χρονικό διάστημα της ακινησίας.
Επίσης, κάθε ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταθέτει αίτηση στα λιμενικά τμήματα υπαγωγής, στα οποία θα παραδίδεται η σχετική άδεια προς φύλαξη.
newsbomb.gr
Το τελευταίο διάστημα, λόγω των αυξημένων τεκμηρίων διαβίωσης, πολλοί ιδιοκτήτες σκαφών έθεσαν σε ακινησία τα σκάφη τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Λιμενικού Σώματος, από την θέσπιση των τεκμηρίων μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου, είχαν δηλωθεί 3.823 ιδιωτικά σκάφη σε ακινησία.
Για την απόδειξη του χρόνου ακινησίας, μαζί με τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος θα πρέπει να συνυποβάλλεται και βεβαίωση της αρμόδιας Λιμενικής Αρχής, που θα πιστοποιεί το ακριβές χρονικό διάστημα της ακινησίας.
Επίσης, κάθε ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταθέτει αίτηση στα λιμενικά τμήματα υπαγωγής, στα οποία θα παραδίδεται η σχετική άδεια προς φύλαξη.
newsbomb.gr
Άντε πάρτε όλοι σκάφη και μετά, θα γίνει ότι έγινε και στα αυτοκίνητα στα 2.000 κυβικά και θα τρέχετε και δεν θα φτάνετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε ποιόν δουλεύουν?
Ευτυχώς ξύπνησαν, και αφήνουν κατα μέρος τους λαικισμούς και τις αριστερίστικες ιδεολογίες των προκατόχων τους, σήμερα στην κυβέρνηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπου η λέξη σκάφος αναψυχής ισούται με "Εγκλημα" για τον κάτοχό του.
Τι κατάφεραν τελικά? Να διώξουν τα περισσότερα σκάφη απο τις Ελληνικές μαρίνες και να τα στείλουν ειτε απέναντι, ειτε Κύπρο, ειτε Μάλτα, ειτε Κροατία.
Οπου δεν εξετάζουν και ουτε ενδιαφέρονται και πολύ για τον ιδιοκτήτη, αρκεί να πληρώνει κανονικά τις υποχρεώσεις του και τα λιμενικά τέλη.
Που δίνουν ειδικά οι απέναντι γή και υδωρ, να εχουν τα σκάφη στις δικές τους μαρίνες.
Που μέσα στην τύφλα τους και την μπίχλα του μυαλού τους κινηγώντας τα, τι κατάφεραν τελικά στέλνοντας το ΣΔΟΕ για συνεχείς ελέγχους?
Να χάσουν τα "Αυγά και τα Πασχάλια".
Εχασαν τέλη ελιμενισμού, τέλη νηολογίου και ενα σωρό άλλα.
Χώρια και τα σκάφη που δήλωσαν ακινησία και δεν πληρώνουν τίποτε.
Ηταν και ειναι σε οτι απεμεινε ενας δυναμικός κλάδος της οικονομίας με θέσεις εργασίας στην στεριά, με Ελληνες ναυτικούς στα σκάφη αυτά,με ανεφοδιασμούς, υλικά συντηρήσεις κλπ.
Μιά μεγάλη οικονομική δυναμική για τον τόπο κατέρρευσε.
Ας οψονται τα μυαλά των οικονομικών φωστήρων και υπουργών τύπου Βενιζέλου και Παπαντωνίου στο υπουργείο οικονομικών.
Αν γνωριζαν το δόγμα (παγκόσμιο θεώρημα ειναι αυτό), οτι οτι πετάει και οτι κολυμπάει μπορεί και φεύγει.
Τα ενα σωρό λήαρ τζέτ ιδιωτών πέταξαν και ειναι παρκαρισμένα απέναντι στην Σμύρνη στο εκεί αεροδρόμιο.
Το ιδιο και τα μεγάλα σκάφη αναψυχής εχουν προπέλλες εβαλαν μπροστά και πήγαν αλλού.