επικαιρότητα

Πώς να «ξεφουσκώσετε» τον λογαριασμό του supermarket

Έρευνα που έδωσε στη δημοσιότητα το Ινστιτούτο Έρευνας Λιαεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές, εξοικονόμησαν περίπου 250 εκατομμύρια ευρώ το 2012, από τις προωθητικές ενέργειες των supermarket, τις προσφορές και τα κουπόνια. Αν θέλετε…
μερίδιο από αυτά τα 250 εκατ. ευρώ, δείτε ποιες πρακτικές αποδίδουν περισσότερο για να ξεφουσκώσει ο λογαριασμός του supermarket.

To 38% των συνολικών πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω των supermarket, αναφέρει έρευνα της Nielsen, πραγματοποιούνται πλέον μέσω προωθητικών ενεργειών και προσφορών. Οι κυριότερες από αυτές είναι:

1.Τα εκπτωτικά κουπόνια (είτε διατίθενται μέσω εφημερίδων, είτε απευθείας στα supermarket)

2.Τα προγράμματα πιστότητας (loyaltycards) που διαθέτουν σχεδόν όλες οι αλυσίδες

3.Τα προγράμματα πιστότητας μέσω των πιστωτικών καρτών (σ.σ πληρώνοντας τον λογαριασμό του supermarketμε πλαστικό χρήμα, είτε κερδίζεις χρήματα άμεσα μέσα από την επιστροφή χρημάτων μέσω του λογαριασμού της κάρτας, είτε έμμεσα μέσα από διαδικασία συλλογής πόντων οι οποίοι στη συνέχεια χρησιμοποιούνται για την αγορά προϊόντων)

4.Οι προσφορές με τη μορφή δωροεπιταγών (σε μεγάλα supermarket, με τη συμπλήρωση συγκεκριμένων πόντων, ο καταναλωτής εξασφαλίζει δωροεπιταγές ενώ δωροεπιταγές δίνονται πλέον και μέσω των μεγάλων εφημερίδων)

5.Τα προγράμματα επιστροφής

Η έρευνα του ΙΕΛΚΑ καταλήγει στο συμπέρασμα ότι αν συνυπολογιστούν και οι προσφορές που προαναφέρθηκαν, τότε το 2012, οι τιμές των supermarketμειώθηκαν τελικώς κατά 2,8%. Βέβαια, το όφελος δεν μοιράστηκε παντού αλλά μόνο σε αυτούς που κάνουν χρήση των προσφορών. Ο αριθμός τους βέβαια, αυξάνεται ολοένα και περισσότερο:

Το 82% των ερωτηθέντων, δηλώνει ότι αγοράζει περισσότερα προϊόντα σε προσφορά λόγω της οικονομικής κρίσης. Μάλιστα το 72% εκφράζει την άποψη ότι θα συνεχίσει την ίδια τακτική και μετά την κρίση. Δηλαδή, κάτι θετικό μπορεί να μείνει από όλη αυτή την ιστορία: θα μάθουμε να ψωνίζουμε ποιο οικονομικά

Το 62% των ερωτηθέντων, δηλώνουν ότι αναζητούν προσφορές σε προωθητικά φυλλάδια αλλά και στο Internet

To 80% των καταναλωτών, προχωρεί πλέον σε σύγκριση τιμών και δεν επιλέξει ότι να’ ναι .

Πως λοιπόν μπορούμε να βελτιώσουμε και εμείς τον λογαριασμό του supermarket; Οι πέντε συμβουλές που ακολουθούν ενδεχομένως να σας βοηθήσουν να περάσετε στο στρατόπεδο των κερδισμένων:

1.Για τις συγκρίσεις των τιμών (που πλέον είναι απαραίτητες) χρησιμοποιείστε και τη βάση δεδομένων του υπουργείου Ανάπτυξης (e-prices.gr). Θα μπορέσετε εύκολα να μάθετε σε ποιο supermarketδιατίθεται σε χαμηλότερη τιμή το καλάθι των προϊόντων που εσείς αγοράζετε.

2.Συμφέρει να «σπάσετε» τις αγορές σας σε περισσότερα σημεία λιανικής, εφόσον φυσικά έχετε τον χρόνο.

3.Κρατήστε τα κουπόνια που σας στέλνουν οι εταιρείες. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε και με τις μεγάλες επιχειρήσεις για να ζητήσετε. Ειδικά σε παιδικά είδη (γάλατα, γιαούρτια, πάνες κλπ) οι προσφορές δίνουν και παίρνουν αυτή την περίοδο.

4.Όλα τα supermarketεμφανίζουν κάποια προϊόντα σε τιμές «κράχτες». Δεν σημαίνει όμως ότι όλα τα προϊόντα του ίδιου supermarket. Αγοράστε τους κράχτες εφόσον τους χρειάζεστε και για τα υπόλοιπα είδη, κάντε την έρευνα αγοράς σας

5.Οι προσφορές του τύπου δύο συν ένα δώρο, συμφέρουν αν καταναλώσετε τα προϊόντα και δεν τα αφήσετε να λήξουν. Μπορείτε επίσης, να αγοράζετε προΪόντα τύπου 2+1 δώρο συνεταιρικά με κάποιο φίλο ή συγγενή.
πηγή



Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος4/3/13, 11:15 π.μ.

    Προς τους διαχειρηστές...
    Τη φωτογραφία τη βάλατε για να μας ξεφουσκώσετε το λογαριασμό, ή για να μας φουσκώσετε το παντελόνι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Μετάφραση

παράπονα Ρόδου
1 εικόνα 1000 λέξεις στο Instagram!




Δείτε επίσης