Γράφει ο Γλαρός Ιωάννης,
Υπεύθυνος Τομέα Παιδείας Ν.Δ Τ.Ο Ρόδου
Είναι γνωστό ότι, οι Συναδέλφοι Εκπαιδευτικοί του Κλάδου Φυσικής Αγωγής, καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες για την προαγωγή του αθλητισμού και της Ολυμπιακής Ιδέας....
Προκειμένου οι μαθητές να "μυηθούν" στην έννοια του αθλητισμού και μέσα από την διαδικασία της άθλησης να εξελιχθούν σε μελλοντικούς πρωταθλητές, πιστεύουμε ότι πρέπει να λάβουν χώρα ριζικές αλλαγές στην διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.
Η "Φυσική Αγωγή" και όχι "Γυμναστική", δύναται να αποτελέσει πραγματικά, ξεχωριστικό μαθησιακό αντικείμενο και γνωστικό πεδίο, αποσχιζόμενο από τις γενικές μορφές των "Αθλοπαιδειών".
Με την ανωτέρω δημιουργική προσέγγιση και διδασκαλία, οι μαθητές θα είναι ικανοί να γίνουν δέκτες γνώσεων επιπέδου αναλόγου των δυνατοτήτων τους.
Οι Συνάδελφοι Εκπαιδευτικοί της Φυσικής Αγωγής, δεν θα τυγχάνουν, απλά και μόνο πτυχιούχοι του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού των Α.Ε.Ι., αλλά εξιδεικευμένοι και καταρτισμένοι Εκπαιδευτικοί στο εκάστοτε άθλημα.
Με την μέθοδο αυτή θα προάγονται οι εδικές γνώσεις τους, εξιτάροντας έτσι τους μαθητές.
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει να προμηθεύσει άμεσα τις σχολικές μονάδες, με το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό,,τα εποπτικά μέσα διδασκαλίας και τέλος να προβεί άμεσα στην συντήρηση των χώρων άθλησης.
Parapona-Rodou
Είναι γνωστό ότι, οι Συναδέλφοι Εκπαιδευτικοί του Κλάδου Φυσικής Αγωγής, καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες για την προαγωγή του αθλητισμού και της Ολυμπιακής Ιδέας....
Προκειμένου οι μαθητές να "μυηθούν" στην έννοια του αθλητισμού και μέσα από την διαδικασία της άθλησης να εξελιχθούν σε μελλοντικούς πρωταθλητές, πιστεύουμε ότι πρέπει να λάβουν χώρα ριζικές αλλαγές στην διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.
Η "Φυσική Αγωγή" και όχι "Γυμναστική", δύναται να αποτελέσει πραγματικά, ξεχωριστικό μαθησιακό αντικείμενο και γνωστικό πεδίο, αποσχιζόμενο από τις γενικές μορφές των "Αθλοπαιδειών".
Με την ανωτέρω δημιουργική προσέγγιση και διδασκαλία, οι μαθητές θα είναι ικανοί να γίνουν δέκτες γνώσεων επιπέδου αναλόγου των δυνατοτήτων τους.
Οι Συνάδελφοι Εκπαιδευτικοί της Φυσικής Αγωγής, δεν θα τυγχάνουν, απλά και μόνο πτυχιούχοι του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού των Α.Ε.Ι., αλλά εξιδεικευμένοι και καταρτισμένοι Εκπαιδευτικοί στο εκάστοτε άθλημα.
Με την μέθοδο αυτή θα προάγονται οι εδικές γνώσεις τους, εξιτάροντας έτσι τους μαθητές.
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει να προμηθεύσει άμεσα τις σχολικές μονάδες, με το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό,,τα εποπτικά μέσα διδασκαλίας και τέλος να προβεί άμεσα στην συντήρηση των χώρων άθλησης.
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.