Λίγες μέρες πριν από το Πάσχα, οι κρατήσεις από το εξωτερικό είναι πεσμένες, ενώ οι Έλληνες τουρίστες είναι "εξαφανισμένοι" και οι ξενοδόχοι... βρίσκονται σε δίλημμα αν θα πρέπει να ανοίξουν τις μονάδες τους ή όχι.
Με το Πάσχα παραδοσιακά γίνεται και η έναρξη της σεζόν στα εποχικά ξενοδοχεία. Όχι όμως και φέτος. Τα περισσότερα ξενοδοχεία θα μείνουν κλειστά για το Πάσχα και θα ανοίξουν στις αρχές του Μάη και, το ανησυχητικό είναι ότι η εικόνα είναι ίδια σε όλες τις περιοχές.
Στην Κρήτη θα ανοίξουν μόλις το 30% με 35% των μονάδων για το Πάσχα και οι υπόλοιποι τέλος Απριλίου.
Η πτώση του εσωτερικού τουρισμού ξεπερνά το 50%, ενώ και πέρυσι η αγορά ήταν κάτω άλλο ένα 40%. Κάτι που σημαίνει ότι είναι ελάχιστοι οι Έλληνες που θα μετακινηθούν για το Πάσχα.
Σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα, η πτώση είναι επίσης μεγάλη και ξεπερνά το 50% στις κρατήσεις από την εσωτερική αγορά. Η Ρόδος και η Κως που υποδέχονται αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, και προσφέρουν ελκυστικά πακέτα, έχουν περιορίσει τις απώλειες από το εξωτερικό.
Στη Χαλκιδική, η κίνηση αναμένεται να εξελιχθεί με μικρή πτώση, καθώς είναι οδικός προορισμός και υποδέχεται πολλούς τουρίστες από τα Βαλκάνια.
Η Μύκονος και η Σαντορίνη είναι οι προορισμοί με brand name και έχουν «κτίσει» το προφίλ τους στις διεθνείς αγορές, με αποτέλεσμα να έχουν προς το παρόν και τις μικρότερες απώλειες.
capital.gr
Με το Πάσχα παραδοσιακά γίνεται και η έναρξη της σεζόν στα εποχικά ξενοδοχεία. Όχι όμως και φέτος. Τα περισσότερα ξενοδοχεία θα μείνουν κλειστά για το Πάσχα και θα ανοίξουν στις αρχές του Μάη και, το ανησυχητικό είναι ότι η εικόνα είναι ίδια σε όλες τις περιοχές.
Στην Κρήτη θα ανοίξουν μόλις το 30% με 35% των μονάδων για το Πάσχα και οι υπόλοιποι τέλος Απριλίου.
Η πτώση του εσωτερικού τουρισμού ξεπερνά το 50%, ενώ και πέρυσι η αγορά ήταν κάτω άλλο ένα 40%. Κάτι που σημαίνει ότι είναι ελάχιστοι οι Έλληνες που θα μετακινηθούν για το Πάσχα.
Σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα, η πτώση είναι επίσης μεγάλη και ξεπερνά το 50% στις κρατήσεις από την εσωτερική αγορά. Η Ρόδος και η Κως που υποδέχονται αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, και προσφέρουν ελκυστικά πακέτα, έχουν περιορίσει τις απώλειες από το εξωτερικό.
Στη Χαλκιδική, η κίνηση αναμένεται να εξελιχθεί με μικρή πτώση, καθώς είναι οδικός προορισμός και υποδέχεται πολλούς τουρίστες από τα Βαλκάνια.
Η Μύκονος και η Σαντορίνη είναι οι προορισμοί με brand name και έχουν «κτίσει» το προφίλ τους στις διεθνείς αγορές, με αποτέλεσμα να έχουν προς το παρόν και τις μικρότερες απώλειες.
capital.gr
Αναρωτήθηκε κανείς για τους Ελληνες πελάτες της εποχής του μνημονίου και των περικοπών .... πόσα μηνιάτικα (οχι πόσα λεφτά.-Αυτο υπολογιζόταν έτσι παλιά.), θέλουν σήμερα για ενα τετραήμερο για Παρχαλιατικες διακοπές και ειδικά να ελθουν σε νησι??
ΑπάντησηΔιαγραφή