Δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων είναι ανάστατοι από τα τελευταία νέα που έρχονται για την ΕΛΠΑ. Η εταιρεία βρίσκεται προ χρεωκοπίας... και την προοπτική του οριστικού λουκέτου, με αποτέλεσμα όλοι οι συνδρομητές ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να βρίσκονται στον αέρα! Έντονη ανησυχία έχει ξεσπάσει επίσης στους κύκλους των αυτοκινητιστών καθώς σε κίνυδνο βρίσκεται πλέον, και το διάσημο Ράλι Ακρόπολις
Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία οφείλει τεράστια ποσά στο Δημόσιο αλλά και σε τρίτους, ενώ ο ίδιος ο πρόεδρος της εταιρείας στην συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, είπε πως η ιστορική ΕΛΠΑ οδεύει προς την παύση της λειτουργίας της.
Ενώ υπήρξε και σχετική ένταση μεταξύ μελών του Δ.Σ. της εταιρείας με τον πρόεδρο Γιώργο Γκουρτσούλη, καθώς ζητήθηκε από τον πρόεδρο να αποκαλύψει όλα τα «παράξενα» έξοδα που έχουν γίνει από την εταιρεία.
Ένα ακόμη τεράστιο ζήτημα το οποίο έχει εγερθεί είναι και το μέλλον των 1.000 εργαζομένων, οι οποίοι βλέπουν σε μια τέτοια οικονομική περίοδο να μένουν χωρίς δουλειά.
Το Ράλι Ακρόπολις είναι ακόμα ένα ερώτημα που θα πρέπει να απαντηθεί καθώς είναι διεθνούς φήμης και μάλιστα βρίσκεται στο επίσημο καλεντάρι της FIA. Μέχρι πρότινος βρισκόταν υπο την αιγίδα της ΕΛΠΑ, και τώρα με πιθανό κλείσιμο της εταιρείας, η διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις μένει «ορφανή». Έχει πέσει ήδη στο τραπέζι η πρόταση, η διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις να περάσει στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
Εκπρόσωποι της ΓΓΑ, μάλιστα, θα έρθουν σε επαφή και με τις Ομοσπονδίες άλλων χωρών, προκειμένου να υπάρξει αναγνώριση από τη FIA.
Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία οφείλει τεράστια ποσά στο Δημόσιο αλλά και σε τρίτους, ενώ ο ίδιος ο πρόεδρος της εταιρείας στην συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, είπε πως η ιστορική ΕΛΠΑ οδεύει προς την παύση της λειτουργίας της.
Ενώ υπήρξε και σχετική ένταση μεταξύ μελών του Δ.Σ. της εταιρείας με τον πρόεδρο Γιώργο Γκουρτσούλη, καθώς ζητήθηκε από τον πρόεδρο να αποκαλύψει όλα τα «παράξενα» έξοδα που έχουν γίνει από την εταιρεία.
Ένα ακόμη τεράστιο ζήτημα το οποίο έχει εγερθεί είναι και το μέλλον των 1.000 εργαζομένων, οι οποίοι βλέπουν σε μια τέτοια οικονομική περίοδο να μένουν χωρίς δουλειά.
Το Ράλι Ακρόπολις είναι ακόμα ένα ερώτημα που θα πρέπει να απαντηθεί καθώς είναι διεθνούς φήμης και μάλιστα βρίσκεται στο επίσημο καλεντάρι της FIA. Μέχρι πρότινος βρισκόταν υπο την αιγίδα της ΕΛΠΑ, και τώρα με πιθανό κλείσιμο της εταιρείας, η διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις μένει «ορφανή». Έχει πέσει ήδη στο τραπέζι η πρόταση, η διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις να περάσει στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
Εκπρόσωποι της ΓΓΑ, μάλιστα, θα έρθουν σε επαφή και με τις Ομοσπονδίες άλλων χωρών, προκειμένου να υπάρξει αναγνώριση από τη FIA.
Η Τουρκια έφτιαξε πιστα F1 και εμείς ούτε το ράλι ακρόπολις δεν είμαστε άξιοι να κρατήσουμε...τώρα θα μου πείτε ότι εδώ κοτζάμ ολυμπιακές εγκαταστάσεις εγκατέλειψαν και καταντήσανε σκουπιδότοποι και στέγη ναρκομανών, το ράλι ακρόπολις θα κοιτάξουν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί διαβάζεις μόνο ότι σε συμφέρει; Ότι φτιάξανε οι τουρκοι πίστα F1 ναι, το ξέρεις ότι έχει χρεοκοπήσει η πίστα και δεν την έχουν πλέον η τουρκοι; Τον αγώνα εδώ και 3 χρονιά μαζί με το φετινό τον οργανώνει μόνος του ο Εκλεστον. Οπως καταλαβενεις και τα εσοδα. Αρα οι τουρκοι δεν περνουν μια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι αναπαράγουν ειδήσεις από στημένα παπαγαλάκια. Δείτε και το site της ΕΛΠΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή