ροή ειδήσεων

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΤΑ ΤΡΟΦΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΜΘΩΝ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ;

Σύμφωνα με το εισόδημα ορίζονται οι «συμμετοχες» στα τροφεία των παιδικών σταθμών αυτό ειναι γνωστό, αλλα θελω να μου απαντήσετε πως... εγω πέρυσι με μεγαλύτερο εισόδημα στον δήμο Ιωαννίνων πλήρωνα 30 ευρω το μήνα ενω εδω φετος με λιγότερο εισόδημα μου ζητάνε 90 ε το μηνα, πως υπάρχει τοση διάφορα απο δήμο σε δήμο αυτής της ερμης χώρας μας μήπως εδω οι πρώτες υλες για την κατασκευή φαγητού ειναι πιο ακριβές λογω καραβιού? εν μέρει σωστά αλλά οχι 300% πανω!! μήπως εδω καταναλώνουν παραπάνω πετρέλαιο οι παιδικοί σταθμοί απο οτι στην πολη των Ιωαννινων;;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Το θέμα αυτό με τα τροφεία των παιδικών σταθμών τέθηκε και την περσινή χρονιά (2011-2012) με αφορμή μια παράνομη απόφαση του δήμου να επιβάλλει στη μέση της χρονιάς ναπροσαρμογή των τροφείων. Θα πρέπει το ζήτημα να τεθεί στο δήμο από τους συλλόγους γονέων του κάθε παιδικού σταθμού και να απαιτηθούν μειώσεις. Επίσης καλό θα ήταν να προσπαθήσετε να κάνετε ενιαίο σύλλογο των συλλόγων έστω της πόλης για να βάζετε καλύτερα τα ζητήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/3/13 23:53

      Αν οχι αυριο, μεθαυριο σιγουρα θα ζητησω να τεθει ως θεμα στο δημοτικο συμβουλιο και θα ενημερωσω κ την αντιπολιτευση. Μπορειτε να μου πειτε επειδη οπως καταλαβατε δεν ειμαι απο εδω ποιος ειναι υπεθυνος στον τομεα προσχολικης αγωγης απο την αντιπολιτευση? Επισεις εννοειται και θα ενημερωθουν κ οι υπολοιποι γονεις ιδίος στον παιδικο σταθμο Αναληψης οπου εγω εχω το παιδι μου ευχαριστω

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος27/3/13 21:28

    πραγματι ειναι πολυ ακριβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *