ροή ειδήσεων

Δήμητρα - Λιάνη Παπανδρέου: Μιλάει ανοιχτά για τα οικονομικά προβλήματά της

Η Δήμητρα Παπανδρέου συνάντησε τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου στο JOY του ΣΚΑΪ και μίλησε για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει και πώς η ίδια αντιδρά σε όλο αυτό.
«Κοίταξε, ζούμε σε μια προβληματική εποχή. Είναι δυνατόν να μην με αγγίξει και μένα; Με άγγιξε! Αλλά ό,τι δεν...
σε σκοτώνει, σε δυναμώνει. Εγώ τα χαίρομαι όλα αυτά, δεν με αγγίζουν» παραδέχτηκε για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, παραδεχόμενη παράλληλα: «Στην αρχή με τρέλαινε. Τώρα είναι όλη η Ελλάδα έτσι. Όλη η Ελλάδα χρωστάει και όποιος δεν χρωστάει τώρα, σε λίγο καιρό θα χρωστάει. Αυτά που χρωστάω εγώ είναι τόσα πολλά που, εντάξει, το έχω ρίξει και λίγο "στην τρελή". Έχω δικαστικά βάρη, δάνεια, εφορίες. Τα σπίτια μου ακόμα δεν έχουν πουληθεί. Έδωσα το σπίτι αντιπαροχή και τα σπίτια δεν έχουν πουληθεί. Υπάρχει μια σύνταξη που είναι ελάχιστη, αλλά θεωρώ πως πρέπει να είμαι πάνω από όλα αυτά. Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος, κάτι καλύτερο θα έρθει».

Πώς αντιμετώπισε η ίδια όλη αυτή τη δύσκολη κατάσταση; «Αν είσαι ως άνθρωπος δυνατός, μπορείς να το κάνεις. Είναι ένα μήνυμα προς όλους, να χρησιμοποιήσεις όσα μέσα μπορείς. Κυρίως στη μάχη με τον εαυτό σου να μην τα παρατάς. Ξέρω και από μάχες και από ήττες - και πολύ από νίκες. Δεν έχω άλλο δρόμο, πρέπει να νικήσω» είπε η Δήμητρα Παπανδρέου.

Μάλιστα, δεν δίστασε να μιλήσει για τη ζωή της σήμερα: «Μένω κάπου εδώ κοντά που γυρίζουμε. Δεν είναι δικό μου αυτό το σπίτι, υπό ενοικίαση, με τις γνωστές δυσκολίες. Όλα θα ξεπεραστούν». Όσο για αυτά που έμαθε δίπλα στον Ανδρέα Παπανδρέου: «Ευτυχώς, είχα έναν πάρα πολύ καλό δάσκαλο και μαζί του πέρασα και τις πολύ κακές μέρες. Περάσαμε μέρες οι δυο μας, την εποχή και των δικών, που δεν πάταγε ψυχή στο σπίτι. Ήταν ένα μεγάλο μάθημα ζωής, περίπου ένας χρόνος. Αυτό, λοιπόν, τα κάτω και τα πάνω, τα έχω ζήσει. Είχα προετοιμάσει τον εαυτό μου για το κάτω, βέβαια δεν το περίμενα τόσο κάτω. Η νομοτέλεια της ζωής δεν είναι μόνο το κάτω».

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος18/2/13 14:15

    τράβα ψόφα μωρή πόρνη ρημάξατε την πατρίδα μου, δεν έχουν μέλλον τα παιδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *