ροή ειδήσεων

Το ΙΚΕΑ της Ρόδου

Περίμενα και γω τη μέρα που θα άνοιγαν τα ΙΚΕΑ στη Ρόδο!!!! Όταν όμως πήγα, απογοητεύτηκα οικτρά! Οι ''τύποι ''φαίνεται ενδιαφέρονται μόνο... για το παραδάκι μας και μας υποτιμούν τελείως, αφού πρόκειται για έναν μικρό εκθεσιακό χώρο, με ελάχιστα είδη και καταλόγους από τους οποίους μπορείς να παραγγέλνεις! Μα πως είναι δυνατόν, να παραγγείλω ένα έπιπλο το οποίο δεν έχω δει από κοντά;;; Όπως φαίνεται, μας θεωρούν ανίδεους επαρχιώτες!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

parapona-rodou.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος10/11/12 16:40

    Μα αν το βλέπετε έτσι είστε ανίδεοι επαρχιώτες!Μπορείς λοιπόν εσύ που το βλέπεις έτσι (και που στανταράκι έχεις κάποιο από εκείνα τα ροδιτομάγαζα που πουλάνε αντικείμενα σχεδόν μιας χρήσης και τα πουλάνε 100000% πιο πάνω από ότι θα έπρεπε να τα πουλάνε )απλά να μην πηγαίνεις. Τί μας το λες εμάς ? Αν πάω και δω κάτι που με προσβάλει δεν θα ξαναπάω .Δεν περιμένω να μου πει κάποιος να μην πάω . Φτάνει πια με αυτή την νοοτροπία. Εσύ με προσβάλεις . Που προσπαθείς να με καθοδηγήσεις . Και για την ιστορία προσωπικά πιστεύω ότι τα μαγαζιά που πουλάνε ποιοτικά πράγματα σε καλές τιμές δεν θα πληγούν από τέτοιες κινήσεις. Ο σωστός καταναλωτής ξέρει που θα πάει να ψωνίσει και τι θα πάρει. Ενα παράδειγμα .... άνοιξε jumbo ,έτσι ?? Ετσι! Ξέρω ότι αντικειμενικά τα παπούτσια και τα ρούχα που πουλάει δεν είναι και τόσο ποιοτικά (δερμάτινα,καλοραμμένα,ανθεκτικά στα πλυσίματα,καλά υφάσματα κτλ.) -----> Θα πάω να ψωνίσω από μαγαζί με παπούτσια ή από κάποιο μαγαζί με ρούχα !Αν θέλω να πάρω κουζίνα δεν θα πάω στο ΙΚΕΑ (και πάλι διατηρώ μια επιφύλαξη γιατί δεν έχω εμπειρία σε τέτοια είδη) . Αν θέλω όμως να πάρω καναπέ(κάτι το οποίο το έχω τεστάρει και από το σπίτι μου και από των συγγενών και φίλων μου ) πρώτα θα πάω από τα ικεα και μετά θα πάω από τα υπόλοιπα μαγαζιά να κάνω την έρευνα αγοράς. Ασε που ο ανταγωνισμός σε αυτό το επίπεδο μόνο καλό μπορεί να κάνει στον καταναλωτή αφού θα ρίξει τις τιμές στα υπόλοιπα καταστήματα που μεταξύ μας μερικά απο αυτά πουλάνε με καπέλο 300 και 400% .Αυτά είχα να πω που τονίζω ότι είναι προσωπικές μου απόψεις που δεν χρειάζεται απαραίτητα να τις ενστερνίζεται και άλλος κόσμος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/11/12 16:59

    ΕΣΕΙΣ ΟΙ ''ΑΝΩΝΥΜΟΙ'' ΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ????ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ??????ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!!! ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ,ΝΑ ΚΡΑΖΕΙΣ ΤΑ ''ΡΟΔΙΤΟΜΑΓΑΖΑ'' ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΙΝΤΡΙΓΚΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/11/12 20:52

      ενω εσυ εισαι "επωνυμος" ρε παπαρα ε, παπαρα!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος10/11/12 17:04

    Συνηθως τα IKEA εχουν εδρα μεγαλες πολεις, με πληθυσμο και μεγεθος αγορας, που να δικαιολογουν τους μεγαλους εκθεσιακους χωρους. (Ευκολα τα κτιρια τους ξεπερνανε σε ογκο, και αυτο του αεροδρομιου της Ροδου)
    Οταν μπηκες στο ΙΚΕΑ Ροδου, θα ειδες οτι μπροστα και με μεγαλα γραμματα γραφει ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΩΝ. Εχουν λιγα στην εκθεση, υπαρχει ομως καταλογος και ιστοσελιδα στο διαδυκτιο. Η ευκολια που σου κανουν, ειναι οτι γλιτωνεις την μεταβαση στην Αθηνα, και δεν χρειαζεται να κανονισεις εσυ την μεταφορα.
    Απο κει και περα ελευθερη αγορα εχουμε, επιλεγεις και ποιοτητες και μαγαζια οπως σε βολευει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος10/11/12 17:17

    ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΟΘΗΚΕ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/11/12 18:02

    σωστά. δεν έχει κόμβο. το ότι ανοίγει ΙΚΕΑ στην Ρόδο σημαίνει ότι οι Ροδίτες έχουμε μεγάλη αγοραστική δύναμη και είμαι περήφανος που είμαι Ροδίτης. Οσοι λοιπόν κομπλεξικοί βρίζετε τους Ροδίτες ένα θα πώ. Ροδίτες δεν θα γίνετε ποτέ. Γ' αυτό αν έχετε πρόβλημα με την Ρόδο και τους Ρδίτες να πάτε απο εκεί που ήρθατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/11/12 18:20

      ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ..ΟΣΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΚΛΠ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΔΙΤΕΣ!!ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥΣ!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/11/12 18:48

      Στα μερη σας κωλοβλαχοι που μαθατε και την Ροδο ζωα. Μεταθεση στα γαμοστρατοπεδα των περιοχων σας. Που δεν εχετε στον ηλιο μοιρα και μου γινεστε ολοι στρατιωτικοι και αστυνομικοι και δημοσιοι υπαλληλοι γενικα, και ελληνικα δεν ξερετε να μιλησετε μιλατε τα βλαχικα σας και μας λετε και χωριατες!!! ΟΥΣΤ ΡΕ ΓΙΔΙΑ!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/11/12 22:07

      και καθονται εδω ακομα και οταν αποστρατευτουν....

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/11/12 23:01

      Καλύτερα να φύγουν να μείνουμε και χωρίς στρατό. Ελεύθερη περιοχή!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος15/11/12 12:13

      Που κολλανε ο Στρατος, η αστυνομια και οι δημοσιοι υπαλληλοι τωρα?? Γιατι οσοι δουλευουν στα ξενοδοχεια παρεα με τους Αλβανους και τους Βουλγαρους ειναι οσοι εχουν στον ηλιο μοιρα?? Απο Ρόδο ειμαι απλα ωρες ωρες ντρεπομαι για τους Ροδιτες που εχουν τετοια νοοτροπια και τροπο σκεψης... γι'αυτο μένει πίσω ο τόπος.....

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος12/8/15 23:55

      Εσεις που σχολιασατε παραπανω ειστε ακριβως ο λογος που καποιοι βριζουν τους ροδιτες και παιρνει η μπαλα και οσους δε φταινε. Τα σχολια σας δειχνουν το κομπλεξ σας, τον αρρωστημενο τοπικισμο σας και το χαμηλο νοητικο σας επιπεδο. Ελπιζω να ειστε η εξαιρεση και οχι ο κανονας.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος4/7/16 18:14

      Φίλε μου εξαιρετική και πολύ πληρωμένη απάντηση.Απλα μάλλον με την ελάχιστη νοημοσύνη που χρειάζεται κάποιος,μπορεί να καταλάβει πως οι Αστυνομικοί και οι Στρατιωτικοί που υπηρετούν στο νησί τούτο είναι μόνο για να διασφαλίζουν την Ελευθερία σε όλα τα επίπεδα της ζωής αυτού του τόπου.Τωρα πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που μάλλον το Αίμα που κυλάει στις φλέβες τους είναι απλά μια κόκκινη ουσία χωρίς ταυτότητα και πανό από όλα ήθος. Α και μην ξεχάσω κάτι: ο χαζόκλεφτοτουρισμος που παρέχετε είναι στην Δύση του όποτε μάλλον στα ΜΕΖΕΑ τον παραπάνω θα ξανάστραφειτε για να σας νοικιάζουν τα χαμόσπιτα που θέλετε να ονομάζετε σπίτια.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος10/11/12 18:28

    ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΠΑΣ ΣΕ ΞΥΛΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΕΙΣ?ΣΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΕΤΟΙΜΗ?ΠΩΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ?ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ.ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ΝΤΟΠΙΟΙ ΤΟΥΣ ΣΦΙΞΕΙ ΛΙΓΟ Ο ΚΩΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος10/11/12 18:56

    poly aparadekti i kataggelia. Na eimaste efxaristiemi pou irthan ta ikea kai stin rodo dioti allios poly apo emas tha exeime ta idia epipla kai meta apo 50 xronia dioti ta topika magazia mas koroidevoun. Mexri tora kapoioi apo emas pigename stin athina mia mera gia na psonisoume sta ikea. Plyroname ena karo metaforika gia na mas ta feroun stin rodo. Tora glitoneis ta metaforika. Ean thes na deis prota to epiplo, pygene stin athina, des to kai ella na to parageileis edo, tha glitoseis polla metaforika. Kai sto kato kato, den sou valane to maxairi sto lemo na psoniseis soni kai kala sta Ikea....epylogi to kathe enos einai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/11/12 19:23

      ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!!ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ?ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ????ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ............ΚΑΙ ΘΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/11/12 20:41

      iepame: OPOIOS ENDIAFERETE. Etsi kai allios, ksereis esy (tou ypsilou epipedou) posoi rodites pane stin athina to proi kai erxontai to vradi, mono kai mono na pane na psonisoune sta ikea??? giati akoma kai me to isiterio tous vgenei ftinotera apo to na ta psonisoun edo.....E, loipon, se polyroforo oti ekatontades rodites pane kathe xrono stin athina stad ikea kai plyronoun KAI ISITIRIO, KAI metaforika na tous ta steiloun. E, tora tha glitonoun ta metaforika. Katalaves???i prepei na to anaptikso ligo perisotero giati esy den eisai kai spirto ap'oti fenete...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/11/12 12:21

      Ανώνυμος10/11/12 7:23 μ.μ. Και εγω ξέρω πολύ κόσμο που πάει Αθηνα για μια μέρα να παραγγείλει επιπλα απο το Ικεα και οχι μόνο. Τωρα που το εχουμε εδω θα γλιτώνουμε τα μεταφορικα!! Τι δεν καταλαβαινεις? καλα σε λεει ο απο πάνω σπίρτο!! αχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος10/11/12 19:23

    kala s leei re..an den s aresei pim pigaineis..ayto einai etsi kai aliws ekthesiako k oti thes paragkelneis..an se eidan aytoi mono san paradakimou les asteia.....enw edw sti rodo oloi oi magazatores mas vlepun san filarakia..xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος10/11/12 19:35

    Απαράδεκτη η ανάρτηση.
    Το ΙΚΕΑ άνοιξε εδώ ως ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΩΝ και ΟΧΙ για να εκθέσει προϊόντα. Άρα, δεν πήγαν να κοροϊδέψουν κανέναν.
    Γνωρίζω πολλούς συντοπίτες ροδίτες που πήγαν Αθήνα, επισκέφτηκαν το ΙΚΕΑ για να αγοράσουν προϊόντα τα οποία είχαν ήδη επιλέξει από τον κατάλογο ή την ιστοσελίδα και επέστρεψαν την ίδια μέρα.
    Τώρα αυτά τα έξοδα θα τα γλυτώνουν. Δεν είναι σημαντικό αυτό;

    Όσο για αυτούς που ακόμα μία φορά έστρεψαν τα σχόλια σε μάχη ροδιτών-μη ροδιτών, δεν έχετε βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια επιτέλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος10/11/12 20:13

    Πηγα και εγω.
    κατανοητο οτι ειναι κεντρο παραγγελιων και παραλαβων και σε καμια περιπτωση δεν μπορουν να κανουν ενα καταστημα οπως αυτα της Αθηνας.
    Γιατι δεν εχουμε και τον πληθυσμο της Αθηνας.
    Αλλα οχι και 50 τετραγωνικα.
    Το θεμα ειναι οτι μας στεναχωρει το ολο θεαμα οχι για κανεναν αλλο λογο.
    Απλα περιμεναμε ενα μαγαζι να ανοιξει και να δωσει δουλεια σε 15 ατομα πχ.
    Και να κρατησει. Δυστυχως ομως ετσι οπως ειναι δεν θα κρατησει πολυ.
    Οπως δεν θα κρατησει διπλα του και το ιντερσπορτ γιατι ειναι πανακριβο.
    Αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα...
    Ευελπιστουμε λοιπον οπως ειπε και ενας φιλος οτι οταν του δοθει αδεια θα το μεγαλωσουν και θα βαλουν περισσοτερα πραγματα μεσα. Σαν εκθεσιακο κεντρο παντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος10/11/12 20:23

    ego den eho lefta oute gia IKEA oute gia epipla, mou ta pirane oi trapezes opote hestika ti lete bouaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος10/11/12 21:01

    ΚΑΛΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ!ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΕΝΕΡΩΣΕΤΕ!ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ!ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑ ΜΕ ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΑ ΓΕΛΙΑ!ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΙΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΒΑΖΕ ΤΑΜΠΕΛΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΥΕΙ ΚΙΟΛΑΣ!ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10/11/12 21:35

    ο κυριος Παππου οπως εκλεισε το δικό του κατάστημα
    στην πόλη έτσι θα κλεισει και τα υπολοιπα
    να το χαιρονται αυτοί που τον διαλεξαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος10/11/12 23:02

    Παντως η καλυτερη διαφημηση για ενα καταστημα ειναι η αρνητικη. Εγω θα συμφωνισω οτι αυτο που γλυτωνω εγω προσωπικα ειναι τα εισητηρια Ροδο - Αθηνα και η ταλαιπορια με της μεταφορικες. Οσο για τα ροδιτικα μαγαζια θα πω το εξης. Εαν θελω τουρκικα επιπλα παω και τα περνω απευθειας απο την Τουρκια οχι να τα πληρωνω και σε τιμες 3πλασιες μην πω και παραπανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος11/11/12 00:40

    ΡΕ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΥΡΙΧΤΕΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΙ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΡΟΔΟΥ?????
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ, ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΣΤΥΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΛΙΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΕΙ Η ΜΑΡΜΑΓΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος11/11/12 00:59

    Συμφωνω 1000 φορες μαζι σου φιλε να στιριξουμε τα τοπικα καταστηματα. Αλλα εφοσον μας στηριζουν και αυτοι. Δεν γινεται το ιδιο προιον στην Αθηνα να εχει 10 ευρω και στην Ροδο να εχει 20 και 30 και μετα περιμενεις να στηριξουμε τα τοπικα μαγαζια. Αυτο θα πρεπει πρωτα να το σκεφτουν οι καταστηματαρχες και μετα οι καταναλωτες. Ο Καταναλωτης θα παει εκει που ειναι φτηνα. Εγω προσωπικα χεστηκα τη ρατσα ειναι αυτος που το εχει το μαγαζι. Ειδικα τωρα που εχουν ξεσκισει τους μισθους καθε φορα ολο και λιγοτερα περνουμε θα παω εκει που με συμφερει δεν θα κοιταξω εαν ειναι πολυεθνικη η τοπικο μαγαζι. Για αυτο κοψτε την προπαγανδα για τοπικα και ελληνικα μαγαζια. Η Λυση ειναι μια η ριχνετε της τιμες οι δεν θα βλεπεται πελατες με τα κυαλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος11/11/12 17:39

    AΝ ΕΙΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΣΕ ΕΤΣΙ
    ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΣΕ ΙΔΙΟΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΗΛΟΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΤΟΤΕ ΕΙΣΕ ΛΑΘΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος11/11/12 23:11

    Παιδια καλησπέρα, διατηρώ κατάστημα με έπιπλα στην Ρόδο εδώ και 7 χρόνια εισάγοντας απ'ευθείας από το εξωτερικό και τελευταία και από ελληνικά εργοστάσια. Σας ενημερώνω ότι οι τιμές που πουλάω εγώ τουλάχιστον είναι ίδιες από το 2008 ενώ παράλληλα όλα έχουν ακριβείνει (κόστος προιόντων, μεταφορά, φόροι κλπ...) Ενα καναπέ που τον πουλάω 1550, πληρώνω γύρω στα 230 ευρώ ΦΠΑ και ΔΗ.ΦΟ.ΔΩ, τον αγοράζω 700 ευρώ, χρειάζομαι 280 ευρώ να τον φέρω μέχρι την Ρόδο, και βγάζω κέρδος 350 ευρώ (δηλαδή 22% κέρδος που στο τέλος του χρόνου θα φορολογηθώ και σε αυτό με τουλάχιστον 20%).

    Το κακό με το ΙΚΕΑ δεν είναι ότι ήρθε και άνοιξε εδώ, αλλά ότι κανείς από τους τοπικούς παράγοντες δεν σκέφτηκε ότι ανοίγοντας ΙΚΕΑ θα κλείσουν πολλά από τα τοπικά καταστήματα σε κλάδους όπως επιπλα, επιπλα κουζίνας, είδη κιγκαλερίας, λευκά είδη και χαλιά, φωτιστικά και πολλά άλλα....
    αρα όταν θα αναγκαστούν οι συνάδελφοι μου να κλείσουν γιατι πλέον δεν επιβιώνουν τότε δεν θα έρθουν να αγοράσουν από εσενα που χαίρεσαι που ήρθαν τα ΙΚΕΑ εδώ, όυτε θα κάνουν την τοπική αγοραστική δύναμη πιο ισχυρή. δεν θα νοικιάσουν το σπίτι σου που νοικιάζεις, δεν θα έρθουν να φάνε στο εστιατόριο σου κλπ...
    Με εκτίμηση προς όλους
    GRANDE interni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος12/11/12 02:26

    xaxaxa! kerdos 350 eurw ???? gia poio logo to kerdos sou file mou na nai 350 eurw ??? ti akrivws ekanes??ton eftiakses ton kanape esu gia na nai to kerdos sou 350 eurw ?? i kourastikes na sikwseis to til sou na ton paraggeileis ?? gi auto ftasame edw pou ftasame ! na poume kai euxaristw diladi pou apo to 2008 kai meta den auksisate times ? skepsou diladi gia ta xronia prin erthei i krisi poso kerdos vgazate ! e entaksei den tha lupithoume kiolas. otan vgazate lefta me thn sesoula ola ta proigoumena xronia exontas monopwleio as kratousate kai tipota stin akri gia tis duskoles epoxes ! xwris na kserw sugkekrimena ti isxiei upothetw (me tin pithanotita na kanw lathos) oti ta atoma pou douleuoun mesa sto kentro paraggeliwn tou ikea einai katoikoi tou nisiou kai den pigainoerxontai authimeron athina-rodo . sunepws menoun stin rodo ,noikiazoun to spiti mou stin rodo,ta paidia tous pigainoun se sxoleia tis rodou, pswnizoun apo super market kai katastimata tis rodou ktl. den vlepw me kapoio logo na feugoun eisodimata apo tin topiki agora tis rodou . to katastima sas den to gnwrizw proswpika kai tipota apo ola auta pou simeiwsa den itan proswpiko. zitw sugnwmi gia tous latinikous xaraktires alla to pliktrologio pou exw mprosta mou auth thn stigmi den diathetei elliniko alfavito . ELENI KALOGEROPOULOY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/11/12 09:37

      Προσωπικα ο μισθος μου το 2008 ηταν περισσοτερος απο οτι σημερα...Το γεγονος οτι ο κυριος/α πιο πανω δεν ανεβασε τις τιμες δε μου λεει τιποτα απολυτως...Μηπως θα επρεπε να εχουν πεσει οι τιμες?
      Σκεφτειτε ρε παιδια ποσοι ανεργοι υπαρχουν ηδη και ποσοι ακομα θα μεινουν στο δρομο (μακαρι οχι)...
      Παντως ενα πραγμα ειναι σιγουρο.Με τις πλεον ισχυουσες νομοθεσιες περι μισθου εργαζομενων ΔΕΝ σου δινεται η δυνατοτητα πλεον για αγορα καναπε 1500 ευρω...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/11/12 22:26

      paneksipni mou kuria...........o parapanw katastamatarxis opws k olloi....exoun ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ!!! ΕΝΟΙΚΙΟ ΡΕΥΜΑ ΛΟΓΙΣΤΗ ΕΦΟΡΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ....... ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΧ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΥΠΑΛΗΛΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΠΙΚΟ ΜΑΓΑΖΙ....ΔΩΣΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ ΙΚΕΑ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΑΝΕΡΓΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΕ ΤΙ ΚΕΡΔΟΣ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ????5 ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ??????????

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος12/11/12 10:26

    αυτή είναι η δουλειά μου και μην ξεχνάτε ότι δεν υποχρεώνω κανέναν να 'ερθει και να τον αγοράσει. Προφανώς αυτός που θα έρθει να τον αγοράσει και θα συμφωνήσει να δώσει τα χρήματα του πάει να πει ότι του αρέσει. Εγώ επίσης νοικιάζω το κατάστημα μου εδώ στην ρόδο, η μεταφορική που συνεργάζομαι είναι στην Ρ¨οδο και απασχολεί Ροδίτες προσωπικό, το ίδιο και το προσωπικό της εταιρείας μου ζήσει και ξοδεύει εδώ, το λογιστικό γραφείο απασχολεί προσωπικό, το ΔΗ.ΦΟ.Δω μένει στην Ρόδο, το ΦΠΑ, η εταιρεία διαφήμισης που προβάλόμαστε απασχολεί προσωπικό....Προτιμάς δηλαδή να σταματήσει το εμπόριο και να χάσουν εισόδημα όλες οι παραπάνω οικογένειες? Για ξνασκέψου το. Τα 350 αν σου φαίνονται πολλά δες το σαν ποσοστό. Δηλαδή πόσο κέρδος θα έπρεπε να κάνω για να είσαι ικανοποιημένη κυρία Ελένη? 50? Και αυτά πολλά είναι. Αφού όπως λες δεν έκανα τίποτα. Επίσης δεν μου είπες τι δουλειά κάνεις? Μην το βλέπεις λοιπόν τόσο απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος12/11/12 10:39

    Επίσης ρωτήστε αν με τους μισθούς που παίρνουν από τισ πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στο νησί μας μεταξύ αυτών και του ΙΚΕΑ) τους αρκούν για να ζήσουν αξιοπρεπώς. Με 200-300 ευρώ δεν ζεις και πολύ άνετα,ούτε ξοδεύεις τόσα πολλά...για ρωτήστε τους ίδιους τους εργαζομένους αν είναι ικανοποιημένοι με αυτό και πόσα χρήματα απομένουν για να ξοδέψουν...Ετσι δεν στηρίζεται η οικονομία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος12/11/12 17:07

    Σίγουρα είναι πολύ λίγα αυτά τα χρήματα αν και δεν νομίζω ότι υπάρχουν μισθοί 200-300 ευρώ σε τέτοιες εταιρείες όμως τουλάχιστον πληρώνουν και καταβάλλουν και δώρα και υπάρχουν και τα ένσημα και λοιπές παροχές (ιατρικές κτλ) .Όμως εδώ και 2 χρόνια ο κόσμος το χει τούμπανο και εσείς κρυφό καμάρι ότι η πλειοψηφία των επιχειρήσεων δεν πληρώνει,δεν κολλάει ένσημα,δεν αποδίδει ΦΠΑ ,εκβιάζει για ωράρια και άλλα τέτοια όμορφα πράγματα . Γιατί αν ο κυρ Μήτσος με το μαγαζί με τα είδη οικιακής χρήσης δεν με πληρώνει δεν θα βρω το δίκιο μου ποτέ ,αν παραιτηθώ δεν θα ξαναβρώ δουλειά ποτέ, δεν θα πληρωθώ ότι μου χρωστάει ποτέ,δεν θα αποζημιωθώ ποτέ, δεν θα υποστεί ο ίδιος τις συνέπειες ποτέ και πάει λέγοντας . και αυτά δεν λέω ότι ισχύουν μόνο στην ροδούλα μας .προς θεού ,είναι γενικό το φαινόμενο. Οσο για αυτά που λέτε κύριε μου είναι σχεδόν αστεία ! Και το carrefour ροδίτες απασχολεί και το jumbo ροδίτικες οικογένειες συντηρεί και όπως είπαν και παραπάνω όσοι δουλεύουν στο ικεα δεν θα πηγαινοέρχονται αυθημερόν αθήνα-ροδο. Την επιχειρήση σας την γνωρίζω και έχετε πολύ καλό όνομα στην ρόδο και δεν νομίζω ότι οι συγκρίσεις αφορούν καταστήματα σαν το δικό σας. Δεν νομίζω ότι μία επιχείρηση σαν την δικιά σας θα πληγεί από κάθε ικεα /praktiker/leroy merlin κτλ. Είναι σαν να μου λέτε ότι θα έχω χρήματα να αγοράσω BMW και επειδή άνοιξε αντιπροσωπεία kia δίπλα μου θα προτιμούσα το KIA . Αυτό που δεν καταλαβαίνουν επιχειρηματίες του βεληνεκούς σας είναι ότι σε έναν κόσμο αγγελικά πλασμένο θα ήταν προτεραιότητα μου να στηρίξω την τοπική οικονομία ή αν θέλετε την ελληνική οικονομία όμως τώρα πολύ απλά διαλέγω να στηρίξω την οικογένεια μου και το πορτοφόλι μου .Ισως αυτό μακροπρόθεσμα να μου γυρίσει μπούμερανκ όμως τώρα αυτό πιστεύω ότι πρέπει να κάνω . Δ Ε Ν Μ Π Ο Ρ Ω ,Δ Ε Ν Ε Χ Ω .Αφήστε που από τους περισσότερους είναι απλά μια πρόφαση η στήριξη δήθεν της τοπικής οικονομίας . Δεν εννοώ εσάς φυσικά!Δεν είδα καμιά δωρεά στην τοπική οικονομία από όλους αυτούς τους φιλεύσπλαχνους ,Ισως μένουν κρυφές....αλλά μάλλον όχι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος12/11/12 19:25

    Λοιπόν καταρχήν η καταγγελία είναι εντελώς άκυρη! Ποτέ και κανείς δεν είπε ότι θα έρθει ένα ΙΚΕΑ με το μέγεθός των καταστημάτων της Αθήνας, θα ήταν παράλογο και να το περιμένει κανείς αφού δεν έχουμε τον ίδιο πληθυσμό. Οκ ότι θα μπορούσαν να έχουν αποθήκη για τα μικροπράγματα,θα μπορούσαν, έτσι ώστε αν κάποιος θέλει να αγοράσει κάτι να μπορεί να το πάρει εκείνη τη στιγμή και όχι μετά από μια βδομάδα ας πούμε.
    Εξάλλου αυτός που θέλει να αγοράσει κάποιο έπιπλο, θα δει τον κατάλογο με την ησυχία του, την όποια ποιότητα του καταστήματος την ξέρει, θα κάνει την παραγγελία του στο κατάστημα, που θα αναλάβει την μεταφορά στη Ρόδο και θα πάει να τα πάρει όταν έρθουν.
    Τώρα για το πόσο κακό ή καλό θα κάνει στην τοπική αγορά, είμαστε σε ελεύθερη αγορά, ο καθένας μας ξέρει τι πρέπει να κάνει, θα δει όλα τα καταστήματα, τοπικά και "ξένα" θα κρίνει από την ποιότητα και τιμή, και θα αποφασίσει από που θα αγοράσει κατά το συμφέρον του. Και να μην ξεχνάμε ότι και αυτά τα καταστήματα έχουν δώσει δουλεία σε κάποια άτομα, όσο για τους μισθούς.... όποιος πάει να ζητήσει οπουδήποτε πια δουλεία, ας διαπραγματευτεί το τι θα παίρνει και αν δεν του κάνει, ας αρνηθεί. Αν όσοι πάνε πουν όχι στα 300 ευρώ, ο εργοδότης θα αναγκαστεί η να κλείσει η να ανεβάσει τον μισθό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος12/11/12 22:19

    Συμφωνω απόλυτα στο σχόλιο σας ''ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ, ΔΕΝ ΕΧΩ''. Προφανώς και εγώ αυτό θα έκανα και αυτό κάνω. Κοιτάω την τσέπη μου και αποφασίζω...Οσον αφορά στους μισθούς ξέρετε πολυ καλά κύριε/α μου από πάνω, ότι ακόμα και όχι να πει κάποιος στα 300 ευρώ θα βρεθεί κάποιος που θα υποκύψει και θα πάει τελικά. Γιατί ο κόσμος έχει εξαθλιωθεί. Συγχαρητήρια στο προσωπικό του SPRIDER Ρόδου που απ'οσο είμαι σε θέση να γνωρίζω αντιστάθηκαν και τελικά οδήγησαν το κατάστημα στο κλείσιμο. Βέβαια δεν ξέρω πω ςθα καλύψουν τις ανάγκες αλλά είναι άξιοι συγχαριτηρίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/11/12 14:57

      Παντως πιστευω οτι καλυτερα να παιρνεις 300-400 ευρω και τα ενσημα σου παρα να μην εχεις καθολου δουλεια...Αν και απο οτι γνωριζω το κρατος κατηργησε τις συλλογικες συμβασεις και το συγκεκριμενο καταστημα το εκμεταλλευτηκε...Απο τη μερια μου δε θα πω συγχαρητηρια στα παιδια που απεργουσαν αλλα ενα μεγαλο λυπαμαι που δεν σκεφτηκαν και τα ατομα που ηθελαν να εργασθουν και που πραγματικα ειχαν αναγκη εστω και αυτα τα χρηματα που επαιρναν...

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος14/11/12 13:54

    ΠΟΣΟ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΡΟΔΙΤΗΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΜΟΥ....
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΜΟΡΦΩΤΟ ΒΛΑΚΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΡΟΔΟ....
    ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΡΕ ΑΜΟΡΦΩΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ?
    ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΥΤΟΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ?
    ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ?
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΜΑ!!!!
    ΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ??ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!!ΤΙ???ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΔΟ ΜΟΥ???ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕΡΣΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΘΗΝΑ????
    ΠΟΙΟΣ ΠΗΓΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ 'Η ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ????
    Κ Α Ν Ε Ν Α Σ....
    ΤΕΧΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΜΠΡΕΛΛΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΠΟΛΗ....
    ΞΕΚΟΛΛΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΡΟΔΟ ΜΑΣ!

    ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΑ!!!ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.... ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ.... ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ....
    ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ....ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΓΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ....
    ΚΡΙΜΑ ΜΙΑΜΙΚΡΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΑΜΟΡΦΟΤΩΝ ΖΩΩΝ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΟΔΙΤΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος14/11/12 16:14

    Πριν ανοίξει το ΙΚΕΑ στην Ρόδο πήγα πριν 2 χρόνια στην Αθήνα στο ΙΚΕΑ Αεροδρομίου και αγόρασα κάποια Έπιπλα. Όλα είναι για πέταμα δεν είναι ξύλο αλλά φορμάικα καπλαμάς (συμπιεσμένο ροκανίδι). Τα δε τραπεζάκια που αγόρασα έχουν φουσκώσει και έφυγε και ξεκόλλησαν οι φλούδες το χρώμα. Τίποτα το ιδιαίτερο στις τιμές. Είναι το στήσιμο των προϊόντων και κάποιους κωδικούς τους οποίους τους βάζουν για κράχτες για να τρέχουμε εμείς σαν τα πρόβατα και να έχουμε την αίσθηση ότι αγοράζουμε κάτι πολύ φθηνό. Αξίζει μόνο να αγοράσεις για να το βάλεις σε διαμέρισμα που ενοικιάζεις και το επόμενο χρόνο να το πετάξεις και να ξαναγοράσεις καινούργιο για τον νέο ενοικιαστή. Εξάλλου εάν ήταν καλά τα έπιπλα τους τότε και η εταιρεία θα έκλεινε διότι ο κόσμος δεν θα τα αντικαταστουσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος15/11/12 21:32

    na ketebasoune tis times re einai moufa piotita ta pramata moufa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ta mpastarda na katebasoune tis times einai mpastarda telos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος15/11/12 22:55

    Παιδιά ελεύθερη αγορά έχουμε κι ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση, δηλαδή πολλά από τα μαγαζιά της Ρόδου εγκληματούσαν για χρόνια εις βάρος των ντόπιων καταναλωτών πουλώντας σε τιμές πολύ ακριβότερες από αυτές που θα έπρεπε παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες χαμηλής ποιότητας. Λειτουργώντας λοιπόν μονοπωλιακά κερδοσκοπούσαν θεωρώντας ότι οι δουλειά θα ήτανε πάντοτε δεδομένη. Από την άλλη όμως υπάρχουν πολύ καλοί και τίμιοι επιχειρηματίες στο νησί οι οποίοι παλεύουνε να επιβιώσουν στην ζούγκλα της αγοράς πηγαίνοντας κόντρα στο κράτος και την αφόρητη φορολογία που τους επιβάλλεται. Σε κάθε περίπτωση ο καταναλωτής τιμωρεί ή επιβραυέβει πάντοτε με το να απορρίπτει ή να επιλέγει από ποιο κατάστημα θα ψωνίζει και με ποιούς ανθρώπους θα συναλλάσσεται. Καλώς ή κακώς λοιπόν (δεν θα το πω εγώ τώρα) ο ανταγωνισμός είναι πλέον αμείλικτος, πολυεθνικές κατεβαίνουνε στο νησί μας η μία μετά την άλλη μετά από εκτεταμένη έρευνα που κάνουν στην τοπική αγορά και προσβλέπουν στο να κερδίσουν μερίδιο αγοράς. Μέχρι εδώ καλά, όμως το πρόβλημα είναι το μέγεθος της τοπικής αγοράς το οποίο δεν επιτρέπει την εξαγωγή ντόπιου χρήματος εκτός νησιού εύκολα και άμεσα δίχως αντισταθμιστικά οφέλη προς την τοπική αγορά και κατ' επέκταση κοινωνία. Φυσικά όλοι μας κι ο καθένας ξεχωριστά κοιτά το συμφέρον του και δεν δέχεται υποδείξεις από κανέναν για το που δίνει τα χρήματά του. Σκεφτείτε και κάτι άλλο σαν παράδειγμα. Δεδομένης της οικονομικής κατάστασης στην οποία βρισκόμαστε και με την ΑντιΓερμανική τάση που συνεχώς αναπτύσσεται στους κόλπους της κοινωνίας μας πόσοι από εμάς σκεφθήκαμε να κόψουμε τις αγορές Γερμανικών προϊόντων και να σταματήσουμε τις επισκέψεις μας σε Γερμανικά καταστήματα; Είναι κάτι παρόμοιο απλά συμβαίνει σε οικονομίες διαφορετικής κλίμακας. Αντί να φαγωνόμαστε για το αν το ΙΚΕΑ είναι καλό ή κακό, μεγάλο ή μικρό, φθηνό ή ακριβό, ποιοτικό ή φθηνιάρικο, και αντί να μπαίνουμε σε αστείες λογικές εισητηρίων και μεταφορικών ας βάλουμε ΟΛΟΙ πλάτη να αντιμετωπίσουμε αυτήν την πρωτόγνωρη κρίση που κτυπάει ΟΛΟΥΣ μας. Κι αν κάποιον δεν τον αγγίζει ακόμα το οικονομικό πρόβλημα, νά'ναι σίγουρος ότι μεσομακροπρόθεσμα θα έρθει κι αυτουνού η σειρά. Η οικονομία λειτουργεί πολύ πιο σύνθετα από όσο νομίζουν μερικοί.....

    Προτού ψωνίσετε οτιδήποτε και από οπουδήποτε κάντε μια δεύτερη σκέψη, θα κάνει καλό σε όλους μας αλλά και στην τσέπη του καθενός ξεχωριστά. Πάνω απ' όλα θα ωφελήσει αυτό το καταπληκτικό νησί που απολαμβάνουμε ΟΛΟΙ. Ο θυμός και ο πανικός είναι κακοί σύμβουλοι.

    Λάζαρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος2/8/18 18:13


    den jerw gia ta alla nhsia alla sth roda opws th lene ...prwton den milane ellhnjka ;;;;;ayto to lene oloi osoi exoyn erthei ....eytyxws poy erxontai merikoi jipolitoi kai toyw afhnoyn merikous parades san paralidew pou einai ;;;;;aneggefaloi ...kai amorfoth xwris ejeresh....oso gia to nhsi kalytera stous italoys pou to eftiajan kiolas......ti allo na pw thelete kai ikea ma la kes ,,,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος2/1/19 11:30

    Η ξεφτυλα των ικεα.Μαγαζακι σαν αποθηκη και φερσιμο υπαλληλων.....αστα να πανε.Και καλα ειναι δυο υπαλληλοι με υφακι κατσε καλα και οτν ενας ανθρωπακος ρωτησε ευγενεστατα αν ειναι καποιος στο ταμειο γιατι ηθελε ν αγορασει δυο μικροπραγματα και ειχε και ουρα του απανταει η κατσικα με υφακι"την υπομονη σας κυριε....δυο ειμαστε και εξυπηρεταμε.Εντωμεταξυ τις περιμενε πανω απο 10 λεπτα.Τυχερες ητανε που δεν ηθελα ν ασχοληθω να τις μαθω τροπους στα 45φευγα.Αισχος και σαν μαγαζι και σαν συμπεριφορα.Καλα για εξυπηρετηση δεν το συζητω και ουτε ειχα την απαιτηση να ειναι σαν μαγαζι το 1/4 της Αθηνας.Αλλα το 1/100 καλυτερα μην το κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/11/19 18:42

      Σιγά ρε μάγκα μην σκίσεις κανένα καλτσον,αφού ήταν δύο κοπέλες και τρέχανε πάνω κάτω,αυτές φταίνε ή η ηγεσία; Δηλαδή γιατί δεν ασχοληθηκες ;.τι θα έκανες;.τον μάγκα στις κοπέλες;

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *