Επενδυτικό ενδιαφέρον για είσοδο ιδιωτικών κεφαλαίων σε τουλάχιστον 12 λιμενικές υπηρεσίες διαπιστώνεται, σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστή Μουσουρούλη, ο οποίος... παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης των λιμανιών. Μεταξύ αυτών είναι Σταθμοί Εμπορευματοκιβωτίων, Car Terminal, ναυπηγοεπισκευή, Cruise Terminal, Real Estate, μαρίνες, κατάλοιπα και ηλεκτρισμός.
Ως προς το χρονικό ορίζοντα των ιδιωτικοποιήσεων, ο υπουργός ανέφερε ότι προϋπόθεση για την αξιοποίηση του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, καθώς και των 10 περιφερειακών λιμανιών, είναι η ολοκλήρωση του θεσμικού πλαισίου και η εκπόνηση μελέτης αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ.
Το μοντέλο που θα ακολουθηθεί στις ιδιωτικοποιήσεις είναι αυτό των παραχωρήσεων χωρίς να αποκλείεται και σε ορισμένες περιπτώσεις η πώληση μετοχών. «Υπάρχουν πολλοί τύποι παραχωρήσεων, όπως του δικαιώματος εκμετάλλευσης των λιμανιών, της ενοικίασης μιας δραστηριότητας», επισήμανε ο υπουργός. Μέσω συμβάσεων παραχώρησης θα υλοποιούνται και οι εμπορικές δραστηριότητες και δραστηριότητες παροχής λιμενικών υπηρεσιών. Διευκρίνισε ότι, όπου δεν καταστεί εφικτή η προσέλκυση ιδιώτη επενδυτή, τις εμπορικές λειτουργίες θα διασφαλίζουν οι υπάρχουσες διοικητικές αρχές. «Δεν σημαίνει ότι όλες τις δραστηριότητες που είναι δυνητικά εμπορικά εκμεταλλεύσιμες (είναι πάνω από 56) θα υπάρχουν σε κάθε λιμάνι», ανέφερε ακόμα.
express.gr
Parapona-Rodou
Ως προς το χρονικό ορίζοντα των ιδιωτικοποιήσεων, ο υπουργός ανέφερε ότι προϋπόθεση για την αξιοποίηση του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, καθώς και των 10 περιφερειακών λιμανιών, είναι η ολοκλήρωση του θεσμικού πλαισίου και η εκπόνηση μελέτης αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ.
Το μοντέλο που θα ακολουθηθεί στις ιδιωτικοποιήσεις είναι αυτό των παραχωρήσεων χωρίς να αποκλείεται και σε ορισμένες περιπτώσεις η πώληση μετοχών. «Υπάρχουν πολλοί τύποι παραχωρήσεων, όπως του δικαιώματος εκμετάλλευσης των λιμανιών, της ενοικίασης μιας δραστηριότητας», επισήμανε ο υπουργός. Μέσω συμβάσεων παραχώρησης θα υλοποιούνται και οι εμπορικές δραστηριότητες και δραστηριότητες παροχής λιμενικών υπηρεσιών. Διευκρίνισε ότι, όπου δεν καταστεί εφικτή η προσέλκυση ιδιώτη επενδυτή, τις εμπορικές λειτουργίες θα διασφαλίζουν οι υπάρχουσες διοικητικές αρχές. «Δεν σημαίνει ότι όλες τις δραστηριότητες που είναι δυνητικά εμπορικά εκμεταλλεύσιμες (είναι πάνω από 56) θα υπάρχουν σε κάθε λιμάνι», ανέφερε ακόμα.
express.gr
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.