1. Κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας δεν υπήρξαν βίαιοι εξισλαμισμοί στη μετέπειτα ελληνική επικράτεια. Οι Οθωμανοί, εφόσον οι υπόδουλοι λαοί κατέβαλλαν κανονικά τους φόρους που τους αναλογούσαν, δεν
ασχολούνταν ιδιαίτερα με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις τους....
Οι μαζικοί εξισλαμισμοί που παρατηρούνται στα Βαλκάνια (Βοσνία, Αλβανία κ.λπ.) έγιναν, κατά κανόνα, με τη θέληση εκείνων που αλλαξοπίστησαν, και ειδικότερα με σκοπό να έχουν καλύτερες σχέσεις με τον κατακτητή και να συμμετέχουν από καλύτερη θέση στη νομή και άσκηση της εξουσίας.
2. H επάνδρωση των Γενιτσάρων, από ένα χρονικό σημείο και έπειτα τουλάχιστον, δεν γινόταν βιαίως, μέσω «παιδομαζώματος». Αντίθετα μάλιστα, όσο το σώμα αυτό αποκτούσε εξέχουσα θέση στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, αρκετοί γονείς προσπαθούσαν να εξασφαλίσουν τη «σταδιοδρομία» των παιδιών τους μέσω της κατάταξής τους στους Γενίτσαρους.
3. Ουδέποτε κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας υπήρξε - ή συνέτρεχε λόγος να υπάρξει - «κρυφό σχολείο», όπως τουλάχιστον αυτό έχει καταγραφεί στο εθνικό συλλογικό ασυνείδητο. Όποιος ήθελε μπορούσε να μάθει ελληνικά, σερβικά, βουλγαρικά κ.ο.κ. χωρίς να παρενοχλείται από τους κατακτητές, οι οποίοι - επαναλαμβάνω - ενδιαφέρονταν πρωτίστως, αν όχι σχεδόν αποκλειστικά, για την ομαλή καταβολή των κάθε είδους φόρων προς τον σουλτάνο.
4. Ο ρόλος της Εκκλησίας καθ' όλη αυτήν την περίοδο υπήρξε τουλάχιστον αμφιλεγόμενος, αν όχι και αρνητικός σε αρκετές περιπτώσεις (προσοχή: της Εκκλησίας, όχι της θρησκείας). Τα παραδείγματα, πολλά και γνωστά, ξεκινούν από τους ανθενωτικούς της εποχής της Άλωσης και φθάνουν ως τις παραμονές του 1821, με τον λυσσαλέο πόλεμο κατά των οπαδών του Διαφωτισμού, των Φιλικών κ.λπ.
5. H εξέγερση που άρχισε το 1821 είχε ουσιαστικά κατασταλεί (μόνο μικρές εστίες αντίστασης απέμεναν, οι οποίες ήταν θέμα χρόνου να σβήσουν και αυτές), όταν τον Ιούλιο του 1827 οι Άγγλοι, οι Γάλλοι και οι Ρώσοι αποφάσισαν να δημιουργηθεί ελληνικό κράτος, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει λίγους μήνες μετά η Ναυμαχία του Ναυαρίνου.
6. Μπορεί αυτό να μην αρέσει διόλου σε ορισμένους και να μην ταιριάζει με την εθνική μας μυθολογία, αλλά στους «δόλιους», «αναξιόπιστους» κ.ο.κ. Συμμάχους οφείλει, λοιπόν, εν πολλοίς η Ελλάδα την ανεξαρτησία της και την κρατική της (προσοχή: όχι την εθνική) υπόσταση. Οι ίδιοι αυτοί Σύμμαχοι, με την ίδια ή διευρυμένη «σύνθεση», ήταν επίσης εκείνοι που - και για δικούς τους βέβαια λόγους, αλλά το γεγονός παραμένει - προσέφεραν στην Ελλάδα τη Θεσσαλία το 1881, απέτρεψαν την προέλαση των Τούρκων προς την Αθήνα το 1897, έβαλαν την υπογραφή τους στη Συνθήκη των Σεβρών το 1920.
7. Στον ένοπλο αγώνα κατά των Τούρκων μετείχαν ποικίλων εθνικών προελεύσεων κάτοικοι του ευρύτερου γεωγραφικού χώρου, των οποίων η εθνική συνείδηση βρισκόταν εν πολλοίς στο στάδιο της διαμόρφωσης. Τόσο ο «Θούριος» του Ρήγα, με τις αναφορές του στο πλήθος των υπόδουλων στους Οθωμανούς εθνοτήτων, όσο και η καταγωγή αρκετών πρωταγωνιστών της Επανάστασης (Αρβανίτες της Ύδρας και των Σπετσών, Σουλιώτες, Βλάχοι, σλαβόφωνοι κ.α.) βεβαιώνουν «του λόγου το ασφαλές».
8. Και πάλι όχι επειδή οι Σύμμαχοι είναι εξ ορισμού «φιλέλληνες» ή «μεγαλόψυχοι», αλλά επειδή η χώρα ευτύχησε να ακολουθήσει τότε πολιτική σωστών συμμαχιών και ανοιχτών οριζόντων (αντί να παίξει τον ρόλο της μικρής «ανάδελφης» που κάθεται και κλαίει), η Ελλάδα υπήρξε η μεγάλη ευνοημένη από τη «μοιρασιά» στα Βαλκάνια μεταξύ 1910 και 1920. Έτσι η Θεσσαλονίκη έγινε «συμπρωτεύουσα» της Ελλάδας, αν και το 1912 ο πληθυσμός τής πόλης περιλάμβανε περίπου 40% Εβραίους, 25% Τούρκους, 20% Έλληνες και 15% άλλους.
9. Όταν μιλάμε συνεχώς και με τόση ευκολία για «χαμένες πατρίδες», καλό θα είναι να μην ξεχνάμε πως «χαμένες πατρίδες» υπάρχουν για όλους εκείνους τους οποίους αφορούσε η ανταλλαγή πληθυσμών, και όχι μόνο για τους Έλληνες. Χρήσιμη, από αυτή την άποψη, θα ήταν και η παράθεση ορισμένων στοιχείων που συστηματικά αγνοούμε ή αποσιωπούμε, όπως ότι στα τέλη του 19ου αιώνα στο Ρέθυμνο οι μουσουλμάνοι ήταν περισσότεροι από τους χριστιανούς, ότι τα Γιαννιτσά ήταν μία από τις ιερές πόλεις των Τούρκων ή ότι το 1913 ο ελληνικός πληθυσμός του Κιλκίς ήταν λιγότερο από 5%!
10. Τέλος, όταν γίνεται λόγος για την εκδίωξη των ελληνικών πληθυσμών από την «προαιώνια κοιτίδα» τους Μικρά Ασία, μπορεί το σχήμα αυτό να χαϊδεύει τα αφτιά των κάθε λογής «ελληνόψυχων» και «πατριδολάγνων», αλλά - δυστυχώς και πάλι γι' αυτούς - η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Με εξαίρεση ορισμένους συμπαγείς ελληνικούς πληθυσμούς, κυρίως στον Πόντο και στην Καππαδοκία, οι περισσότεροι από τους Έλληνες που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν κάτω από δραματικές συνθήκες τη Μικρά Ασία το 1922-23 ήταν οικογένειες που, αναζητώντας καλύτερη τύχη, είχαν μεταναστεύσει εκεί από την ηπειρωτική Ελλάδα και από τα νησιά του Αιγαίου κατά τον 19ο αιώνα.
Πηγή: tovima.gr
Parapona-Rodou
ασχολούνταν ιδιαίτερα με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις τους....
Οι μαζικοί εξισλαμισμοί που παρατηρούνται στα Βαλκάνια (Βοσνία, Αλβανία κ.λπ.) έγιναν, κατά κανόνα, με τη θέληση εκείνων που αλλαξοπίστησαν, και ειδικότερα με σκοπό να έχουν καλύτερες σχέσεις με τον κατακτητή και να συμμετέχουν από καλύτερη θέση στη νομή και άσκηση της εξουσίας.
2. H επάνδρωση των Γενιτσάρων, από ένα χρονικό σημείο και έπειτα τουλάχιστον, δεν γινόταν βιαίως, μέσω «παιδομαζώματος». Αντίθετα μάλιστα, όσο το σώμα αυτό αποκτούσε εξέχουσα θέση στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, αρκετοί γονείς προσπαθούσαν να εξασφαλίσουν τη «σταδιοδρομία» των παιδιών τους μέσω της κατάταξής τους στους Γενίτσαρους.
3. Ουδέποτε κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας υπήρξε - ή συνέτρεχε λόγος να υπάρξει - «κρυφό σχολείο», όπως τουλάχιστον αυτό έχει καταγραφεί στο εθνικό συλλογικό ασυνείδητο. Όποιος ήθελε μπορούσε να μάθει ελληνικά, σερβικά, βουλγαρικά κ.ο.κ. χωρίς να παρενοχλείται από τους κατακτητές, οι οποίοι - επαναλαμβάνω - ενδιαφέρονταν πρωτίστως, αν όχι σχεδόν αποκλειστικά, για την ομαλή καταβολή των κάθε είδους φόρων προς τον σουλτάνο.
4. Ο ρόλος της Εκκλησίας καθ' όλη αυτήν την περίοδο υπήρξε τουλάχιστον αμφιλεγόμενος, αν όχι και αρνητικός σε αρκετές περιπτώσεις (προσοχή: της Εκκλησίας, όχι της θρησκείας). Τα παραδείγματα, πολλά και γνωστά, ξεκινούν από τους ανθενωτικούς της εποχής της Άλωσης και φθάνουν ως τις παραμονές του 1821, με τον λυσσαλέο πόλεμο κατά των οπαδών του Διαφωτισμού, των Φιλικών κ.λπ.
5. H εξέγερση που άρχισε το 1821 είχε ουσιαστικά κατασταλεί (μόνο μικρές εστίες αντίστασης απέμεναν, οι οποίες ήταν θέμα χρόνου να σβήσουν και αυτές), όταν τον Ιούλιο του 1827 οι Άγγλοι, οι Γάλλοι και οι Ρώσοι αποφάσισαν να δημιουργηθεί ελληνικό κράτος, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει λίγους μήνες μετά η Ναυμαχία του Ναυαρίνου.
6. Μπορεί αυτό να μην αρέσει διόλου σε ορισμένους και να μην ταιριάζει με την εθνική μας μυθολογία, αλλά στους «δόλιους», «αναξιόπιστους» κ.ο.κ. Συμμάχους οφείλει, λοιπόν, εν πολλοίς η Ελλάδα την ανεξαρτησία της και την κρατική της (προσοχή: όχι την εθνική) υπόσταση. Οι ίδιοι αυτοί Σύμμαχοι, με την ίδια ή διευρυμένη «σύνθεση», ήταν επίσης εκείνοι που - και για δικούς τους βέβαια λόγους, αλλά το γεγονός παραμένει - προσέφεραν στην Ελλάδα τη Θεσσαλία το 1881, απέτρεψαν την προέλαση των Τούρκων προς την Αθήνα το 1897, έβαλαν την υπογραφή τους στη Συνθήκη των Σεβρών το 1920.
7. Στον ένοπλο αγώνα κατά των Τούρκων μετείχαν ποικίλων εθνικών προελεύσεων κάτοικοι του ευρύτερου γεωγραφικού χώρου, των οποίων η εθνική συνείδηση βρισκόταν εν πολλοίς στο στάδιο της διαμόρφωσης. Τόσο ο «Θούριος» του Ρήγα, με τις αναφορές του στο πλήθος των υπόδουλων στους Οθωμανούς εθνοτήτων, όσο και η καταγωγή αρκετών πρωταγωνιστών της Επανάστασης (Αρβανίτες της Ύδρας και των Σπετσών, Σουλιώτες, Βλάχοι, σλαβόφωνοι κ.α.) βεβαιώνουν «του λόγου το ασφαλές».
8. Και πάλι όχι επειδή οι Σύμμαχοι είναι εξ ορισμού «φιλέλληνες» ή «μεγαλόψυχοι», αλλά επειδή η χώρα ευτύχησε να ακολουθήσει τότε πολιτική σωστών συμμαχιών και ανοιχτών οριζόντων (αντί να παίξει τον ρόλο της μικρής «ανάδελφης» που κάθεται και κλαίει), η Ελλάδα υπήρξε η μεγάλη ευνοημένη από τη «μοιρασιά» στα Βαλκάνια μεταξύ 1910 και 1920. Έτσι η Θεσσαλονίκη έγινε «συμπρωτεύουσα» της Ελλάδας, αν και το 1912 ο πληθυσμός τής πόλης περιλάμβανε περίπου 40% Εβραίους, 25% Τούρκους, 20% Έλληνες και 15% άλλους.
9. Όταν μιλάμε συνεχώς και με τόση ευκολία για «χαμένες πατρίδες», καλό θα είναι να μην ξεχνάμε πως «χαμένες πατρίδες» υπάρχουν για όλους εκείνους τους οποίους αφορούσε η ανταλλαγή πληθυσμών, και όχι μόνο για τους Έλληνες. Χρήσιμη, από αυτή την άποψη, θα ήταν και η παράθεση ορισμένων στοιχείων που συστηματικά αγνοούμε ή αποσιωπούμε, όπως ότι στα τέλη του 19ου αιώνα στο Ρέθυμνο οι μουσουλμάνοι ήταν περισσότεροι από τους χριστιανούς, ότι τα Γιαννιτσά ήταν μία από τις ιερές πόλεις των Τούρκων ή ότι το 1913 ο ελληνικός πληθυσμός του Κιλκίς ήταν λιγότερο από 5%!
10. Τέλος, όταν γίνεται λόγος για την εκδίωξη των ελληνικών πληθυσμών από την «προαιώνια κοιτίδα» τους Μικρά Ασία, μπορεί το σχήμα αυτό να χαϊδεύει τα αφτιά των κάθε λογής «ελληνόψυχων» και «πατριδολάγνων», αλλά - δυστυχώς και πάλι γι' αυτούς - η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Με εξαίρεση ορισμένους συμπαγείς ελληνικούς πληθυσμούς, κυρίως στον Πόντο και στην Καππαδοκία, οι περισσότεροι από τους Έλληνες που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν κάτω από δραματικές συνθήκες τη Μικρά Ασία το 1922-23 ήταν οικογένειες που, αναζητώντας καλύτερη τύχη, είχαν μεταναστεύσει εκεί από την ηπειρωτική Ελλάδα και από τα νησιά του Αιγαίου κατά τον 19ο αιώνα.
Πηγή: tovima.gr
Parapona-Rodou
ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗς ΡΕΠΟΥΣΗ..Ή ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΝΕΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΠΑΝΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥς ''ΚΑΛΟΥς΄΄ ΑΥΤΟΥς ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΤΖΕΚΙΝ ΧΑΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΩΜΑΜΕ..
ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΚΕΙ..ΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΚΙΩΜΑΤΑ ΕΚΕΙ..ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ..ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΝΤΕΧΝΩς ΠΑΡΑΚΑΜΤΕΙς ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΩΔΕς ΕΥΚΟΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΕΣΤΡΑΒΛΩΝΕΙΣ.
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ 10 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ..ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΕΙ ΝΟΗΜΑ..ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ..Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΞΕΡΕΙ...ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ..ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΒΛΕΠΕ ΕΦΙΑΛΤΗ ΠΗΛΙΟ ΓΟΥΣΗ ΚΤΛ ΚΤΛ.
Καλά, δεν είναι απλά μια άλλη άποψη επειδή δε σου αρέσει. Κάποια από αυτά μπορεί να αποδεικνύονται. Και φυσικά μιλάει για μετακινήσεις πλυθησμών στο πρόσφατο παρελθόν και όχι πριν από 2500 χρόνια. Και γιατί όχι, μπορεί και το οθωμανικό κράτος να άφηνε πολλές ελευθερίες...
Διαγραφή10 μικρές αλήθειες για το πολυτεχνειο να πούμε; 10 μικρες αλήθειες για τον εμφύλιο να πούμε; 10 μικρές αλήθειες για το μ..νι της μανας σας να πούμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά πες ό,τι θέλεις. Εξάλλου η προπαγάνδα της ακροδεξιάς που πάντα υπήρχε και βγήκε στην επιφάνεια δειλά δειλά με τον καρατζαφέρη και μετά με τη ΧΑ, έχει καταρριφθεί και καταρρίπτεται εύκολα σε κάθε συζήτηση.
Διαγραφή11.55 συζητάνε για του μ..νι της μάνας σας;
ΔιαγραφήΣυζητάνε, αλλά δεν ασχολούμαστε με αυτό τώρα! Για τα υπόλοιπα τουμπεκί.
ΔιαγραφήΠροτεινω να κοιταξει ο καθενας απο την μερια του οτι μπορει για να φτιαξουμε κοινωνια για τα παιδια μας και να αφησουμε τετοιου ειδους αντιπαραθεσεις του παρελθοντως
ΑπάντησηΔιαγραφήβεβαια ,το δεν ξεχνώ έγινε ξέχασα, άντε και καλα τσιπράκια!!!
Διαγραφήτο αρθρο ποιος το υπογραφει???ο τσιπρας η η ρεπουση???ευχομαι ολοψυχα να πεθανετε απο καρκινο ολοι εσεις οι ψευτοδιαβασμενοι ανθελληνες και να λιωνετε σιγα σιγα.του χρονου που θα μπουν οι μογγολοι στην ροδο να δω τι θα λετε.μακαρι να βιασουν πρωτα την μανα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ που είσαι αληθοδιαβασμένος πες μας από πού τα έχεις διαβάσει; Από την ιστορία του σχολείου μόνο;
ΔιαγραφήΜπήκε μέσα ο τσιπράκος και απάντησε στους περισσότερους, άντε μάθαμε και ο γκόμενος την ρεπούστη γράφει στα παράπονα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑ ΠΟΣΟ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΕΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΙΣΕΣ (ΜΟΥΛΑΡΑΚΙΑ ΜΕ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ)
καιροσκοπος
ΕΕΕΕ,ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΒΡΕΤΑΝΩΝ (ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΤΟΛΗ) ΚΟΛΟΚΟΡΩΝΗ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΧΡΗΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ? (ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΩΩΩ ΠΩ,ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΙΣΕΣ,ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΟΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ? (ΜΟΥΛΑΡΑΚΙΑ ΜΕ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ)
καιροσκοπος
ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ, ΘΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ. ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΩΣ "ΑΛΗΘΙΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ".
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικα ποσο μαλακες ηταν (και ειναι οι ελληνες).Γιατι επαναστατεις ρε αφου ολα τα εχεις τι αλλο θελεις? τι νομιζεις δλδ οτι θα εισαι καλυτερα ?καλομοιρη μου εκει να δεις τι εχεις να τραβηξεις απο αγγλους γαλλους γερμανους, θα με ζητας αλλα θα ειναι αργα τουρκο και παλι τουρκο θα λενε καποιοι το 2012-13 μερικοι νοσταλγοι του οθωμανικου .Αφεριμ
ΑπάντησηΔιαγραφήγια τον 1148.στο σχολειο δεν μαθαινεις για αυτα.αν θες διαβασε τα απομνημονευματα γιατι πιο επικαιρα δεν προκειται να βρεις.αν δεν υπηρχαν αυτοι στα τουρκικα α εγραφες τωρα.οχι οτι θα σε χαλαγε κιολας.μηπως ειδες και φατμαγκουλ χτες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχαχα, νομίζεις! Μια χαρά ελεύθερα ήταν τότε, δε σου απαγόρευε κανείς να μάθεις ελληνικά. Απλά κανείς δεν ασχολούνταν με τα σχολεία! Όλοι ήταν στα χωράφια!
Διαγραφήκαιροσκόπε από Σαντορινη ξέρεις;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΑΠΟ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΜΥΡΝΗ ΞΕΡΩ
ΔιαγραφήΧΑΧΧΑ,ΡΕ ΒΛΑΚΑΚΟ ΑΚΟΜΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ?
καιροσκοπος