ροή ειδήσεων

Έκκληση προς φιλόζωους

Καλησπέρα ζητω την οποια βοήθεια απο οσους φιλόζωους μπορουν οτι και οπως μπορούν για να φτιαξω ενα χωρο (περίφραξη) για να βαλω τα 12 αδεσποτα που φιλοξενω... μεχρι να βρουνε οικογένειες να υιοθετηθούν, μεχρι και σημερα τα φιλοξενω σε ενα διαμέρισμα που ηταν της συχωρεμενης της γιαγιάς μου ομως επειδη παντα κάποιος υπαρχει που ενοχλειτε ετσι και τωρα καποιος που ενοχλείτε απο τη γειτονιά μου εχει κυριξει πολεμο με γενομιο και εισαγγελέα και συντομα θα εχω πρόβλημα (ειδη εχω) εχω χωραφι ομως ειμαι ανεργη εδω και 1 χρονο και με δυσκολια τα βγαζω περα τα λιγα μεροκάματα που βγαζω καθαρίζοντας σπιτια ειναι για το φαγητο και τα φαρμακα για τα σκυλακια μιας και καποια απο αυτα τα βρηκα άρρωστα . χρειαζωνται αρχικα πλεγκα γυρω στα 50 μετρα κολόνες για στηριξη του πλεγματος και καποιος οποιος να ξερει να το φτιαξει καθως και καποια σπιτακια οποιος θελει να πρωσφερει την οποια βοηθεια μπορει να επικοινωνήσει σε αυτο το mail araxni33@hotmail.gr. ευχαριστω

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *