«Δεν μηδενίζεται το όφελος για τον καταναλωτή, αλλά αντιθέτως διατηρείται ο ανταγωνισμός μεταξύ των καυσίμων», απαντά ο Υφυπουργός Οικονομικών κ. Γιώργος Μαυραγάνης...
στην παρέμβαση του Βουλευτή Ηρακλείου κ. Λευτέρη Αυγενάκη, για την αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο υγραέριο κίνησης.
Με το Νόμο 4093/2012, αναπροσαρμόστηκε από τις 5 Νοεμβρίου 2012, ο συντελεστής Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης του Υγραερίου κινητήρων από 200€ σε 330€ ανά 1000 χιλιόγραμμα.
Όπως αναφέρει ο Υφυπουργός κ. Γ. Μαυραγάνης, «η προσαρμογή αυτή, στο υγραέριο κινητήρων αποσκοπεί στην άμβλυνση της σημαντικής διαφοράς ΕΦΚ μεταξύ του υγραερίου κινητήρων και των λοιπών καυσίμων (βενζίνες, πετρέλαιο), αλλά και στην ενίσχυση των δημοσίων εσόδων».
Επισημαίνει ακόμη ότι: «η αύξηση του ΕΦΚ του υγραερίου κινητήρων στα 330€/1000 χιλιόγραμμα δεν αποτελεί εξίσωση σε σχέση με τον συντελεστή του πετρελαίου κινητήρων, καθόσον αυτός ορίζεται στα 330€/1000 λίτρα με αποτέλεσμα να διατηρείται η ευνοϊκότερη φορολογική μεταχείριση του υγραερίου σε σχέση με το πετρέλαιο κινητήρων, πολλώ δε μάλλον σε σχέση με τη βενζίνη της οποίας ο συντελεστής ΕΦΚ ανέρχεται σε 670€/1000 λίτρα».
Είναι γνωστό ότι η κατανάλωση πανελλαδικά του υγραερίου κίνησης είναι περίπου 90000 τόνοι και το όφελος για το Δημόσιο ανέρχεται σε 11.700.000,00 €. Οι δε καταναλώσεις υγραερίου όλων των χρήσεων είναι περίπου 470.000 τόνοι. Όπως αναφέρεται στο έγγραφό του Υφυπουργού, απαντώντας στην πρόταση σχετικά με την φορολόγηση όλων των τύπων υγραερίου του κ. Λ. Αυγενάκη, «συνεκτιμήθηκαν τα θέματα που αφορούν στην αναπροσαρμογή των συντελεστών ΕΦΚ των υγραερίων όλων των περιπτώσεων».
Πηγή: flashnews.gr
Parapona-Rodou
στην παρέμβαση του Βουλευτή Ηρακλείου κ. Λευτέρη Αυγενάκη, για την αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο υγραέριο κίνησης.
Με το Νόμο 4093/2012, αναπροσαρμόστηκε από τις 5 Νοεμβρίου 2012, ο συντελεστής Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης του Υγραερίου κινητήρων από 200€ σε 330€ ανά 1000 χιλιόγραμμα.
Όπως αναφέρει ο Υφυπουργός κ. Γ. Μαυραγάνης, «η προσαρμογή αυτή, στο υγραέριο κινητήρων αποσκοπεί στην άμβλυνση της σημαντικής διαφοράς ΕΦΚ μεταξύ του υγραερίου κινητήρων και των λοιπών καυσίμων (βενζίνες, πετρέλαιο), αλλά και στην ενίσχυση των δημοσίων εσόδων».
Επισημαίνει ακόμη ότι: «η αύξηση του ΕΦΚ του υγραερίου κινητήρων στα 330€/1000 χιλιόγραμμα δεν αποτελεί εξίσωση σε σχέση με τον συντελεστή του πετρελαίου κινητήρων, καθόσον αυτός ορίζεται στα 330€/1000 λίτρα με αποτέλεσμα να διατηρείται η ευνοϊκότερη φορολογική μεταχείριση του υγραερίου σε σχέση με το πετρέλαιο κινητήρων, πολλώ δε μάλλον σε σχέση με τη βενζίνη της οποίας ο συντελεστής ΕΦΚ ανέρχεται σε 670€/1000 λίτρα».
Είναι γνωστό ότι η κατανάλωση πανελλαδικά του υγραερίου κίνησης είναι περίπου 90000 τόνοι και το όφελος για το Δημόσιο ανέρχεται σε 11.700.000,00 €. Οι δε καταναλώσεις υγραερίου όλων των χρήσεων είναι περίπου 470.000 τόνοι. Όπως αναφέρεται στο έγγραφό του Υφυπουργού, απαντώντας στην πρόταση σχετικά με την φορολόγηση όλων των τύπων υγραερίου του κ. Λ. Αυγενάκη, «συνεκτιμήθηκαν τα θέματα που αφορούν στην αναπροσαρμογή των συντελεστών ΕΦΚ των υγραερίων όλων των περιπτώσεων».
Πηγή: flashnews.gr
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.