Αν και έχουν περάσει 14 μήνες από την ψήφιση του νόμου για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου καυσίμων, η εφαρμογή του παραμένει στα χαρτιά καθώς έκτοτε εκκρεμεί η έκδοση σειράς υπουργικών αποφάσεων...
Εξαιτίας της κυβερνητικής ολιγωρίας, οι λαθρέμποροι συνεχίζουν τη δραστηριότητά τους, κυρίως στο ναυτιλιακό πετρέλαιο και στα καύσιμα που προορίζονται για εξαγωγή. Λόγω της μη έκδοσης των αναγκαίων υπουργικών αποφάσεων παραμένουν ανενεργές διατάξεις του νόμου για την εγκατάσταση του συστήματος εισροών - εκροών στις φορολογικές αποθήκες, για τη σήμανση και την εγκατάσταση GPS σε βυτιοφόρα και πλωτά εφοδιαστικών μέσων και για την εγκατάσταση ηλεκτρονικών συστημάτων διασφάλισης της ποσότητας και ποιότητας των καυσίμων που διακινούνται με βυτιοφόρα.
Ακόμη και η υπουργική απόφαση για την εγκατάσταση συστήματος εισροών-εκροών στα πρατήρια εκδόθηκε με καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να έχει δοθεί άτυπη παράταση στους πρατηριούχους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης για να προσαρμοστούν.
Επί της ουσίας, το μόνο μέτρο που εφαρμόστηκε και απέδωσε, αλλά με πολύ υψηλό κόστος για τα νοικοκυριά, ήταν αυτό της εξίσωσης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης του πετρελαίου θέρμανσης με το πετρέλαιο κίνησης. Έξαρση παρατηρείται και στη νόθευση των καυσίμων, λόγω των πλημμελών ελέγχων.
Πηγή: Η Καθημερινή
Parapona-Rodou
Εξαιτίας της κυβερνητικής ολιγωρίας, οι λαθρέμποροι συνεχίζουν τη δραστηριότητά τους, κυρίως στο ναυτιλιακό πετρέλαιο και στα καύσιμα που προορίζονται για εξαγωγή. Λόγω της μη έκδοσης των αναγκαίων υπουργικών αποφάσεων παραμένουν ανενεργές διατάξεις του νόμου για την εγκατάσταση του συστήματος εισροών - εκροών στις φορολογικές αποθήκες, για τη σήμανση και την εγκατάσταση GPS σε βυτιοφόρα και πλωτά εφοδιαστικών μέσων και για την εγκατάσταση ηλεκτρονικών συστημάτων διασφάλισης της ποσότητας και ποιότητας των καυσίμων που διακινούνται με βυτιοφόρα.
Ακόμη και η υπουργική απόφαση για την εγκατάσταση συστήματος εισροών-εκροών στα πρατήρια εκδόθηκε με καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να έχει δοθεί άτυπη παράταση στους πρατηριούχους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης για να προσαρμοστούν.
Επί της ουσίας, το μόνο μέτρο που εφαρμόστηκε και απέδωσε, αλλά με πολύ υψηλό κόστος για τα νοικοκυριά, ήταν αυτό της εξίσωσης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης του πετρελαίου θέρμανσης με το πετρέλαιο κίνησης. Έξαρση παρατηρείται και στη νόθευση των καυσίμων, λόγω των πλημμελών ελέγχων.
Πηγή: Η Καθημερινή
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.