ροή ειδήσεων

Δήμητρα Παπανδρέου: "Ζω με 800 ευρώ"!

Σταθερά την Ρόδο για τις διακοπές της
"Τελευταία φορά που αγόρασα ρούχα, ήταν πριν από τέσσερα χρόνια" λέει χωρίς να νοιάζεται για τις κριτικές η Δήμητρα Παπανδρέου, μιλώντας αποκλειστικά στο FTHIS.GR ...


Απο την Δήμητρα Δάρδα

Η Δήμητρα Παπανδρέου περιγράφει την οικονομική κατάσταση που βιώνει σήμερα, μιλώντας αποκλειστικά στο FTHIS.GR.

" Όπως όλοι οι Έλληνες, έτσι κι εγώ ζω με πολύ λίγα χρήματα και προσπαθώ να αντεπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου. Η σύνταξη μου έχει μειωθεί πάρα πολύ. Έχει καταλήξει στα 800 ευρώ και φτάνει ίσα ίσα για να πληρώνω τους λογαριασμούς του σπιτιού, χωρίς να περισσεύουν χρήματα για μένα. Έχω να αγοράσω ρούχα εδώ και τέσσερα χρόνια!" δηλώνει με απογοήτευση.

"Βρίσκομαι ακριβώς στην ίδια μοίρα με όλους και βιώνω την κρίση πολύ σκληρά. Έχει αλλάξει ολόκληρη η ζωή μου. Δεν βγαίνω πια καθόλου, δεν θέλω να κάνω έξοδα και αρνούμαι βραδινές προσκλήσεις" τονίζει η Δήμητρα Παπανδρέου.

Πού βρίσκεται, όμως, αυτή την εποχή;

"Ετοιμάζομαι να κατέβω στην Σύμη για να κάνω το τάμα μου, όπως κάθε χρόνο, στον Αρχάγγελο Μιχαήλ που θεωρώ προστάτη μου. Στην συνέχεια θα ταξιδέψω στην Ρόδο, καλεσμένη του καλού μου φίλου και εξαιρετικού σεφ Θοδωρή Αγγελασόπουλου περιγράφει η Δήμητρα Παπανδρέου και συνεχίζει:
" Έχω αρκετούς γνωστούς στο νησί. Ελπίζω να συναντήσω και φέτος την φιλενάδα μου, την στιχουργό Βίκυ Γεροθόδωρου, με την οποία εργαζόμασταν μαζί στην Ολυμπιακή. Επιλέγει κι εκείνη σταθερά την Ρόδο για τις διακοπές της".

fthis.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος25/7/12 23:00

    Μας δουλεύει και η Δήμητρα!!!!!!!!!! Μακάρι ναχα κι εγώ 800 Ευρώ το μήνα σύνταξη και ενοίκια από 3 μεζονέτες. ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος26/7/12 01:23

    XESTIKA DHMHTRA ME POSA PERNAS.OTAN KLEBATE ESY KAI O KATARAMENOS KALA HTAN E MORI????
    ASTO DIAOLO NA PAS MAZI ME TON KATARAMENO SOU TON PASOKO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος26/7/12 09:22

    EKLISI PARAKALOUME OPOS VOITHISETE TIN FTOHIA DIMITRA KATATHESTE TON OVOLOSAS STON LOGARIASMO POU ANIXE SE TRAPEZA GIA NA MPORESI NA AGORASI KANENA FOREMATAKI KE KANENA PAPOUTSAKI ,E KE NA PERISEPSI TIPOTE MIA POU THA ERTHI STI RODO ,GIA TIN VRADINITIS EXODO,OS ANTALAMA THA VGITE MIA FOTO MAZI TIS NA TIN KORNIZARETE DIPLA APOU TOU SIZIGOTIS ANDREA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος26/7/12 15:49

    ΟΥΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ το ανεκδοτο της ημερας......μηπως να το διορθωση η κυρια....αντι 800 το μηνα να γραφε 800 την εβδομαδα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *