επικαιρότητα

Αυτός είναι ο εφοπλιστής που αρνείται να πληρώσει το χαράτσι.

Διαβάστε το όνομα - δείτε φωτό
Ξεφτίλα. Αυτοί είναι οι Έλληνες εφοπλιστές;
Ένας από τους κορυφαίους Έλληνες εφοπλιστές ,κατέχοντας εξέχουσα θέση στην παγκόσμια ναυτιλία με δεκάδες τάνκερ,δεν έχει αποδόσει τον ειδικό φόρο ακινήτων...
τα τελευταία χρόνια, ύψους 6,2 εκ.ευρώ,για ένα τεράστιο ακίνητο που έχει στην ακτοχή του δίπλα από το Ωνάσειο. Η υπόθεσή του έχει σταλεί στην ειδική επιτροπή του υπουργείου οικονομικών που εξετάζει τ'έτοιου είδους υποθέσεις,ενώ ο εφοπλιστής , με την στρατιά δικηγόρων που διαθέτει θα προσφύγει στα διοικητικά δικαστήρια κατά του καταλογισμού του φόρου.
Βέβαια εάν ήταν κανένας άνεργος,η μισθωτός που δεν θα είχε να πληρώσει 300 ευρώ για το χαράτσι,αυτή τη στιγμή δεν θα είχε ρεύμα, γιατί η ΔΕΗ θα είχε σπεύσει να του κόψει.
πηγή:6ΗΜΕΡΕΣ



Ένας από τους κορυφαίους έλληνες εφοπλιστές, ο οποίος κατέχει εξέχουσα θέση στην παγκόσμια κατάταξη, με δεκάδες τάνκερ. Πρόκειται για τον Ιωάννη...

Αγγελικούση, ο οποίος φέρεται να μην έχει αποδώσει ειδικό φόρο ακινήτων (Ν. 3031/2002) τα τελευταία 6 χρόνια συνολικού ύψους 6,2 εκατ. ευρώ για ένα τεράστιο ακίνητο 6.000 τ.μ. που έχει στην κατοχή του δίπλα στο Ωνάσειο καρδιοχειρουργικό κέντρο, όπως σας γράψαμε και σε προηγούμενη ανάρτησή μας.



Στο συγκεκριμένο ακίνητο, το οποίο είναι εγγεγραμμένο σε εξωχώρια εταιρεία, έχουν επιβληθεί ειδικοί φόροι ακινήτου, που αναλογούν στο 3% της αντικειμενικής του αξίας μέχρι το 2009 και στο 15% μετά το 2009, σύμφωνα με το νόμο που ψηφίστηκε τα τελευταία χρόνια για τα ακίνητα που έχουν δηλωθεί σε offshore εταιρείες.

Η υπόθεση έχει σταλεί στην Ειδική Επιτροπή του Υπουργείου Οικονομικών, που εξετάζει τέτοιου είδους υποθέσεις, ενώ ο ίδιος προτίθεται να προσφύγει και στα Διοικητικά Δικαστήρια κατά του καταλογισμού του φόρου.

Το ρεπορτάζ είναι του Θάνου Πασχάλη από την εφημερίδα 6ΗΜΕΡΕΣ.

Ποιος είναι ο Ιωάννης Αγγελικούσης

Επίτιμος διδάκτορας από το εκπαιδευτικό ίδρυμα Webb Institute της Νέας Υόρκης ανακηρύχθηκε ο μεγαλύτερος Ελληνας εφοπλιστής Ιωάννης Αγγελικούσης, στις 22 Ιουλίου 2010. Στην ομιλία του, τότε, στους απόφοιτους ο Έλληνας εφοπλιστής μεταξύ άλλων επεσήμανε:

- η ναυτιλία ωφελήθηκε πλήρως από την παγκοσμιοποίηση
- η ανάπτυξή της θα είναι συνεχής και στο μέλλον
- η Ευρώπη και οι ΗΠΑ δεν θα συγκροτούν για πολύ καιρό ακόμη το κέντρο της παγκόσμιας οικονομίας, η οποία στρέφεται σταδιακά προς την Ανατολή.
- Κίνα και Ινδία γίνονται σιγά σιγά ισχυροί παίκτες της παγκόσμιας οικονομίας

Ο Χιώτης πλοιοκτήτης Γιάννης Αγγελικούσης βραβεύθηκε πάλι στη Νέα Υόρκη, την επόμενη χρονιά, από το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο ως «Πρόσωπο του 2011»

Ο κ. Αγγελικούσης είναι σήμερα ο κορυφαίος Ελληνας εφοπλιστής. Η χωρητικότητα των συνολικά 120 πλοίων του στόλου του με βάση στοιχεία του 2010 ξεπέρασε τους 20.000 τόνους, σχεδόν διπλάσια από τον δεύτερο της λίστας, που περιλαμβάνει ονόματα όπως οι κύριοι Προκοπίου, Οικονόμου, Τσάκος και Ρέστης. Ο όμιλος του Γιάννη Αγγελικούση αποτελείται από τέσσερις εταιρείες, οι οποίες διαχειρίζονται φορτηγά, δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.

Ο κ. Αγγελικούσης ανήκει στη δεύτερη γενιά εφοπλιστών. Πάντα μνημονεύει τιμητικά τον πατέρα του Αντώνη για τη μεγάλη προσφορά του στην οικογένειά του, στον όμιλο των επιχειρήσεων που δημιούργησε και στην πατρίδα. Ακολουθώντας την παράδοση που δημιούργησε ο πα [Ξεπέρασε τους 20.000 τόνους η χωρητικότητα των συνολικά 120 πλοίων του στόλου του κ. Αγγελικούση με βάση στοιχεία του 2010. ] ατέρας του, ο κ. Αγγελικούσης τιμά την ελληνική σημαία στα καράβια του και απασχολεί πολλούς Ελληνες ναυτικούς, φροντίζοντας πάντα για την καλύτερη επιμόρφωση των στελεχών του.

Ο Αντώνης Αγγελικούσης (1919 - 1989) πέρασε μια πολυκύμαντη σταδιοδρομία, για να φθάσει να αναδειχθεί τη δεκαετία του ’70 μεταξύ των κορυφαίων Ελλήνων εφοπλιστών. Ηταν ασυρματιστής του Εμπορικού Ναυτικού, έγινε ναυτικός πράκτορας και αργότερα απέκτησε δικά του καράβια μαζί με άλλους ανερχόμενους τότε εφοπλιστές. Στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου ο Αντώνης Αγγελικούσης μετείχε στην Αντίσταση και τιμήθηκε δύο φορές από την Πολιτεία για τη συμμετοχή του στη ριψοκίνδυνη αποστολή απαγωγής του Γερμανού στρατιωτικού διοικητή της Κρήτης.

Η ενασχόλησή του με τη ναυτιλία άρχισε το 1950, αλλά ο μεγάλος σταθμός στην πορεία του ήλθε το 1972, όταν εξασφάλισε μεγάλο τραπεζικό δάνειο στις ΗΠΑ ύψους 25 εκατ. δολαρίων για να επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητες του ομίλου του Angelicoussis Shipholding Group Ltd. Οταν έφυγε από τη ζωή το 1989 αφήνοντας τις επιχειρήσεις του στη διαχείριση του γιου του Γιάννη και της κόρης του Αννας, ο Αντώνης Αγγελικούσης διαχειριζόταν έναν στόλο 45 πλοίων. Η Αννα Αγγελικούση αναπτύσσει εδώ και χρόνια δικές της δραστηριότητες από κοινού με τον σύζυγό της, τον γνωστό εφοπλιστή Χρήστο Κανελλάκη.

Πιστός στην ελληνική σημαία

Ο Γιάννης Αγγελικούσης γεννήθηκε το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο του Harvard. Με τη σύζυγό του Ελισάβετ, η οποία κατάγεται από το Τέξας, έχει αποκτήσει μία κόρη, τη Μαρία. Σε δημόσιες παρουσίες του, όπως έκανε και τη Δευτέρα στην εκδήλωση του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου στη Νέα Υόρκη, μνημονεύει πάντα με συγκίνηση τον καθοριστικό ρόλο που έπαιξε στη ζωή και [Ο Γιάννης Αγγελικούσης πάντα μνημονεύει τον πατέρα του Αντώνη για τη μεγάλη προσφορά του στην οικογένειά του, στις επιχειρήσεις που δημιούργησε και στην πατρίδα.] την επιχειρηματική επιτυχία του η αφοσιωμένη σύντροφος της ζωής του.

Πριν από έξι χρόνια, όταν τιμήθηκε από τη διεθνούς κύρους Lloyd’s List ως «Προσωπικότητα της Ελληνικής Ναυτιλίας για το έτος 2005», ο κ. Αγγελικούσης στάθηκε ιδιαίτερα στη συμβολή δύο προσώπων στην επιτυχία του. Υπογράμμισε ότι έμαθε όλα τα μυστικά της δουλειάς από τον πατέρα του αντλώντας από τη γνώση και τις πλούσιες εμπειρίες του, ενώ σε όλες τις επιτυχίες και τις δύσκολες στιγμές είχε πάντα στο πλευρό του τη σύζυγό του Ελισάβετ.

Σήμερα, ο κ. Αγγελικούσης, άνθρωπος χαμηλών τόνων και μάλλον δυσπρόσιτος, συνεχίζει να επεκτείνει με ταχείς ρυθμούς τις παγκόσμιες δραστηριότητές του, έχοντας πάντα τον Πειραιά ως κέντρο των επιχειρήσεών του. Παρά τις κατά καιρούς απογοητεύσεις από την πολιτική αντιμετώπιση της ναυτιλίας από τις κυβερνήσεις, παραμένει πιστός στην ελληνική σημαία και στηρίζει τους Ελληνες ναυτικούς, αναγνωρίζοντας την καθοριστική συμβολή τους στην επιτυχία του.

Δεν κρύβει όμως και τη δυσαρέσκειά του για τη μεταχείριση της Ελλάδας από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, τα οποία, όπως είπε τη Δευτέρα στη Νέα Υόρκη, αναφέρονται συνεχώς στα προβλήματα της Ελλάδας με το χρέος, ξεχνώντας ότι πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης αλλά και οι ΗΠΑ έχουν τα ίδια προβλήματα.


Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος26/11/12, 5:49 μ.μ.

    το χαρατσι ρε δεν ειναι για τους εξυπνους και τους ξυπνιους, ειναι για εμας τους μαλακες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

S M S

Αναγνώστης: Λεωφορείο της γραμμής... Τι παρατηρήτε?

M M S

M M S

Μετάφραση

παράπονα Ρόδου
1 εικόνα 1000 λέξεις στο Instagram!




Δείτε επίσης