Μεγάλη πλέον είναι η ταλαιπορεία των οδηγών που κινούνται από Ρόδο μέχρι Κολύμπια με την λανθασμένη ρύθμιση των φαναριών. Και λέμε λανθασμένη γιατί για τα αυτοκίνητα που κινούνται...
επί της Ρόδου-Λίνδου έπρεπε να περιμένουν ελαχιστα στο κόκκινο (έτσι γίνεται σε όλο τον κόσμο). Εχουν προτεραιότητα μιας και κινούνται σε Εθνική οδό, αλλά εδώ συμβαίνει το αντίθετο. Ειναι περισσότερη ώρα αναμμένο το κόκκινο αντί το πράσινο. Ετσι δημιουργούνται ουρές και μετά από λίγο πηγαινεις στο επόμενο φανάρι για να ξαναπεριμένεις ενώ θα έπρεπε να είναι πράσινο . Ποτε οι αρμόδιες Υπηρεσίες θα τα φτιάξουν ?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
επί της Ρόδου-Λίνδου έπρεπε να περιμένουν ελαχιστα στο κόκκινο (έτσι γίνεται σε όλο τον κόσμο). Εχουν προτεραιότητα μιας και κινούνται σε Εθνική οδό, αλλά εδώ συμβαίνει το αντίθετο. Ειναι περισσότερη ώρα αναμμένο το κόκκινο αντί το πράσινο. Ετσι δημιουργούνται ουρές και μετά από λίγο πηγαινεις στο επόμενο φανάρι για να ξαναπεριμένεις ενώ θα έπρεπε να είναι πράσινο . Ποτε οι αρμόδιες Υπηρεσίες θα τα φτιάξουν ?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
εχω την εντυπωση οτι ειναι ετσι φτιαγμενα για να μην τρεχει ο καθε "Σουμαχερ" οποτε μια χαρα ειναι ετσι
ΑπάντησηΔιαγραφήμάλλον δεν κάνεις τη διαδρομή συχνά φιλε γι' αυτό μιλάς...
ΔιαγραφήTα φανάρια είναι απαράδεκτα, έτσι όπως είναι ρυθμισμένα θυμίζουν δημόσιο οργανισμό που είναι εντελώς ασυντόνιστος και ιδίως στην στροφή όπως πας από Ρόδογια Καλυθιές. Το φανάρι ανάβει κόκκινο για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος. Τα αυτοκίνητα που περνάνε από τα μάρμαρα του Κυριαζή έχουν απαράδεκτο μεγάλο χρόνο. Γενικά σε όλα τα φανάρια δεν υπάρχει κάποια κυκλοφοριακή φιλοσοφία, τα βάζουνε για να τα βάζουνε για να δείχνουν ότι δουλεύουν και καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καλύτερο θα ήταν σε κάποιους κόμβους να τοποθετηθεί σύστημα ηλεκτρομαγνητικό που ρυθμίζει το πότε θα ανάβει το πράσινο στη δευτερεύουσα οδό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης τα φανάρια κανονικά θα πρέπει να είναι ρυθμισμένα ώστε όταν κάποιος οδηγεί με την ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΗ ταχύτητα να βρίσκει συνεχώς πράσινο. Ας δοκιμάσει κάποιος να κάνει τη διαδρομή Ρόδος-Κολύμπια με την επιτρεπόμενη ταχύτητα. Θα έχει ενδιαφέρον το αποτέλεσμα, τόσο στον χρόνο που θα χρειαστεί, όσο και στο αν πράγματι τα φανάρια είναι κανονικά ρυθμισμένα.
Αυτού του είδους η ρύθμιση γενικώς είναι εύκολη και δυσκολεύει όταν θέλεις να εξυπηρετήσεις κάθετες οδούς με πολύ κίνηση, στην οποία αυτή κάθετη υπάρχει επίσης αντίστοιχη ρύθμιση. Αν δε, θέλεις να χρησιμοποιήσεις το ηλεκτρομαγνητικό σύστημα, τότε αυτού του είδους ρύθμιση καθίσταται πολύ δύσκολη, καθώς επηρεάζει κάθε κόμβο.
σήμερα το δοκίμασα με 80 από γκολφ μέχρι φαλιράκι.....Δεν υπάρχει ρύθμιση....ας το δοκιμάσουν κι άλλοι να μας πουν.
Διαγραφή80 είναι εκεί το όριο ή 50?
Διαγραφή40 ειναι χικ
Διαγραφήρε παιδια χικ, εγω πριν λιγο χικ, που πηγαινα με 200 χικ, ολα πρασινα ητανε χικ.. γεια μας !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΒΓΩ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΙΣΙΟΙ. ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΙΣΙΟΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΙΣΙΟΙ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΙΛΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΥΠΟΧΩΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ.
ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ ΕΠΙΣΗΣ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΝΗΣΙ 100.000 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ), Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΥΚΛΙΚΩΝ ΚΟΜΒΩΝ ΑΝΑ 2-3ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΣ.
ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΤΩΡΑ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ. ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ! ΕΙΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΕΙΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΥΚΛΙΚΟΥΣ ΚΟΜΒΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΙ ΟΧΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ ΟΔΗΓΗΣΗ, ΤΟΤΕ ΒΑΛΕ ΚΑΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΣ...ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΝΟΜΙΜΟΙ!
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΦΤΑΣΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΑΙΔΕΙΑ! ΤΕΛΟΣ!
Υ.Γ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗ ΡΟΔΟΥ - ΛΙΝΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ