ροή ειδήσεων

Θα άφηνε την καριέρα του για να γυρίσει στη Ρόδο;

Ο Γιώργος Γιαννιάς μίλησε για το ενδεχόμενο να αφήσει την καριέρα του εδώ στην Αθήνα και να γυρίσει στη Ρόδο, όπου και μεγάλωσε...

Ο τραγουδιστής δήλωσε: «Επειδή και οι δικοί μου αγαπούν εξίσου αυτό που κάνω και με στηρίζουν απόλυτα δεν θα ήθελαν ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο. Δε γίνεται άλλωστε να το κάνω γιατί το τραγούδι για εμένα είναι όλη μου η ζωή. Χαίρομαι και είμαι ευτυχισμένος διότι έχω την οικογένεια μου στο πλευρό μου να με στηρίζει και είμαστε μαζί ενωμένοι. Πότε δεν έχει περάσει κάτι τέτοιο από του μυαλό μου ούτε το δικό μου αλλά ούτε και εκείνων»

http://www.gossip-tv.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *