Το ενδεχόμενο αλλαγών στα κριτήρια φορολόγησης των Ι.Χ. αυτοκινήτων εξετάζει η κυβέρνηση, όπως ανακοίνωσε από τη Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης....
Σε απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλου, ο κ. Μαυραγάνης επεσήμανε συγκεκριμένα πως υπάρχουν σκέψεις για αναπροσαρμογή στα κριτήρια φορολόγησης των αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης εν όψει της υιοθέτησης ενός νέου σταθερού φορολογικού νομοθετικού πλαισίου.
Σύμφωνα με τον κ. Μαυραγάνη, εξετάζεται συγκεκριμένα το ενδεχόμενο το κριτήριο φορολόγησης των Ι.Χ. να μην βασίζεται αποκλειστικά στον κυβισμό του οχήματος, αλλά και στην εργοστασιακή του αξία.
«Πολλές φορές τα κυβικά δεν έχουν σχέση με την εργοστασιακή αξία. Και είναι ένα θέμα που εξετάζουμε για να δούμε αν μπορούμε σε αυτό το κομμάτι της νομοθεσίας να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές», σημείωσε ο υφυπουργός Οικονομικών.
Αναφερόμενος τέλος στον φόρο πολυτελούς διαβίωσης για τα οχήματα μεγάλου κυβισμού, ο κ. Μαυραγάνης παρέπεμψε για το μέλλον ενδεχόμενο επανεξέτασής τους με «ισοδύναμες προτάσεις».
Πηγή: ΑΜΠΕ
Parapona-Rodou
Σε απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλου, ο κ. Μαυραγάνης επεσήμανε συγκεκριμένα πως υπάρχουν σκέψεις για αναπροσαρμογή στα κριτήρια φορολόγησης των αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης εν όψει της υιοθέτησης ενός νέου σταθερού φορολογικού νομοθετικού πλαισίου.
Σύμφωνα με τον κ. Μαυραγάνη, εξετάζεται συγκεκριμένα το ενδεχόμενο το κριτήριο φορολόγησης των Ι.Χ. να μην βασίζεται αποκλειστικά στον κυβισμό του οχήματος, αλλά και στην εργοστασιακή του αξία.
«Πολλές φορές τα κυβικά δεν έχουν σχέση με την εργοστασιακή αξία. Και είναι ένα θέμα που εξετάζουμε για να δούμε αν μπορούμε σε αυτό το κομμάτι της νομοθεσίας να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές», σημείωσε ο υφυπουργός Οικονομικών.
Αναφερόμενος τέλος στον φόρο πολυτελούς διαβίωσης για τα οχήματα μεγάλου κυβισμού, ο κ. Μαυραγάνης παρέπεμψε για το μέλλον ενδεχόμενο επανεξέτασής τους με «ισοδύναμες προτάσεις».
Πηγή: ΑΜΠΕ
Parapona-Rodou
Αυτό είναι και το σωστό. δλδ δεν είναι λογικό να έχω ένα hyundai 1500cc αξιας 10.000 ευρώ και να πληρώνει τον ίδιο φόρο με εμενα κάποιος με BMW η mercentes που έχει τα ίδια κυβικά αλλα η αξια του να είναι από 30000 και άνω. Είναι αδιανόητο να χρεώνουν φόρους βάση φορολογικής ιπποδύναμης, 10 φορολογήσιμοι ίπποι σε ένα με αξια κάτω από τα 10000, και 10 σε ένα με αξια πάνω από τα 30000. Και επιτέλους θα πρέπει κάποτε τα αυτοκίνητα με υπεραξία να φορολογούνται ως αυτοκίνητα πολυτελείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσι είχαν σκοπό να πάρουν Πόρσε 1.000 κυβικά, να το ξεχάσουν τώρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή????????? που ειδες porsche 1000 cc τσοπαν ??
ΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος13/3/13 - 8:10 μ.μ.
ΔιαγραφήΆλλη φορά, όταν σχολιάζω "καυστικά", θα σου βάζω και μια σημείωση ότι είναι "σαρκαστικό σχόλιο" για να το καταλαβαίνεις. Μην κάψεις και κανένα εγκέφαλο και είμαι εγώ η αιτία.
Έδωσα κάποια παραδείγματα και αυτό βλέπω ότι σε χάλασε κάπως. Να τα αλλάξουμε ρε αδερφέ και να στα κάνω ποιο λεπτομερές....πως κανεις έτσι?
ΔιαγραφήBMW 116d 1600cc 25700€
MERCEDES C ESTATE 1597cc 37000€
CHEVROLET LACETTI 1598cc 14755€
Και τα 3 είναι στους 11 φορολογήσιμους ίππους, το κατάλαβες τώρα η να στο ζωγραφίσω?
Προς Νόστος 13/3/13 - 11:02 μ.μ
ΔιαγραφήΝτάξ... το πιάσαμε ότι υπάρχει εδώ ένας κάγκουρας με πολλά RR.
Αλλά σε ποιόν απευθύνεσαι φίλε μου? Γιατί μερικοί από εμάς, προτιμάμε αντί να μας το ζωγραφίσεις, να μας το παίξεις στο πιάνο!
OI ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ ΕΙΔΟς ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΙΔΟς ΑΝΑΓΚΗΣ (ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΚΥΒΙΣΜΟΥΣ ) ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΑς ΛΥΠΗΘΟΥΝ?? ΟΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΒΑΛΑΤΕ ΧΡΥΣΟ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ρε παιδιά τι θα κάνω που έχω την Mercedes-Benz SLR McLaren 999 Red Gold Dream Ueli Anliker θα πληρώσω παραπάνω? μάλλον θα καταθέσω πινακίδες και θα το παρκάρω και εγώ σε κανένα πεζοδρόμιο όπως κάνουν οι κοινοί θνητοί με τα φτωχά αμαξάκια τους, και θα κυκλοφορώ με ένα ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΟ όπως αυτό του Βενιζέλου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή