επικαιρότητα

Δυσκολία των πωλήσεων του προορισμού 'Ρόδος' στο εξωτερικό λόγω πολιτικής ρευστότητας

Ανάγκη για στενότερη συνεργασία μεταξύ 
ΣΔΞΡ, ΕΞΡ και ΠΡΟΤΟΥΡ
Σε συνάντηση του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων της Ρόδου, αποφασίστηκε...
λόγω του σοβαρού ζητήματος της καθυστέρησης πληρωμής των προκαταβολών από τα τουριστικά πρακτορεία, να σταλεί επιστολή για την πιστή τήρηση των πληρωμών, όπως αναφέρονται και ρητά στα υπογεγραμμένα συμβόλαια.

Συνεχίζοντας τη δραστηριότητά του, ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων της Ρόδουπραγματοποίησε την πρώτη καλοκαιρινή του συνάντηση στο ξενοδοχείο “Διόνυσος”. Παρόντες στην συνάντηση εκτός από τα μέλη και το ΔΣ στου συλλόγου, ήταν ο κ. Αντώνης Καμπουράκης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, ο κ. Μπάμπης Παλογιαννίδης, γενικός διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ, καθώς και ο πρώην πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Γιάννης Κοφίνης.

Τα θέματα τα οποία αναφέρθησαν ήταν τα εξής:
1) Η υγιεινή των υδάτων στα ξενοδοχεία με ομιλητή τον κ. Παντελή Διακογεωργίου, πρώην νομίατρο Δωδεκανήσου, ο οποίος αναφέρθηκε στους κινδύνους από την λεγεωνέλα, (νόσο των λεγεωναρίων) και στις μεθόδους απολύμανσης.
2) Παρουσιάστηκε στα μέλη το portal κρατήσεων Book2Rhodes.com από την εταιρεία SolutionX, το οποίο δημιουργήθηκε με την πρωτοβουλία και την στήριξη του ΣΔΞΡ. Σκοπός του η άμεση προβολή και προώθηση των ξενοδοχείων του νησιού μέσω ενός δυναμικού portal. To site θα διαθέτει πλήρεις περιγραφές του νησιού, ξενοδοχείων, αξιοθεάτων, δυνατότητα εκδρομών, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, εστιατόρια, μπαρ και γενικότερα, επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε πρόταση σύνδεσης του portal στα αντίστοιχα site της ΕΞΡ και του ΠΡΟΤΟΥΡ. Παρόμοια πρόταση έχει γίνει και στο Δήμο Ρόδου για σύνδεση με το καινούριο του site.



Μ’αυτήν του την πρωτοβουλία ο ΣΔΞΡ προσπαθεί να προωθήσει με διάφορους τρόπους την ανάπτυξη του ροδιακού τουρισμού. Σκοπός και στόχος η άμεση προβολή και το κλείσιμο των διακοπών με τα ξενοδοχεία δίχως μεσάζοντες, οπότε θα δίνεται η δυνατότητα για καλύτερες τιμές. Η ενέργεια θα πρέπει να αναπτυχθεί και υποστηριχθεί από όλους τους φορείς και το κοινό, εφόσον θα δίνεται και η δυνατότητα κράτησης ακόμα και αεροπορικών εισιτηρίων από τη Ρόδο.
3) Συζητήθηκε η εξέλιξη της σεζόν και επισημάνθηκε, για άλλη μια φορά, η δυσκολία των πωλήσεων του προορισμού τις τελευταίες εβδομάδες, λόγω της πολιτικής ρευστότητας που προέκυψε μετά τις εκλογές της 6ης Μαΐου.
4) Συζητήθηκε επίσης το σοβαρό ζήτημα της καθυστέρησης πληρωμής των προκαταβολών από τα πρακτορεία και αποφασίστηκε να αποσταλεί, σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, επιστολή προς αυτούς για την πιστή τήρηση των πληρωμών, όπως αναφέρονται και ρητά στα υπογεγραμμένα συμβόλαια.

Αποφασίστηκε επίσης η συνέχιση της φιλοξενίας τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων από το εξωτερικό, για να μεταφέρουν στις πατρίδες τους τις ομορφιές, τις εξαιρετικές υπηρεσίες, τις δελεαστικές τιμές και γενικότερα τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία που θα αποκομίσουν από την παραμονή τους στο νησί. Παράλληλα, θα αποσταλούν και πάλι χιλιάδες newsletters σε μια προσπάθεια να ανατραπεί το αρνητικό κλίμα που επικρατεί σε ορισμένα ευρωπαϊκά κράτη.

Τέλος, επισημάνθηκε η ανάγκη για στενότερη συνεργασία μεταξύ ΣΔΞΡ, ΕΞΡ και ΠΡΟΤΟΥΡ.

http://traveldailynews.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος30/5/12, 12:39 π.μ.

    OLOI AXRISTOI EISTE .EDO THELETE POLEMO ME THN RAINAIR
    REMALIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/5/12, 10:24 π.μ.

      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η RYANAIR

      Στον καιρό της κρίσης που διανύουμε, όλο και κάτι μπορούμε να σκεφτούμε για να εξοικονομήσουμε χρήματα. Κάτι ανάλογο θα σκέφτηκε και η ιρλανδέζικη αεροπορική εταιρεία Ryanair, η οποία ξεκίνησε καμπάνια για να χάσουν οι επιβάτες και το πλήρωμα κιλά ώστε να καίει λιγότερα καύσιμα στα ταξίδια. Απίστευτο κι όμως αληθινό.

      Ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της εταιρείας Stephen McNamara σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «The Independent» δήλωσε μεταξύ άλλων: «Θέλουμε να μειώσουμε το κόστος με όποιον τρόπο γίνεται. Τα καύσιμα είναι βασικά και είναι πολύ ακριβά. Γι’ αυτό μειώσαμε τα γεύματα, τα ποτά και ζητούμε από τις γυναίκες αεροσυνοδούς που είναι στο πλήρωμά μας να χάσουν κιλά».

      Η εταιρεία μάλιστα σκέφτεται να εφαρμόσει έναν fat tax (φόρο πάχους) όπου οι πιο ευτραφείς επιβάτες θα πρέπει να πληρώνουν κάτι παραπάνω.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/5/12, 10:24 π.μ.

      ΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ

      Διαβάζοντας σήμερα την εφημερίδα Πρώτο Θέμα το μάτι μου πήγε σε ένα πολύ ωραίο αρθράκι του Γ.Παπασταφίδα που μιλάει για την γνωστή μας πλέον RYANAIR έχει ενδιαφέρον να το διαβάσει κάποιος.
      Μερικά σημεία μου τράβηξαν το ενδιαφέρον και μου θύμισαν τα δικά μας γεγονότα στο νησί με τους φορείς που εμπλέκονται στην υπόθεση αλλά και την πολυσυζητημένη παραίτηση του Γ.Μπαλαλή.

      Γράφει λοιπόν ο δημοσιογράφος Γ.Παπασταφίδας:
      Η RYANAIR στην ουσία απαιτεί απο σχεδόν εκβιαστικά απο τους τοπικους φορείς να επιδοτήσουν τις πτήσεις της και αν τύχει και αρνηθούν οι προσεγγίσεις των αεροσκαφών της σταματούν τινάζοντας στον αέρα τις τοπικές οικονομίες.


      Πως τα καταφέρνει?????/

      η εταιρία διαθέτει ενα πολυπληθές γραφείο μάρκετινγκ το οποίο εντοπίζει τα αεροδρόμια-στόχους.Απαραίτητη προϋπόθεση τα συγκεκριμένα αεροδρόμια να μην χρεώνουν κανένα,η στη χειρότερη περίπτωση ελάχιστα τέλη κατά την προσγείωση και απογείωση των αεροπλάνων της.
      Στη συνέχεια το τμήμα μάρκετινγκ επισκέπτεται την περιοχή και διοργανώνει συναντήσεις με τοπικούς φορείς(ξενοδόχους,δημάρχους,τοπικά επιμελητήρια,κ.α)όπου τους αναφέρει πως είναι έτοιμη να ανοίξει άμεσα την αγορά εγκαινιάζοντας δεκάδες δρομολόγια σε εβδομαδιαία βάση από διάφορες πόλεις της Ευρώπης.
      Παράλληλα ζητα απο τους τοπικούς φορείς μια χρηματική συμμετοχή για να διαφημιστεί η περιοχή μέσω της ιστοσελίδας της.Η συγκεκριμένη συμφωνία που υπογράφουν οι φορείς με τη RYANAIR έχει
      αυστηρές ρήτρες εμπιστευτικότητας ,αφού η διαρροή της θα είχε σημαντικές νομικές επιπτώσεις για την εταιρία απο της αρχές ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης,εφόσον απο την κοινοτική νομοθεσία απαγορεύεται αυστηρά η επιδότηση αεροπορικών δρομολογίων.Παράλληλα στη συμφωνία απαιτεί απο το αεροδρόμιο στο οποίο υπενθυμίζεται ότι δεν πληρώνει ούτε ένα ευρώ να εξυπηρετούνται κατα προτεραιότητα τα αεροσκάφη της ,έτσι ώστε να μην υπερβαίνει τα 30 λεπτά της ώρας το χρονικό διάστημα που το καθένα απο αυτά βρίσκεται στο έδαφος και επιβιβάζει-αποβιβάζει επιβάτες.

      ΖΗΤΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ
      Στη συνέχεια ρίχνει στην αγορά δεκάδες χιλιάδες θέσεις προ τον συγκεκριμένο προορισμό με τιμές κάτω του κόστους που φτάνουν ακόμη και τα 9 ευρώ ανα πτήση.
      Έπειτα απο μερικούς μήνες και αφού έχει δημιουργηθεί η κρίσιμη μάζα επισκεπτών,το τμήμα μάρκετινγκ της RYANAIR στέλνει επιστολές στους τοπικούς φορείς και ζητά επιπλέον χρήματα για την δήθεν προβολή του προορισμού(εξυπακούεται ότι καμία διαφημιστική προβολή δεν γίνεται απο την ιστοσελίδα της εταιρίας,αλλά απλώς αναφέρεται ο προορισμός όπου πετά ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλους).Οι τοπικοί φορείς συνήθως στην αρχή ενδίδουν ,φοβούμενοι τις αντιδράσεις απο τις τοπικές κοινωνίες ,οι οποίες μέσω των πτήσεων της εταιρίας βλέπουν την περιοχή τους να ζωντανεύει τουριστικά.Λίγους μήνες αργότερα οι εκπρόσωποι της RYANAIR επανέρχονται και ζητούν μεγαλύτερα ποσά απο τους τοπικούς φορείς κάτι που έχει ώς αποτέλεσμα αν δεχθούν να επιδοτούν εξ ολοκλήρου τα εισιτήρια των επιβατών που επισκέπτονται την περιοχή τους.

      ΤΟ ΖΟΥΜΙ

      Αν όμως οι φορείς δεν υποκύψουν στις ορέξεις του Ο΄Λίρι και των συνεργατών του,η εταιρία διακόπτει χωρίς προειδοποίηση τα δρομολόγια έχοντας αποκομίσει ενα σεβαστό κέρδος.Η Ryanair έχει ήδη επιλέξει τους επόμενους στόχους της και εξορμά.
      Αυτό έγινε όπως αναφέρουν παράγοντες του τουρισμού στη Ρόδο και στη Κω .Η εταιρία σταματά ή μειώνει δραματικά τα δρομολόγια της και παράλληλα εγκαινιάζει νέους προορισμούς -στόχους που δέχθηκαν τους όρους της.
      Όταν οι φορείς των πόλεων που δέχθηκαν την μυστική συμφωνία με την Ryanair δεν θα μπορούν να εκπληρώσουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις της εταιρίας ,θα ακολουθήσουν τη μοίρα των προηγούμενων προορισμών ....

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

S M S

Αναγνώστης: Λεωφορείο της γραμμής... Τι παρατηρήτε?

M M S

M M S

Μετάφραση

παράπονα Ρόδου
1 εικόνα 1000 λέξεις στο Instagram!




Δείτε επίσης