Οι ασφαλιστικές εταιρίες χάνουν όχι μόνο από την αισθητή μείωση των ασφαλισμένων αυτοκινήτων, αλλά και από την μείωση...
των επιπλέον ασφαλιστικών καλύψεων που παρουσιάζουν κάμψει κατά 20% μέσα στο 2011.
Σύμφωνα, με τις εκτιμήσεις το 2011 ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων μειώθηκε κατά 300.000 αυτοκίνητα γεγονός που αποδίδεται στην μαζική κατάθεση των αδειών κυκλοφορίας, τέλος του περασμένου χρόνου , εξαιτίας και των υψηλών τελών κυκλοφορίας αλλά στην μείωση των νέων αδειών κυκλοφορίας οχημάτων, αφού και εκεί η αγορά παρουσιάζει αισθητή κάμψη.
Σύμφωνα με τον κ. Ιωάννης Βοτσαρίδη επικεφαλής της ασφαλιστικής εταιρείας Interlife, και σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «Ημερησία» το 2012 θα είναι μια πολύ δύσκολη χρονιά στον ασφαλιστικό τομέα.
Επιπλέον, σημείωσε ότι θα υπάρξει σοβαρή μείωση τζίρου, εταιρικές εξαγορές, συγχωνεύσεις, ίσως και διακοπή λειτουργίας εταιρειών. Παράλληλα, ο κ. Ιωάννης Βοτσαρίδης σημειώνει ότι η κρίση πλήττει σοβαρά τον κλάδο και αποκαλύπτει πως το 15% του συνόλου των οχημάτων (1,2 εκατ. αυτοκίνητα) κυκλοφορεί χωρίς να διαθέτει ασφάλεια.
Ωστόσο όπως επισημαίνει σε άλλο σημείο της συνέντευξης του έχει μειωθεί η δαπάνη αποζημιώσεων κατά 18% – 20% λόγω περιορισμένης χρήσης των Ι.Χ. – κατά κύριο λόγο εξαιτίας της αύξησης της βενζίνης.
asfalisinet.gr
των επιπλέον ασφαλιστικών καλύψεων που παρουσιάζουν κάμψει κατά 20% μέσα στο 2011.
Σύμφωνα, με τις εκτιμήσεις το 2011 ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων μειώθηκε κατά 300.000 αυτοκίνητα γεγονός που αποδίδεται στην μαζική κατάθεση των αδειών κυκλοφορίας, τέλος του περασμένου χρόνου , εξαιτίας και των υψηλών τελών κυκλοφορίας αλλά στην μείωση των νέων αδειών κυκλοφορίας οχημάτων, αφού και εκεί η αγορά παρουσιάζει αισθητή κάμψη.
Σύμφωνα με τον κ. Ιωάννης Βοτσαρίδη επικεφαλής της ασφαλιστικής εταιρείας Interlife, και σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «Ημερησία» το 2012 θα είναι μια πολύ δύσκολη χρονιά στον ασφαλιστικό τομέα.
Επιπλέον, σημείωσε ότι θα υπάρξει σοβαρή μείωση τζίρου, εταιρικές εξαγορές, συγχωνεύσεις, ίσως και διακοπή λειτουργίας εταιρειών. Παράλληλα, ο κ. Ιωάννης Βοτσαρίδης σημειώνει ότι η κρίση πλήττει σοβαρά τον κλάδο και αποκαλύπτει πως το 15% του συνόλου των οχημάτων (1,2 εκατ. αυτοκίνητα) κυκλοφορεί χωρίς να διαθέτει ασφάλεια.
Ωστόσο όπως επισημαίνει σε άλλο σημείο της συνέντευξης του έχει μειωθεί η δαπάνη αποζημιώσεων κατά 18% – 20% λόγω περιορισμένης χρήσης των Ι.Χ. – κατά κύριο λόγο εξαιτίας της αύξησης της βενζίνης.
asfalisinet.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.