ροή ειδήσεων

ΑΛΛΟΘΙ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ Η ΚΡΙΣΗ...

ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΓΟΔΟΤΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΑΝΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ 21 ΕΤΩΝ...
ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΠΟ 1/11/11 ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΘΕΙ 400 ΕΥΡΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ  ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΞΩΣΗ.ΤΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΦΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΒΕΝΖΙΝΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΟ ΤΣΙΓΑΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΔΕΗ ΜΟΥ ΝΑ ΠΙΟ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΥΡΙΟ MMM ΑΧ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΛΟΣ ΤΙΣ ΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΕ 5 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ Η ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ. ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΟΥΝ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος1/4/12 08:21

    όταν ωμός τα οικονομούσαν οι επιχειρηματιές ας κανανε τα κουμαντα τους αλλά τα χρήματα τα έβγαζαν στο εξωτερικό η τα έφτιαχναν μεζονέτες και άλλη τα σκορπίσανε σε ντολτσε βιτες με ρωσιδακια τωρα που δεν δίνουν και οι τράπεζες χρήμα ζορίζονται το θέμα ειναι τι φτενέ οι εργαζομένοι να δουλεύουν χωρίς να πληρώνονται...αα και κατι ακομα για να το γνωρίζετε απο 10 Απριλίου θα υπάρξει νομος που οποιος δεν καταβάλει τον μισθό στον εργαζόμενο θα χει αυτόφωρο και 10.000ε πρόστιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος1/4/12 08:25

    Η επιθεώρηση εργασίας τι κάνει εδώ στην ροδο μήπως είναι και αυτή στο κόλπο με τους εργοδότες. για να πιάνουν δουλειά λιγάκι γιατί μου φενετε οτι χαλάρωση, επίσης δώστε στεγνά τους εργοδότες να μαθαίνει ο κόσμος σε τι λαμογια αφήνει τα χρήματα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος1/4/12 09:50

    Απο προσωπικη εμπειρια μολις πηγε η γυναικα μου στην επιθεωρηση με κατι αλλους υπαλληλους για καταγγελια πηρε ο υπαλληλος το αφεντικο και το ενημερωσε ωστε να προλαβει να στειλει δικηγορο και γενικα να ειναι προετοιμασμενος.
    Πουλημενοι ειναι και προστατες του κεφαλαιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος1/4/12 10:56

    και που εισαι ακομα βρε παληκαρι σε λιγο τα 400 που παιρνεις θα εισαι υψηλομισθος ! λυπαμαι γιατι εσυ τωρα ξεκινας και πως θα δημιουργησεις,καποιοι αλλοι μεγαλυτεροι που πληρωναν μια ζωη δεν θα παρουν τιποτα ,οπως και ναχει για ολους μας μια ειναι η λυση και ολοι βαθια μεσα σας τη ξερετε ,ας το κανουμε λοιπον και συντομα και μη μασατε με αυτα που λενε γιατι σε τελικη αναλυση τι φοβομαστε μηπως και χασουμε τα 250 € ? !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/4/12 17:16

    Πρέπει να τους τιμωρήσουμε τώρα στις εκλογές.Δεν θα τους αφήσουμε να μας εκμεταλλευτούν άλλο!Φτάνει πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *