Πώς όμως ξεκίνησε η κατασκευή του χαρταετού; Όλα ξεκίνησαν το 1000 π.Χ. στην Κίνα...
Ο πρώτος χαρταετός με μορφή δράκου εφόσον είναι και το ιερό σύμβολο της Κίνας, ήταν φτιαγμένος από μετάξι και μπαμπού, από τους φιλόσοφους Mozi και Luban. Μετά ταξίδεψε, στην Κορέα, την Ινδονησία, τη Μαλαισία, στην Ιαπωνία και τα τέλη του 13ου αιώνα από τον Μάρκο Πόλο στη μεσαιωνική Ευρώπη!
Ωστόσο κάποιες πληροφορίες αναφέρουν πως τον 4ο αιώνα π.Χ. στην Αρχαία Αθήνα ο αρχιμηχανικός Αρχύτας του Τάραντος χρησιμοποίησε στην αεροδυναμική του τον αϊτό.
Το 1750 ο Βενιαμίν Φρανκλίνος πέταξε χαρταετό σε καταιγίδα και προκάλεσε αστραπή!
Από το 1860 έως το 1910 ήταν η "χρυσή περίοδος των χαρταετών" αφού τους χρησιμοποιούσαν για πειράματα φυσικών, μετεωρολόγων, φωτογράφων και άλλων.
http://www.insterea.gr/
Ο πρώτος χαρταετός με μορφή δράκου εφόσον είναι και το ιερό σύμβολο της Κίνας, ήταν φτιαγμένος από μετάξι και μπαμπού, από τους φιλόσοφους Mozi και Luban. Μετά ταξίδεψε, στην Κορέα, την Ινδονησία, τη Μαλαισία, στην Ιαπωνία και τα τέλη του 13ου αιώνα από τον Μάρκο Πόλο στη μεσαιωνική Ευρώπη!
Ωστόσο κάποιες πληροφορίες αναφέρουν πως τον 4ο αιώνα π.Χ. στην Αρχαία Αθήνα ο αρχιμηχανικός Αρχύτας του Τάραντος χρησιμοποίησε στην αεροδυναμική του τον αϊτό.
Το 1750 ο Βενιαμίν Φρανκλίνος πέταξε χαρταετό σε καταιγίδα και προκάλεσε αστραπή!
Από το 1860 έως το 1910 ήταν η "χρυσή περίοδος των χαρταετών" αφού τους χρησιμοποιούσαν για πειράματα φυσικών, μετεωρολόγων, φωτογράφων και άλλων.
http://www.insterea.gr/
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.