ροή ειδήσεων

Λιγότεροι νεκροί από τροχαία στην Ελλάδα το 2012

Έχει και τα καλά η κρίση
Κατά 10% μειώθηκε ο αριθμός των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα το 2012, σε σχέση με το 2011, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τα οποία δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα στις Βρυξέλλες. Στην ΕΕ η αντίστοιχη μείωση...
ήταν 9%.

Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, οι στατιστικές ανά χώρα δείχνουν ότι ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα εξακολουθεί να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό σε όλη την ΕΕ.

Οι χώρες με τον χαμηλότερο αριθμό θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων εξακολουθούν να είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Σουηδία, οι Κάτω Χώρες και η Δανία, όπου σημειώνονται περίπου 30 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκων.

Σε σύγκριση με τα απογοητευτικά αριθμητικά στοιχεία του 2011, έτος κατά το οποίο η πρόοδος στη μείωση του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων έπεσε στο 2%, η μείωση σε ποσοστό 9% για το 2012 στην ΕΕ δείχνει ότι τα κράτη μέλη επανήλθαν σε ορθή πορεία ως προς την επίτευξη του στόχου της μείωσης των θανάτων κατά το ήμισυ μεταξύ 2010 και 2020, όπως αναφέρει η Επιτροπή σε σχετική ανακοίνωσή της.

Σύμφωνα με την Επιτροπή, το πιο ανησυχητικό χαρακτηριστικό όσον αφορά τις στατιστικές οδικής ασφάλειας το 2011, ήταν η μεγάλη αύξηση του αριθμού των θανάτων ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου, όπως είναι οι πεζοί, οι μοτοσικλετιστές και οι ηλικιωμένοι, παρά τη γενική μείωση των θανάτων από τροχαία. Με βάση τα προσωρινά δεδομένα για το 2012, ο αριθμός των θανάτων ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου μειώθηκε σημαντικά το 2012.

Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα δράσης για την οδική ασφάλεια 2011-2020 προβλέπει σχέδια μείωσης του αριθμού των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στους δρόμους της Ευρώπης κατά το ήμισυ τα επόμενα 10 χρόνια. Ειδικότερα, περιλαμβάνει προτάσεις που εστιάζουν στην πραγματοποίηση βελτιώσεων στα οχήματα, τις υποδομές και τη συμπεριφορά των χρηστών του οδικού δικτύου. Για παράδειγμα, σημαντικές πρόσφατες πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν:


Τη νέα άδεια οδήγησης ΕΕ, από τον Ιανουάριο του 2013, με αυστηρότερους κανόνες για την πρόσβαση των νέων σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού.
Σχέδια επιβολής του νόμου που υποβλήθηκαν από τα κράτη μέλη, τα οποία παρέχουν πλούσια πηγή βέλτιστων πρακτικών.
Διασυνοριακή επιβολή κανόνων για την καταστολή των τροχαίων παραβάσεων που διαπράττονται στο εξωτερικό (οδήγηση σε κατάσταση μέθης, υπέρβαση ορίου ταχύτητας κ.λπ.), η οποία ισχύει από τον Νοέμβριο του 2012.

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος20/3/13 15:01

    Αφου αδειασαν οι δρομοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/3/13 16:10

    An then exis benzini na balis pos tha paris to autokinito na prokalesis atixima????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *