ροή ειδήσεων

Δεν ανανεώνουν το βιβλιάριο πρόνοιας γιατί... εργάζεται !

Θα ήθελα να θηξω ενα προσωπικό θεμα που αφορά την πρόνοια Ρόδου. Ειχα ασφάλεια προνοια, λόγο ηλικιας δεν εργάζομαι και δεν εχω ένσημα ακόμα... ειμαι χωρισμένη και δεν εχω συζηγο για να με ασφάλιση. Πηγα να κανω ανανέωση βιβλιαρίου πρόνοιας με ολα τα δικαιολογιτηκα που χρειάζονται για ξανανανεωση βιβλιαρίου. Ειχα κανει κατάθεση πριν τρεις μηνες, ηρθε και κοινωνική λειτουργός και ειδε την κατάστασή μου αν ειναι αλήθεια, και ειδε οτι ειναι αλήθεια οτι ειχα κατάθεση για στα χαρτια μου. Μετα απο ενα τρίμηνο ηρθε η απάντηση αρνητική οτι δεν μπορούν να μου ανανεωσουνε το βιβλιάριο μου λογο λενε οτι δεν ειχα εργασία, αν ειχα εργασια θα ασφαλιζόμουν στην πρόνοια; χρειαζόμουν την ασφάλεια της πρόνοιας λογο ασθενείας και παθήσεων που εχω ωστε να περνω τα φάρμακα μου τα οποια κοστίζουν και δεν εχω να τα αγοράσω. Δεν ζηταω χρηματα ζηταω την ασφαλεια ως άνθρωπος που εχει πρόβλημα υγείας δεν εχω την οικονομική δύναμη να παω σε εξωτερικό γιατρό για να πληρώσω. Και ερωτομαι η προνοια ειναι για τους πλούσιους ή για τους φτωχούς; και γιατί λέγεται τοτε πρόνοια; 

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *