ροή ειδήσεων

VIDEO: Σοκάρουν τα λόγια του "κτήνους" της Ξάνθης μέσα από τη φυλακή

Για πρώτη φορά ο βιαστής και δολοφόνος της άτυχης Ζωής από την Ξάνθη μιλάει μέσα από τις φυλακές. Με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, περιγράφει καρέ καρέ τη στυγερή δολοφονία. «Δεν ξέρω αν ήταν ζωντανή. Απλά είχα ακούσει μια τσιρίδα. Μόνο αυτό! Όταν της...
έβαλα φωτιά την άκουσα να φωνάζει ήταν ζωντανή!» λέει χαρακτηριστικά. Οι έννοιες "φρίκη" και "αποτροπιασμός" είναι λίγες για να περιγράψουν τα συναισθήματα που προκύπτουν από τα λόγια του. Σοκαριστικό...

Όπως ο ίδιος, με πρωτοφανή ψυχραιμία παραδέχεται, βίασε και έκαψε ζωντανή την 34χρονη Ζωή Δαλακλίδου.

«Την ήξερα φυσιογνωμικά, μου άρεσε σαν κοπέλα, ναι, γι’ αυτό πήγα και την πλησίασα. Είχα βρει το θάρρος επειδή ήμουν πιωμένος!», είναι τα πρώτα λόγια του 27χρονου άνδρα, που προκαλούν αηδία και τεράστια οργή!

«Την είχα δει εντελώς τυχαία πριν και μετά την είδα εντελώς τυχαία και στο δρόμο. Την έπιασα να της μιλήσω. Της είπα ότι θέλω να κάνω κάτι μαζί της και μου είπε "’δεν μπορώ, δεν γίνεται αυτό δεν σε ξέρω καν’". Και εκεί πάνω πήγα να την ακουμπήσω ‘ξέρω εγώ και πήγε να με χτυπήσει κι αυτή. Εγώ τραβήχτηκα.

Και την τράβηξα παραπέρα και την είχα πιάσει να την φιλάω. Από εκεί και πέρα εξελίχθηκε σα να το ήθελε, δηλαδή ούτε καν αμύνθηκε, ούτε φώναξε, ούτε με χτύπησε, ούτε τίποτα. Και γενικά κάναμε ότι κάναμε ξέρω ΄γω, αλλά όλα αυτά είχαν γίνει με την θέλησή της!

Εγώ δεν την πίεσα σε κάτι άλλο. Και κάποια στιγμή είχα τραβηχτεί ξέρω ‘γω γιατί κατάλαβα ότι αυτό που είχα κάνει δεν ήταν σωστό. Και εκεί μου είπε τώρα θα σε κλείσω μέσα. Και εγώ φοβήθηκα. Είχα θολώσει γιατί ήμουν σουρωμένος και δεν ήθελα να πάω φυλακή γιατί ήξερα τι θα πει φυλακή. Και έγινε ότι έγινε. Είχα θολώσει τελείως!»

Στη συνέχεια, δεν διστάζει να αποκαλύψει ότι εκείνη τη στιγμή δεν καταλάβαινε τί έκανε, ήταν πιωμένος...

«Εκείνη την στιγμή δεν καταλάβαινα τι έκανα, ήμουν σε άλλο κόσμο, σε άλλο πλανήτη. Δεν ήμουν φυσιολογικός. Την χτύπησα, με χτύπησε και μετά λιποθύμησε. Και για να μην αφήσω στοιχεία και τέτοια, δεν μπορούσα τίποτα διαφορετικό, σκέφτηκα να κάνω αυτό που έκανα. Παίρνοντας βενζίνη από ένα μηχανάκι και την περιέλουσα με βενζίνη και της έβαλα φωτιά. Ήταν το τραγικό μου λάθος.»

«Δεν ξέρω αν ήταν ζωντανή. Απλά είχα ακούσει μια τσιρίδα. Μόνο αυτό! Όταν της έβαλα φωτιά την άκουσα να φωνάζει ήταν ζωντανή!»

Δεν σκέφτηκε στιγμή να γυρίσει πίσω να την βοηθήσει!

«Σας είπα δεν ήμουν στα συγκαλά μου , ήμουν κάποιος άλλος άνθρωπος. Όλο αυτό κράτησε 20 λεπτά το πολύ.»

Μετά από τη δολοφονία ο Δράκος της Ξάνθης απλά πήγε σπίτι του και... κοιμήθηκε:

«Πήγα σπίτι μου και κοιμήθηκα σα να μην τρέχει τίποτα δηλαδή, επειδή ήμουν πιωμένος. Ξύπνησα την άλλη μέρα να πάω να ανοίξω το μαγαζί και δεν θυμόμουν καν ότι έκανα κάτι τέτοιο. Και πέρασα από εκείνο το σημείο και είδα τον κόσμο, την αστυνομία ξέρω ΄γω και τότε μου ήρθε στο μυαλό αυτό το μεγάλο και τραγικό λάθος που είχα κάνει. Είχα σκύψει το κεφάλι και είχα βουρκώσει. Έκλαιγα.»

Ψύχραιμος και με τεράστια απάθεια στον τόνο της φωνής του σα να μιλάει για κάποιον άλλον αναφέρει:

«Το έχω μετανιώσει πολύ φρικτά και σας έχω πει ‘ότι δίνω και τη ζωή μου για να γυρίσει πίσω η Ζωή». «Η ποινή που μου αξίζει είναι η θανατική» «Η ποινή που μου αξίζει είναι η θανατική. Το λάθος που έχω κάνει είναι μεγάλο. Θέλω να πω ένα μεγάλο συγγνώμη και σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα στους γονείς της Ζωής, που ήταν μια πολύ τίμια οικογένεια. Λυπάμαι, ειλικρινά γι’ αυτό που έγινε και δεν ξέρω τι άλλο να πω. Ότι και να πω θα είναι πολύ λίγο».

«Η ποινή που μου αξίζει είναι η θανατική» είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Το λάθος που έχω κάνει είναι μεγάλο. Θέλω να πω ένα μεγάλο συγγνώμη και σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα στους γονείς της Ζωής, που ήταν μια πολύ τίμια οικογένεια. Λυπάμαι, ειλικρινά γι’ αυτό που έγινε και δεν ξέρω τι άλλο να πω. Ότι και να πω θα είναι πολύ λίγο», αναφέρει.

Δείτε τί άλλο λέει στο συγκλονιστικό βίντεο - ντοκούμεντο που προέρχεται από την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου "Μίλα"...

Θα ανατριχιάσετε...



Πηγή: radar.gr

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος3/1/13 00:53

    Πόσο άρρωστος μπορεί να ειναι όποιος δινει βημα σε έναν στυγερό δολοφόνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *