Οι εταιρίες σούπερ-μάρκετ είναι τις περισσότερες φορές μεγάλες αλυσίδες, και ακόμη πιο συχνά, διεθνείς...
Σε αυτή την περίπτωση το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας έχει προσδιορίσει πέντε τρόπους, τους οποίους χρησιμοποιούν αυτές οι εταιρίες, προκειμένου να “ληστεύουν” τους πελάτες τους.
Αυτοί οι πέντε τρόποι, όπως ακριβώς, τους ορίζει το υπουργείο είναι οι εξής:
Θυγατρικές αγοράζουν από τις μητρικές τους σε υψηλές τιμές προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Οι τιμές είναι «φουσκωμένες» για να παρουσιάζουν μεγάλο κόστος και να γλιτώνουν τη φορολόγηση κερδών στη χώρα μας
Μία θυγατρική λιανικής κάνει ειδική συμφωνία αγοράς προϊόντων από θυγατρική προμηθευτικής. Ταυτόχρονα σε παγκόσμιο επίπεδο συμφωνία κάνουν και οι μητρικές. Ωστόσο, το όφελος για τη θυγατρική λιανικής δεν της αποδίδεται αλλά πάει στη μητρική της εταιρεία.
Οι μητρικές εταιρείες χρεώνουν υψηλά royalties (δικαιώματα χρήσης σημάτων) στις θυγατρικές. Οι χρεώσεις είναι υψηλές προκειμένου να αποφεύγουν τη φορολόγηση στην Ελλάδα, εμφανίζοντας υψηλό κόστος.
Οι μητρικές δανείζουν με υψηλό κόστος τις θυγατρικές τους. Ετσι δικαιολογούν αφενός αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα και αφετέρου τις αυξημένες τιμές των προϊόντων τους.
Εταιρείες εμφανίζουν επί σειρά ετών ζημιές και πρόβλημα ρευστότητας. Με τον τρόπο αυτόν κέρδη τους μεταφέρονται σε άλλες χώρες όπου δραστηριοποιούνται με χαμηλότερους συντελεστές φορολόγησης.
Απο δώ και στο εξής, ξέρετε γιατί πρέπει να στηρίζουμε τα ελληνικά προϊόντα…
newsbomb.
Σε αυτή την περίπτωση το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας έχει προσδιορίσει πέντε τρόπους, τους οποίους χρησιμοποιούν αυτές οι εταιρίες, προκειμένου να “ληστεύουν” τους πελάτες τους.
Αυτοί οι πέντε τρόποι, όπως ακριβώς, τους ορίζει το υπουργείο είναι οι εξής:
Θυγατρικές αγοράζουν από τις μητρικές τους σε υψηλές τιμές προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Οι τιμές είναι «φουσκωμένες» για να παρουσιάζουν μεγάλο κόστος και να γλιτώνουν τη φορολόγηση κερδών στη χώρα μας
Μία θυγατρική λιανικής κάνει ειδική συμφωνία αγοράς προϊόντων από θυγατρική προμηθευτικής. Ταυτόχρονα σε παγκόσμιο επίπεδο συμφωνία κάνουν και οι μητρικές. Ωστόσο, το όφελος για τη θυγατρική λιανικής δεν της αποδίδεται αλλά πάει στη μητρική της εταιρεία.
Οι μητρικές εταιρείες χρεώνουν υψηλά royalties (δικαιώματα χρήσης σημάτων) στις θυγατρικές. Οι χρεώσεις είναι υψηλές προκειμένου να αποφεύγουν τη φορολόγηση στην Ελλάδα, εμφανίζοντας υψηλό κόστος.
Οι μητρικές δανείζουν με υψηλό κόστος τις θυγατρικές τους. Ετσι δικαιολογούν αφενός αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα και αφετέρου τις αυξημένες τιμές των προϊόντων τους.
Εταιρείες εμφανίζουν επί σειρά ετών ζημιές και πρόβλημα ρευστότητας. Με τον τρόπο αυτόν κέρδη τους μεταφέρονται σε άλλες χώρες όπου δραστηριοποιούνται με χαμηλότερους συντελεστές φορολόγησης.
Απο δώ και στο εξής, ξέρετε γιατί πρέπει να στηρίζουμε τα ελληνικά προϊόντα…
newsbomb.
anonimos 14 3 2012 ti wra poy se oli tin ellada oloi psaxnoyn xamiles times emeis edw koimomaste...me apotelesmaoi ta kartel. supep market oxi na mas kleboyn mas katalisteuoyn [kalinyxta kai oneira glyka]
ΑπάντησηΔιαγραφήTA SOYPER MARKET EINAI APATES ALLAZOYN TIMES EIDIKA O A/B BASILOPOULOS.
ΑπάντησηΔιαγραφήSTHN LAIKH OI KRITIKOI POYLANE THN GRABIERA 10 EURO KAI STO A/B 16.50
OLLA TOUS TA EIDH EINAI PANAKRIBA TO IDIO ISXYEI GIA TON BEROPOULO MARINOPOULO
AKOMH KAI O SPANOS